skoricka
chcela by som sa opytat, ak by ste mi mohli pomoct tiez ohladne inventury. Inventuru zasob a dlh. hmotneho majetku sme urobili v novembri ako to povoluje zakon, ostatne veci k 31.12.. Aky datum mam vsak potom dat do prikazu riaditela na vykonanie inventarizacie, ked robim vlastne ku dvom inventuram? Ci mam vyhotovit dva prikazy- jeden len na inventuru fyzicku tych zasob a dlh. majetku a druhy na inventarizaciu k 31.12 a rozpisem o aky majetok ide??
Pripadne tu inventuru v novembri mozem nazvat priebeznou???
dakujem krasne
Staci jeden prikaz riaditela, kde budes mat rozpisane o co sa jedna-vymenovať všetky inventury a inventarizacie, datum kedy sa prevedu.Čiže inventarizácie pohľadávok môžeš robiť napr. od 5.1.-10.1.2006.
To znamena, že príkaz bude vystavený v oktobri, keďže ste už mali inventúry v novembri. K tomu stanoviť ešte inventarizačnú komisiu.