Zavrieť

Porady

Ukončenie prac. pomeru - odvody

som začiatočník
Dobré ránko prajem!
Chcem Vás poprosiť - súrne potrebujem poradiť!
Keď zamestnanec ukončil prac. pomer 30.04.2010 a zabudli sme mu preplatiť dovolenku - ktorú preplatíme v 05/2010 + prémie - musí z toho príjmu platiť všetky odvody, alebo iba zdravot. poist. a daň?
Ďakujem - veľmi mi pomôžete!
Naposledy upravil Dav : 03.07.10 at 11:27
Usporiadat
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3

poradí niekto aj mne, výplatu mám vyrátanú, potrebujem preplatiť dovolenku, zostalo jej 6,5 dňa. Ale keďže ma zmiatlo, že keď má 6 dňový prac.týždeň, tak by mala mať viac dovolenky, ja som jej priznala 20 dní, nakoľko týždenne pracuje 38 hodín, čiže jej rátam 6,33 hodiny na týžden. Takže podľa mňa má nárok na 20 dní, odpracovala pol roka, takže 10 dní preplatiť ale vyčerpala 3,5 dňa, takže k preplateniu 6,5 dňa, môže to tak byť, ďakujem pekne.
0 0
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3

prosím poradí mi niekto, či to tak môže byť, lebo do zajtra musím nachystať všetky papiere. dík
0 0
timejka200 timejka200

timejka200 je offline (nepripojený) timejka200

ahoj velmi pekne dakujem tak moja je tá druhá možnosť ja som už zaplatila júnové výplaty čize tú odmenu jej pošlem v júlovej s tým ze už jej odvediem len tu dan 19%?
0 0
vieraaaa vieraaaa

vieraaaa je offline (nepripojený) vieraaaa

timejka200 Pozri príspevok
ahoj velmi pekne dakujem tak moja je tá druhá možnosť ja som už zaplatila júnové výplaty čize tú odmenu jej pošlem v júlovej s tým ze už jej odvediem len tu dan 19%?
Áno.
0 0
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3

prosím poradí aj mne niekto, dnes by som jej mala odovzdať výstupné papiere, ozaj do kedy je moja povinnosť vystaviť tieto papiere, keď to pýtala odo mňa už 2.7.??? dík
0 0
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3