Zavrieť

Porady

Povinnosť platiť preddavky

Zdravím, som študent VŠ (19 r., študujem v Prahe, pracujem v SR - cez internet) a pracujem na niekoľko dohôd. Všade mi zamestnávateľ strháva preddavky na daň. Chcem vedieť, či ho môžem požiadať, aby ich nestrhával a prípadný nedoplatok na dani by som neskôr vyrovnal v DP.

Tiež ma zaujíma, kedy musím zaplatiť zdravotné poistenie - či vždy, keď podám DP (teoreticky aj s príjmom 100 Sk) alebo až po prekročení určitej hranice príjmu.

Veľmi pekne ďakujem.
Usporiadat
slavenkacka slavenkacka

slavenkacka je offline (nepripojený) slavenkacka

Zda sa, ze sa tu dozviem ovela viac, ako od mojej uctovnicky.

Este jedna otazka.

Dnes som zistila, ze v mesiaci december sme dosiahli obrat nad 10 mil., pokial by som pokracovala v zivnosti, mala by som to ohlasit danovemu uradu, ze prechadzam na mesacneho platcu DPH, ale pokial rusim zivnost a tento obrat vznikol az v mesiaci december, tak sa ma to asi netyka.....
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

slavenkacka
Zda sa, ze sa tu dozviem ovela viac, ako od mojej uctovnicky.

Este jedna otazka.

Dnes som zistila, ze v mesiaci december sme dosiahli obrat nad 10 mil., pokial by som pokracovala v zivnosti, mala by som to ohlasit danovemu uradu, ze prechadzam na mesacneho platcu DPH, ale pokial rusim zivnost a tento obrat vznikol az v mesiaci december, tak sa ma to asi netyka.....
Predpokladám, že si požiadala DÚ o zrušenie registrácie DPH. Na základe tejto žiadosti Ti DÚ mal určiť posledné zdaňovacie obdobie, v ktorom si povinná vysporiadať DPH. Po zrušení registrácie DPH sa Ťa DPH netýka...
0 0
slavenkacka slavenkacka

slavenkacka je offline (nepripojený) slavenkacka

Ano, bola som na danovom a zrusila sa registraciu na platcu DPH, ale to bolo vsetko, nic mi nepovedali a nic neurcili......
0 0
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
slavenkacka