AdrianaA Ja som to pôvodne tiež takto chcela, ale mám Omegu a musela by som si rozšíriť modul. Preto som to začala robiť tak, že to priamo účtujem cez hlavnú pokladňu 211/311 - priložím kópiu z ERP a dopíšem účtovanie. V podstate aj tak tie peniaze večer končia v hlavnej pokladni. Len mám pochybnosť, či to tak môže byť.
ja to robím rovnako. Cez deň sú peniaze v ERP, ktorá je samostatná a nespolupracuje s Omegou. Po uzavierke v pokladni urobím priamo príjem do pokladne, nerobím zvlášť analytiku na ERP. zdá sa mi to zbytočné.... len mám niekedy v jednom dni k jednej uzavierke viac dokladov, aby mi Omega uhradené faktúry vyhodila. Väčšinou je to však totožné, lebo my mávame tak 2-3 platby cez Erp za týždeň, niekedy nemáme ani to... Myslím, že nám štát dosť skomplikoval život a takto sa mi to zdá najjednoduchšie....
Uvidím, čo mi na to povie auditorka... či nebudem musieť tú ERP dorobiť aj do účtovníctva...