Zavrieť

Porady

Zalozenie zivnosti ku koncu roka

Dobry den,

za oktober budem pracovat na viacerych zakazkach ako programator, odmena bude vo vyske priblizne 1 000 eur. Nemam zatial zalozenu zivnost, takze na fakturaciu by som si ju potreboval zalozit. Chcem sa opytat, ci mi potom v roku 2017 nevypocitaju vysoke preddavky, vzhladom na fakt ze v roku 2015 budem SZCO len 2 mesiace a zarobim 1000 eur. Inak, som student denneho studia, takze od min. preddavkov som oslobodeny.

Zaroven hladam uctovnika/cku, ktory by mi obcas s niecim pomohol, samozrejme za financnu odmenu.

Dakujem a prajem peknu nedelu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    1000-400/1,486*14 = nedoplatok z RZZP roku 2015

    1000-400/1,486/2 = vymeriavací základ pre platenie preddavkov na zdr.poistenie od 1.1.2017 (za predpokladu, že k 1.1.2017 budeš ešte študentom)

    400= 40% paušálne výdavky z príjmov roku 2015

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    aký bude celkový hrubý príjem za rok 2015? predpokladaný,,,,,,
    ak bude do 1/2 z 3808.33 € nemáš povinnosť podávať DP......
    aj takáto je možnosť, pre DU by si iba prehlásil, že tvoj príjem bol do 1/2 nčzd a to je všetko....
    7 komentáre - rozbaľ     zbaliť