Dobry den.
Na notebooku sa mi zacal "rozlievat" displej. Som presvedceny, ze displej bol chybny a zavada nebola sposobena nespravnym pouzivanim.
Preto som isiel notebook reklamovat, volal som na tel. cislo spol Lenovo. Po notebook prisiel kurier UPS. Pri sledovani balika som mal moznost vidiet, ze notebook putoval az do Polska.
Po par dnoch mi prisiel email, ze zistena zavada vznikla nespravnym pouzivanim a jedna sa o mechanicke poskodenie. Mal som sa rozhodnut, ci mi vymenia displej, alebo poslu notebook naspat, na co som odpisal, ze nesuhlasim s takymto zaverom. Notebook poslali spat neopraveny.
(rovnaky, uplne novy notebook sa da kupit za menej, ako by stala vymena displeja).
Notebook mam uz doma, neopraveny, priniesol mi ho kurier. Nedali mi zaplatit ziadne poplatky za kuriersku sluzbu. V krabici bol tiez jeden papier, kde bolo vyznacene, ze chyba vznikla nespravnym pouzivanim a jedna sa o mechanicke poskodenie.
Chcel by som postupovat dalej, pretoze som si isty, ze chyba nevznikla nespravnym pouzivanim zariadenia a chcem, aby mi bol notebook opraveny v ramci zaruky.
Ako by ste postupovali? Mam si nechat vypracovat znalecky posudok? Aku formu dalsieho riesenia reklamacie by ste zvolili, ked sa servis vykonava na uzemi Polska? (notebook bol kupeny na Slovensku cez Alza.sk).
Za rady vam vopred dakujem.