Lenuška ...Dnes mi opäť volal servisný technik - overoval si u výrobcu - vraj je to v poriadku....ale predsa teda keď chceme , aby to tam nevyhadzovalo DPH.....tak to opraví.......Aj tak mám chuť napísať dotaz na DU Banská Bystrica, keď stále tvrdí , že je to OK.
Lenuška , ja by som telefonicky nekomunikovala už , napísala by som reklamačný prípis , že reklamujem naprogramovanie RP zo dňa xx xx xxxx , v prílohe ktorého by bol aj doklad o zaplatení za uvedenie RP do prevádzky a uviedla by som , že nakoľko RP udáva údaje ako pre plátcu DPH a teda klient je neplatca DPH ,týmto ich dôrazne žiadate o odstránenie vzniknutej chyby v termíne okamžite .
Treba tam vypísať aj §§ v ktorých je pri Vašej RP rozpor medzi skutočnosťou a programovaním .
Tento list by som zaniesla osobne do firmy a dala si podpísať prevzatie .Nech potom odstránia chybu .
Či už napíšete , alebo nie na DRSR - k tomu Vám neviem už povedať ,čo máte robiť , musíte sa rozhodnúť .
Jedno je však isté , DPH je vyčíslená ........a teraz ako sa k tomu postaviť .To už musí zaujať stanovisko konkrétna SZČO .