citujem z vyjadrenia predajcu:
v zmysle paragrafu 18 ods. 7 zákona 250/2007 Z.Z v zneni neskorsich....vasu reklamaciu zamietame bez odborneho posudku. ako si citam tak si cistam ten zakon, v tom odstavci nevidim dovod preco tak postupovali.´Zaroven - preco som polozil tuto temu bol odstavec 4 v danom zakone kde citujem:
Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo
iná povinná osoba určená na opravu je povinný vybaviť
reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do troch
pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas
potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie
však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí
tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo
o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Predávajúci je povinný,
ak reklamáciu neuzná do troch pracovných dní, výrobok
zaslať na vlastné náklady na odborné posúdenie.
Predávajúci je povinný na požiadanie orgánu dozoru
zaslanie alebo výsledky odborného posúdenia preukázať.
Preto som pytal, ze reklamaciu som podal 18.12, a oni mi zaslali doporucene list datovany 20.12.(cize do 3 dni od reklamacie),ale na doporucenej obalke je datum 15.1. ide mi o ten nesulad 20.12. - 15.1 naco cakali 25 dni?
Viem ze som sa niekde preklikal ze po 12 mesiacoch mozu zamietnut reklamaciu bez posudenia,ale pride mi divne, ked na to mali pravo, ihned, preco mi poslali ten list tak neskoro. teda ak maju 30 dni na vyjadrenie, rozhodnu sa do troch dni, mozu toto rozhodnutie dorucit kedykolvek do tych 30 dni? nie nahodou do tych 3 dni ?(aspon peciatka posty).
teda, ak na to mali pravo, mali to zamietnut hned, ale ked cakali do 15.1, mali to po 3 dnoch zaslat do skusobne (podla zakona), hmmm?alebo je uplne v poriadku ako som sa pytal vyssie, ze odpoved mozu poslat kedykolvek do 30 dni? je nejaka postupnost, ktory zakon je comu nadradeny?
Naposledy upravil Pidgey : 20.01.12 at 20:58