Zavrieť

Porady

Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo VIII

taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
http://www.porada.sk/t249932-co-sa-m...ml#post2599209 sme skončili a tuto pokračujeme ďalej

Po doterajších skúsenostiach s touto témou ( aj vlastných ) by som vás chcel poprosiť, aby bola politika v tejto téme tabu
Naposledy upravil taiko : 09.12.14 at 14:28 Dôvod: preklep
Téma je uzavretá.
kukučka kukučka

kukučka je offline (nepripojený) kukučka

Správate sa ako oni.
Tá fotka je reálna, nie konšpiračná, došlo vám?
0 0
terezamaria terezamaria

terezamaria je offline (nepripojený) terezamaria

som jednoducho žena
Peggynka
Nie som odborník,ale u mňa to funguje tak,že určité veci,ktoré som zažila...nepamätám.Ako keby to môj mozog vytesnil a ja mám...proste okno.A to mi šlo 3x o život.Asi funguje v mozgu čistička a nedovolí mi,aby som tým žila.
Ja si takto ráno vypočujem peknú pesničku a tá ma sprevádza celý deň;dnes túto:
Peggy išla som ti dať súhlas a jasné, že hneď aj mínuska, síce som ju po niekoľkých pokusoch dala preč, ale keď som odišla a znovu prišla do témy, zase tam bola.....ale už je preč :-)))
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Kukuč - každá fotka sa dá upraviť... Photoshop dokáže zázraky...... Ozaj, kde je napísané, že je to presne z toho dňa a z toho letu tohto lietadla?
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

kukučka
Zaujali ma tri veci, pre ktoré som tie linky pripla:
veľké problémy leteckej spoločnosti - štrajk
možná choroba pilota z výparov
ale najmä stovky? mini úlomkov lietadla na obrovskej ploche

- o tej fotke som hovorila, k tej som chcela počuť komentár od chlapov.

stručne
Aha o tejto.... nuž - hoď fľašu z veľkej výšky veľkou silou do jamy v zemi - čo zostane? Kopa malých črepov roztrúsených okolo miesta dopadu.....