Zavrieť

Porady

Ukončenie prac. pomeru - odvody

som začiatočník
Dobré ránko prajem!
Chcem Vás poprosiť - súrne potrebujem poradiť!
Keď zamestnanec ukončil prac. pomer 30.04.2010 a zabudli sme mu preplatiť dovolenku - ktorú preplatíme v 05/2010 + prémie - musí z toho príjmu platiť všetky odvody, alebo iba zdravot. poist. a daň?
Ďakujem - veľmi mi pomôžete!
Naposledy upravil Dav : 03.07.10 at 11:27
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

sybila3 Pozri príspevok
chcela, ale teraz to potrebujem ukončiť, ja som chcela ani nie ja ja som sa pýtala za neho, aby som vedela, čo mu mám povedať, keď nebude chcieť vyplatiť odstupné. Ale môžem to tak nechať? Neviem nájsť toPotvrdenie zamestnávateľa pre účely poskytnutia dávok v nezamestnanosti, treba to vypísať? A čo s nevyčerpaným SF, keď už nebude mať zamestnancov? dík
Tlačivo ti prinesie zamestnanec z UP. Ak si ho chceš pripraviť dopredu, stiahni si zo stránky SP a vypíš

http://www.socpoist.sk/ext_dok-potvr...la--dvn/13535c
2 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Možeš ešte prosím napísať ako si počítala náhradu mzdy za nevyčerpanú dovolenku. Zdá sa mi to nejako málo ...
0 0
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3

to bol starý výpočet s tými 6,33 hod., už som to opravila, len som chcela vedieť, či to sedí. 1,8946x6,33alebo 7x6,5dňa.=77,95 alebo keď dám 7 dní 86,20.
Prosím ťa dokedy som povinná jej odovzdať papiere pre úrad práce, lebo stále vyvolávajú, či už to mám hotové, keď som im povedala sumu výplaty, takže to je veľa, že idú sa s ňou dohodnúť, či nedá výpoveď dohodou, ale potom by asi nemohla ísť na úrad práce. no katastrofa..........
0 0
Andyke Andyke

Andyke je offline (nepripojený) Andyke

§34 Zák. o službách zamestnanosti
(2) Ak uchádzač o zamestnanie požiadal o zaradenie do evidencie uchádzačov o zamestnanie do siedmich kalendárnych dní odo dňa

a) skončenia zamestnania,