Zavrieť

Porady

Ukončenie prac. pomeru - odvody

som začiatočník
Dobré ránko prajem!
Chcem Vás poprosiť - súrne potrebujem poradiť!
Keď zamestnanec ukončil prac. pomer 30.04.2010 a zabudli sme mu preplatiť dovolenku - ktorú preplatíme v 05/2010 + prémie - musí z toho príjmu platiť všetky odvody, alebo iba zdravot. poist. a daň?
Ďakujem - veľmi mi pomôžete!
Naposledy upravil Dav : 03.07.10 at 11:27
Usporiadat
rodina1 rodina1

rodina1 je offline (nepripojený) rodina1

Som jedna z vás
Viera J. Pozri príspevok
Dobré ránko prajem!
Chcem Vás poprosiť - súrne potrebujem poradiť!
Keď zamestnanec ukončil prac. pomer 30.04.2010 a zabudli sme mu preplatiť dovolenku - ktorú preplatíme v 05/2010 + prémie - musí z toho príjmu platiť všetky odvody, alebo iba zdravot. poist. a daň?
Ďakujem - veľmi mi pomôžete!
iba ZP a daň
Zamestnávateľ ešte zaplatí úrazové a garančné poistenie.
2 0
Viera J. Viera J.

Viera J. je offline (nepripojený) Viera J.

som začiatočník
rodina1 Pozri príspevok
iba ZP a daň
Zamestnávateľ ešte zaplatí úrazové a garančné poistenie.
Prepáčte ste si istý!?
zatial mi všetci tvrdia že zamestnávateľ má platiť iba ZP, pretože to je plnenie po skončení PP.
som z toho jelen
0 0
VieraPopluharova VieraPopluharova

VieraPopluharova je offline (nepripojený) VieraPopluharova

Podľa § 138 odst. 2 zákona 461/2003 sa neplatia odvody z plnenia po skončení pracovného pomeru. A podľa môjho názoru, keď si ho zo sociálneho poistenia odhlásila, nie je dôvod uvádzať to ani vo výkaze, takze si skontrolujm odhlasky a ak ho mas odhlaseneho tak odvody platit nemusis.
0 0
Viera J. Viera J.

Viera J. je offline (nepripojený) Viera J.

som začiatočník
VieraPopluharova Pozri príspevok
Podľa § 138 odst. 2 zákona 461/2003 sa neplatia odvody z plnenia po skončení pracovného pomeru. A podľa môjho názoru, keď si ho zo sociálneho poistenia odhlásila, nie je dôvod uvádzať to ani vo výkaze, takze si skontrolujm odhlasky a ak ho mas odhlaseneho tak odvody platit nemusis.