Richard
19.05.04,13:38
Ak chcete zadať novú otázku, kliknite na zelené "Pridať tému" vedľa loga Porada.sk v hlavičke stránky. Z formulára si vyberte správnu Poradu resp. rubriku do ktorej Vaša otázka či téma patrí.

Ak chcete pridať príspevok k už existujúcej téme (otázke), otvorte si najprv danú tému (napr. kliknutím na názov téme) a máte dve možnosti ako pridať príspevok:
- stalčením tlačidla "rýchla odpoveď", ktoré sa nachádza v pravom dolnom rohu každého príspevku (stlačte to na tom príspevku, na ktorý chcete reagovať). Rýchla odpoveď znamená jednoduchý text bez formátovania
- stlačením tlačidla "ODPOVEDAŤ", ktoré sa nachádza vľavo nad alebo pod výpisom príspevkov v každej téme.
Paula
19.07.04,10:05
Som na Porade začiatočník. Ako mám postupovať, keď mám pocit, že moja otázka by už nemusela figurovať a chcem ju vymazať? Dík Paula
vladan
19.07.04,10:14
Paula, aj keď si sa ty dozvedela odpoveď na tvoju otázku, myslím, že by bolo lepšie tvoju tému nechať na Porade, lebo ak sa prihlásia noví členovia, určite si budú čítať všetky témy a aj keď sa to teraz nezdá možno v budúcnosti im práve tvoja téma a odpovede k nej pomôžu. Pekný deň.

To Richard: neviem o tom, žeby sa ukončené témy vymazávali, alebo sa mýlim???
Paula
19.07.04,10:21
Máš pravdu, treba nechať všetko. Pekný deň prajem.Paula
Paula
21.09.04,15:39
Rada by som vedela postupnosť krokov, keď chcem reagovať na tému člena "A" a použiť zároveň v citácii príspevok člena "B". Ďakujem za návod.
Richard
21.09.04,19:12
Zároveň sa to automaticky nedá. Buď reagujete na jedného, alebo na druhého. Dá sa to však riešiť tak, že napr. reagujete na A a vložíte text B, ktorý vložíte medzi formátovací príkaz citátu quote v hranatých zátvorkách.
Bude to vyzerať takto:
textčiže pre textom je [ QUOTE] a za textom [ /QUOTE] (bez medzier ktoré som tam dal aby som príkaz znefunkčnil)
gabri
17.11.04,20:33
hruza, ak ja toto tu zvladnem... :)
valeriam
18.11.04,09:30
gabri neboj, všetko pekne postupne ;)
saman
01.12.04,14:39