Zavrieť

Porady

ASUS Reklamacia

1.Som reklamoval notebook kvoli uvolnenej klavesnici ( riešenie=oprava klavesnice )
2.Som reklamoval notebook presne pre tu istu chybu ( riešenie=výmene klavesnice )
3.Bola reklamacia zasa pre tu istu chybu a opat mi len zafixovali klavesnicu,dnes mi volali že si možem prist pre notebook,avsak ide o tretiu tu istu chybu a ja by som chcel radsej peniaze,mam nato narok?Ak ano akym sposobom?..Možem odmietnut prebrat notebook a ziadat peniaze ?
Dakuejm
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Áno. (Občiansky zákonník §623)
    AKO REKLAMOVAŤ

    V prípade, že sa na výrobku vyskytne vada, ktorú ste nezavinili, doporučujeme ho reklamovať.
    Zapamätajte si:

    1. Partnerom pre vybavovanie reklamácie je vždy predajca, ten má konečné slovo pri rozhodovaní o vybavení reklamácie.
    2. S výnimkou prípadov, keď je na vykonanie opravy určená iná osoba reklamáciu môžete uplatniť v ktorejkoľvek prevádzkárni, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru alebo poskytovaných služieb, prípadne aj na mieste, odkiaľ riadi svoj podnik
    3. Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.
    4. Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu).
    5. Ak predajca reklamáciu vybaví výmenou veci alebo jej časti, začína plynúť nová záručná doba (môže sa stať, že na niektorú časť bude dlhšia záručná doba, ako na ostatné časti)
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    V marci 2011 som kupil notebook asus, v 8.4.2011- oprava reklamoval som graficku kartu vga nvidia 310 pc ju nedetekuje,vyjadrenie servisu:zavada sa prejavila- vymena zakladovej dosky. V 16.5.2011 vga nvidia 310 pc nedetekuje, servis:zavada sa prejavila-vymena zakl. dosky. V 26.5.2011 vga nvidia310 pc ju nedetekuje, servis:zavada sa prejavila-vymena RAM pamäti. V 3.6.2011 vga nvidia310 pc ju nedetekuje, servis: popis opravy-flesh bios na najnovejsiu verziu,prehranie firmware,upgrade software neriesi zavadu produktu-JEDNA SA O MIMOZARUCNU OPRAVU!!!. V 22.8.2012 chybna vga nvidia310 pc ju nedetekuje, servis:na reklamovanom vyrobku sa zavada prejavila-fles biosu a vymena HDD. V 9.2012 isiel notebook zase na reklamaciu do servisu s tou istou zavadou nvidia310.este sa nevratil. Ako mam postupovat v mojom pripade? Ziadal som o vratenie penazi alebo vymenu notebooku za podobny. Predajca sa vyhovara Na servis ze musia byt 3rovnake opravy alebo 4rozne, co mam podniknut v tomto pripade 4zarucne opravy a jedna asi predpokladam akoze mimozarucna ja do vnutra ntb nevidim takze neviem co tam v skutocnosti menili v notebooku a uz je celkovo 6krat v oprave a cakam na vysledok opravy.

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    JARO333333: musím ťa "sprdnúť" - zadal si otázku, no po cca 45 minútach si ju zadal znova ako samostatnú tému http://www.porada.sk/t202037-asus-op...notebooku.html .
    Toto sa nerobí, preštuduj si dôkladne http://www.porada.sk/t2886-etiketa-porady.html a bod 4
    4. Pred založením novej témy si dobre rozmyslím, do ktorej Porady ju založím. Nezakladám tú istú tému duplicitne do viacerých Porád! Ak sa mi podarí zle umiestniť novú tému, nehanbím sa požiadať Richarda, aby ju premiestnil tam, kam patrí.

    Odpoveď máš tam.

    Lukkass je offline (nepripojený) Lukkass

    Lukkass
    @5palo9 Podla mna tvoj notebook nebol v zarucnom servise. Pretoze vythnutie klavesy atd to je mechanicka zavada a to by Asus servis neopravoval, (rovno by vymenil klavesnicu) pripadne by ti neuznal zaruku. Ale predajca sa zachoval spravne a na vlastne naklady ti opravil notebook. 2. Reklamacia je pravdepodobne uz v zarucnom servise riesena. Pripadne na vlastne naklady toho predajcu.

    Moj nazor je ze pokial oprava netrvala mesiac. Ale max 1-3dni tak by som to absolutne neriesil. Predajca nemoze za to ze si zakaznik vytha klavesy z klavesnice Pripade jeho mensia ratolest. On chcel pomoct a dopadol ako blb. Mechanicke zavady a hlavne taketo kde je klavesnica dost nachylna sa moc nereklamuju. Z Tvojej strany by bolo nespravne na nich podavat SOI a Sud kvoli klavesnici.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.