Zavrieť

Porady

Archivácia údajov v excel

Potreboval by som pomoc na vytvorení&nbsp; zálohy v excelovkej tabuľke pomocou VBA .Niečo som už napísal ale nechce my to fungovať&nbsp; stále dá hlásenie 1004,som len úplný začiatočník .Ďakujem za pomoc <br><br><br>Private Sub CommandButton2_Click()<br>Dim Zálohuj<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zálohuj = MsgBox("Chcete zálohovať záznamy za mesiac ?", 33, "Zálohovať záznamy ?")<br>If Zálohuj = vbOK Then<br>&nbsp;Dim mesiac<br>mesiac = Range("K3")<br>If mesiac = "1" Then<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Sheets("Prehlad mesiaca").Range("Z5:Z12").Select<br>&nbsp;&nbsp;&n bsp; Selection.Paste<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Sheets("Archív").Range("D613").Paste<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Sheets("Prehlad mesiaca").Range("AA5:AA12").Select<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp; Selection.Paste<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Sheets("Archív").Range("E6:E13").Paste<br>&nbsp;& nbsp;&nbsp; Sheets("Prehlad voľno dovolenka atd.").Range("AT3:AT10").Select<br>&nbsp;&nbsp;&nb sp; Selection.Paste<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Sheets("Archív").Range("F6:F13").Paste<br>ElseIf mesiac = "2" Then<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Sheets("Prehlad mesiaca").Range("Z5:Z12,AA5:AA12").Select<br>&nbsp ;&nbsp;&nbsp; Selection.Paste<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp; Sheets("Archív").Range("G6:G13,H6:H13").Paste<br> &nbsp;&nbsp;&nbsp; Sheets("Prehlad voľno dovolenka atd.").Range("AT3:AT10").Copy<br>&nbsp;&nbsp;&nbsp ; Sheets("Archív").Range("I6:I13").Paste<br>ElseIf mesiac = "3" Then<br>.<br>.<br>.<br>End If<br><br><br>MsgBox "Mesiac bol zálohovaní !!!"<br><br>End<br>Else<br>MsgBox "Požiadavka bola stornovaná"<br>End If<br>End<br>End Sub<br>
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa času

marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

I am a man marjankaj
Zálohy sa zvyknú robiť do iného zošita.

A bolo by dobré aj povedať, čo to má robiť. Lebo z toho kódu to zrejmé nie je.
Naposledy upravil marjankaj : 19.11.11 at 09:37

mocsid je offline (nepripojený) mocsid

mocsid
Dúfam že dnes sa myto podarí poslať zrozumiteľne.
Private Sub CommandButton2_Click()