Zavrieť

Porady

Nevybavená reklamácia do 30 dní bazos

Kúpila som tovar v záruke cez bazos, reklamovala som ho kvôli závade. Mám v prípade, že mi predajca nevybavil uznanú reklamáciu do 30 dní podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z. §18, bod 4 právo od zmluvy odstúpiť alebo mám právo na výmenu výrobku za nový výrobok?
V reklamačnom protokole je kúpna zmluva na pôvodného kupcu, ja som iba ako kontaktná osoba v reklamačnom protokole.
Informovali ma po lehote, že mi tovar opravia.
4 komentárov     zbaliť
ivka70 to je ako : cez bazos so zarukou? aku kupnu zmluvu na zaklade coho ste uzavreli?
Majak123 kúpila som tovar cez bazos pod ruku bez papiera, ale k tovaru mi predávajúca dala doklad o kúpe - faktúru a tam je odberateľ uvedená pani XY
veronikasad A ty si teraz reklamovala tovar ako pani xy?
kopretinka na základe čoho chceš reklamovať? máš doklad o kúpe?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Nevybavená reklamácia do 30 dní bazos

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.