Najskôr Vám všetkým chcem pekne poďakovať za Vaše rady. Tie dohody o dočasnom pridelení medzi firmami sú mi jasné, aj zmluvy medzi poverujúcim zamestnávateľom a zamestnancami, avšak títo zamestnanci tam neodpracovali celý mesačný fond pracov. času, iba v prípade potreby (zvýšenia objemu objednávok), to zn. že v danom dni odpracovali napr. 3 hodiny u "svojho" a 5 hodín u "dočasného" zamestnávateľa. Naozaj neviem ako by mali tieto zmluvy vyzerať. A ešte jedna otázka, kt. s týmto súvisí. Tým, že mi bolo o tomto povedané až dnes (väčšinou sa podstatné veci dozviem až po funuse), potrebujem urobiť faktúru za odpracované hodiny tak, aby dátum dodania služby bol až novembrový (DPH priznanie za október som už podala), takže zmluva by mala byť uzatvorená na obdobie napr. od 1.10.2005 do 30.11.2005. Bolo by to v podstate čiastokové plnenie. Čo vy na to?