Zavrieť

Porady

Predaj podielov

Ahojte, zaciatkom tohto roka som zacal podnikat a stal sa SZCO. Bol som chory a nevykonaval som ziadne podnikatelske aktivity a zrejme do konca roka ani nebudem. Dedicstvom som vsak ziskal podiely vo firme, ktore som predal. V daniach som uplny laik...
Danove priznanie budem platit ako podnikatel alebo FO?
Dakujem za radu :-)
Bob
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    liba2 je offline (nepripojený) liba2

    liba2
    Agilesoul
    Ahojte, zaciatkom tohto roka som zacal podnikat a stal sa SZCO. Bol som chory a nevykonaval som ziadne podnikatelske aktivity a zrejme do konca roka ani nebudem. Dedicstvom som vsak ziskal podiely vo firme, ktore som predal. V daniach som uplny laik...
    Danove priznanie budem platit ako podnikatel alebo FO?
    Podáš si "Daňové priznanie k dani z príjmov fyzickej osoby - Typ:B". Sám si daň vypočítaš a daň zaplatíš, všetko v lehote do 31.03.2006. FO platia dane podľa druhu príjmov a nie podľa toho či sú alebo nie sú podnikatelia.
    Naposledy upravil liba2 : 13.08.05 at 21:44
    Takze budem musiet urobit danove priznanie ako FO aj ako podnikatel. Otazocku mam, ta dan z prijmu ako FO bude dost vysoka a predaj podielov bol jednorazova zalezitost. Daju sa nejako zachranit tie peniaze? A ako to bude, co sa tyka odvodov, budem ich platit aj ako FO a aj ako podnikatel?
    Dakujem za rady :-)