Zavrieť

Porady

kam v lete...

rozmýšlate už kam na dovolenku v lete? ja veru áno a intenzívne,nakolko som sa už 2x spolahla na last minute a nebolo to to "pravé orechové",tak chcem byť pripravená na leto .Hladám pobyt pri mori,je mi jedno kde,len by som privítala vaše tipy ,napr.kde ste boli vy a kde vám bolo skvele,aj hotel a služby také aké mali byť...Snívam o Sicílii,Kalábrii,Kréte...dakujem za vaše tipy H.
Usporiadat
atour.sk atour.sk

atour.sk je offline (nepripojený) atour.sk

Ak autom, tak jednoznačne staré, dobré Chorvátsko. Ak letecky a v lete, tak Rodos je určite dobrá voľba. Napríklad hotel Blue Sea Beach Resort, Faliraki. Odporúčam návštevu akropoly v Lindose, tiež grécky večer. Ak je predpokladaný termín Vašej dovolenky skôr jún, alebo september doporučujem skvelé Turecko, alebo Egypt.

helicka je offline (nepripojený) helicka

s Rhodosom súhlasím,boli sme vlani,Lindos je čarovný a mesto Rhodos krásne ,ja by som išla hned...Egypt ma ale neočaril...ten nemusím...skôr mi je bližšie Grecko a ostrovy...Termín dovolenky si bohužial vyberaž nemôžem,je "prudko" stanovený...na preexponované 2júlové týždne....Priatel by najradšej išiel do Švedska,Norska,Finska,avšak ja statočne bojujem za more..nuž a kedže "nemá rád vylihovania na pláži" snažím sa tentoraz nájsť aj niečo akčnejšie,aby sme si prešli aj niečo iné nielen hotelové rezorty...Preto pátram po vašich tipoch a za každý vám budem vdačná...

Lubaba je offline (nepripojený) Lubaba

poraďte tip na Turecko, toľko som sa bránila že Turecko nie, ale teraz po nepokojoch v Tunisku mi vychádza Turecko alebo Egypt, alebo Španielsko..
nicolette nicolette

nicolette je offline (nepripojený) nicolette

Kretu urcite odporucam, je to nadherny ostrov, ludia su velmi mili, mentalita velmi podobna nasej, stabilne pocasie. Dovolenka tam nemala chybu.
nicolette nicolette

nicolette je offline (nepripojený) nicolette

helicka Pozri príspevok
Raz som vyskusala cyklozajazd na Elbe a bolo to super. Aj ked som len taky rekreacny cyklista, nebolo to nic narocne. Trasy boli zvolene velmi dobre, kazdy den priblizne 50 km s prestavkou na obed, poobede kupanie na niektorej z nadhernych plazi. Videli sme miesta, na ktore by sme sa v ramci klasickeho pobytoveho zajazdu urcite nedostali, uz vyberame nieco podobne aj na tuto sezonu.
pivko pivko

pivko je offline (nepripojený) pivko

Farang
atour.sk Pozri príspevok
Rhodos júl august nie , je tam ako v kuchte,stačilomi júnových 37c minulý rok

helicka je offline (nepripojený) helicka

S tým Tuniskom je to pravda,tento rok by som neriskovala,Turecko je dobrá volba,len si treba pozorne vybrať hotel.Je medzi nimi velký rozdiel/myslím ****-velké rozdiely/ dokonca aj viac hviezdičiek nezaručí spokojnosť.Velmi sa mi páči Andalúzia,myslím že pri dobrej volbe tam úplne postačí hotel s ***.Ale u nás zatial vyhráva Kréta...tak uvidím kde nakoniec skončíme.S mojou drahou polovičkou statočne bojujem...som za viacdnový pobyt ako 8 nocí:-)) príjemný výber vám želám
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
4 0
peter3377 peter3377

peter3377 je offline (nepripojený) peter3377

tak my sme si len tak s manzelkou povedali ked bola celozavodna dovolenka . ze by nebolo zle dakam vypadnut , a tak sme za rozhodli ze ideme dakam na dovolenku , dva dni pred odletom sme pobehali cestvky a bolo uplne super, satur- dva tyzdne - zo 65000 sk na osobu na 12000, rhodos -kolymbia. tento rok to skusime tak isto na poslednu chvilu, a uvidime

Lubaba je offline (nepripojený) Lubaba

ešte stále rozmýšľam kam v lete, jedno mi je jasné, s vnúčatami Chorvátsko júl alebo stred augusta, ale plánujem aj niečo začiatkom septembra, " my dva a čas"

helicka je offline (nepripojený) helicka

viete že ten začiatok septembra tíško závidím?! to si ešte budem musieť počkať,aby som si mohla len tak ísť...mne moju dovolenku plánujú iní..

helicka je offline (nepripojený) helicka

práve to je problém last minute,už vlani ich bolo málo a málo ich bude aj ttúto sezonu a nie je velmi z čoho vyberať...my sme na to vlani tiež doplatili..zohnali sme den pred odletom Egypt a museli sme brať čo mali,a po prílete nás aj tak dali do iného hotela/musím ale povedať že bol novší ,ale či lepší neviem posúdiť/...cestovky už vlani nakúpili ovela menší počet izieb v hoteloch ako pred krízou...
lulu74 lulu74

lulu74 je offline (nepripojený) lulu74

luja5 Pozri príspevok
o Sicílii, Kalábrii snívam aj ja, ale som z rodiny a svojho okolia inak príbuzných kamarátskych duší jediná, tak asi mi zostane len to snívanie , preto ...
...my sme boli veľmi spokojné na Costa del Sol – Andalúzia – oblasť Marbelly, výborná strava a obsluha, čistá pláž, pekný areál v štýle andalúzskej dedinky plný stromov, kríkov, kvetov a kaktusov, ubytovanie (naše) vo veľmi dobre vybavenej vilke s teraskou so sedením, bez rušivých nočných vplyvov vo vilke (tichúčko), v hlavnej budove program-zábava ...
krásna krajina, návšteva Sevilly, svetoznámeho prístavu Puerto Banus (úžasné jachty, autá, promenády...), Gibraltáru (kvapľová jaskyňa s koncertnou sálou, voľne žijúce opice, nádherný výhľad na Afriku a španielske pobrežie ...) ...
..Chcem len poradit, že svojej vysnivanej destinacie sa netreba vzdat len preto ze nema kto s Vami ist..ja som bola sama 2 tyzden v Spanielsku a bola to jedna z najlepsich dovoleniek ake som zazila..a bolo nas tam takych samostatnych 6. Ist na dovolenku sam ma aj svoje velke vyhody..ziadne prisposobovanie.. to je nahodou vzacny pocit.
2 0
jurga jurga

jurga je offline (nepripojený) jurga

Lubaba Pozri príspevok
Tak to ste naša krvná skupina.My sme boli minulý rok v auguste s vnúčatami (dvojičky chlapci 4r.) v Duce.A začiatkom septembra v Podstrane sami dvaja.Tento rok to zopakujeme. August Zaton s vnúčatami a september my dvaja ešte neviem kde.Prajem peknú dovolenku.
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
lulu74 Pozri príspevok
To tvrdia mnohí (najmä muži), vraj "polovičné výdavky, dvojnásobná radosť"
Gapo Gapo

Gapo je offline (nepripojený) Gapo

Ja? Muž.
Lubaba Pozri príspevok
My sme už boli tri krát na tom istom mieste aj v hoteli, sme spokojný.
Turecko , Alanya
Už máme zaplatený aj na tento rok v júni.
Naposledy upravil Gapo : 20.01.11 at 19:20
Canon 011.jpg
Canon 017.jpg
Canon 020.jpg
1/1

Gapo Pozri príspevok
My sme už boli tri krát na tom istom mieste aj v hoteli, sme spokojný.
Turecko , Alanya
Už máme zaplatený aj na tento rok v júni.
prezradíš aj názov hotela?

helicka je offline (nepripojený) helicka

no neviem neviem...to si s tou zlavou musel mať z pekla šťastie...my sme kupovali zájazd v sobotu a v nedelu ráno sme leteli /last min./ a zdaleka sme nedostali takú zlavu...

Lubaba je offline (nepripojený) Lubaba

počkám na Gapo, snáď prezradí, kde sa tak dobre nakúpiť, dal mi chrobáka do hlavy
luja5 luja5

luja5 je offline (nepripojený) luja5

Lubaba Pozri príspevok
Nám sa páčilo v tureckej Lare, je tam na výber viac pekných hotelov, my sme boli tu:

1/1
3 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať