Zavrieť

Porady

Ukončenie prac. pomeru - odvody

som začiatočník
Dobré ránko prajem!
Chcem Vás poprosiť - súrne potrebujem poradiť!
Keď zamestnanec ukončil prac. pomer 30.04.2010 a zabudli sme mu preplatiť dovolenku - ktorú preplatíme v 05/2010 + prémie - musí z toho príjmu platiť všetky odvody, alebo iba zdravot. poist. a daň?
Ďakujem - veľmi mi pomôžete!
Naposledy upravil Dav : 03.07.10 at 11:27
Usporiadat
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3

Nerobím si po svojom, ale nerozumiem prečo by mala mať nárok na dovolenku 12 dní, ona síce pracuje 6 dní ale týždenne to je 38 hodín.Tak si myslím, že by nemala mať viac dovolenky ako keby pracovala 40 hodín. Ak by pracovala 40 hodín a 5 dní tak nárok má 20 ak pracuje 38 hodín a 6 dní, nárok má 24? No to mi nejako nesedí.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

(5x7) x (1x3) = 38.
alebo 6 x 6,33 = 38

o žiadnych 40 hodinách som nikdy nepísala
0 0
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3

Keby pracovala 5 dní a 40 hodín tak má nárok na 20 dní D.
Keď pracuje 6 dní a 38 hod. má nárok na 24 dní?
No dobre. tak skúsim tak vyrátať a preplatiť. Z preplatenej dovolenky by sa mali platiť aj odvody?
Ešte by som potrebovala vyrátať odstupné na dva mesiace, priemer je za I.Q. má 1,8946. Ale neviem čo mám zadať priem.počet dní, keď má rozvrhnutý prac.čas na 6 dní. Ď za trpezlivosť.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Ak jej chceš dať za každú cenu len 10 dní dovolenky, potom náhradu počítaš nie za 6,33 hod., ale 7 hod./deň.

Ulahši si to aj s odstupným. Nechaj koeficient 21,74, ale tiež počítaj 7 hod. na deň. (1,8946 x 7) x 21.74 x 2.
Nie je to úplne správny výpočet, ale vždy presnejší ako pri 6,33 hod/deň (kedy by si mala prepočítavať koeficient).
0 0
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3