Zavrieť

Porady

Ako nato?

Arni Arni

Arni je offline (nepripojený) Arni

Poradite mi prosim Vas?

Do 31.5.2005 som pracoval ako zamestnanec,popri zamestnani som mal zivnost a platil odvody do SP .
Od 1.6.2005 pracujem ako SZCO.Otvoril som si podnikatelsky ucet a oznamil to DU.Zmenu som oznamil aj na zdrav.poist.
Mam to oznamit aj SP?
Mam auto ale civilne,nie je zahlasene na podnikanie.Co treba urobit aby som mohol odpocitat vydavky na auto,cestovne a pod?
Mobilny telefon tiez nemam zahlaseny.Co treba urobit aby som si mohol uplatnit vydavky na mobil?
Mesacny plat budem mat do 28000Sk.Kolko budem platit do SP aZP?
Vopred Vam dakujem za odpoved.
Usporiadat
Arni Arni

Arni je offline (nepripojený) Arni

Manual
Arni, myslím, že Galanta - Bratislava /tam máš asi prevádzku alebo niečo kde pracuješ/ nebude pracovná cesta.
Musíš si niečo vymyslieť buď z Galanty do Bratislavy ku klientovi = zdokladovať čo si tam robil, alebo Galanta iné mesto /nákup, vybavovanie atď/ čo nie je ani bydlisko ani prevádzka.
Môžeš ísť aj v Galante vybavovať na DU, SP, ZP, pošta, nákup. Napíš tam Galanta-mesto napr. 12 km vybavovanie = máš doklad kde si bol.
Ja píšem v stavebnej firme napr. Trnava - mesto práca na stavbe. Auto vozí material, náradie, ludia idú na obed. Kde sa pracuje je dokladované fakturáciou prác.
Pekný večer želám...
nie,prevadzku mam v Galante,v BA robim pre sukr.firmu revizie na stavbach,kazdy den dochadzam
0 0
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka
Arni
nie,prevadzku mam v Galante,v BA robim pre sukr.firmu revizie na stavbach,kazdy den dochadzam
Tak potom to máš OK.
0 0
Manual Manual

Manual je offline (nepripojený) Manual

lenkak
Tak potom to máš OK.
Tak ako Lenka píše, chodíš za klientom = máš doklad čo si tam robila
Pekný večer...
0 0
Arni Arni

Arni je offline (nepripojený) Arni

Manual
Tak ako Lenka píše, chodíš za klientom = máš doklad čo si tam robila
Pekný večer...