Zavrieť

Porady

Ako nato?

Arni Arni

Arni je offline (nepripojený) Arni

Poradite mi prosim Vas?

Do 31.5.2005 som pracoval ako zamestnanec,popri zamestnani som mal zivnost a platil odvody do SP .
Od 1.6.2005 pracujem ako SZCO.Otvoril som si podnikatelsky ucet a oznamil to DU.Zmenu som oznamil aj na zdrav.poist.
Mam to oznamit aj SP?
Mam auto ale civilne,nie je zahlasene na podnikanie.Co treba urobit aby som mohol odpocitat vydavky na auto,cestovne a pod?
Mobilny telefon tiez nemam zahlaseny.Co treba urobit aby som si mohol uplatnit vydavky na mobil?
Mesacny plat budem mat do 28000Sk.Kolko budem platit do SP aZP?
Vopred Vam dakujem za odpoved.
Usporiadat
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka
Ja tiež. Ale som rada, keď mi niekto potvrdí, že som správne poradila, z toho mám ešte väčšiu radosť, že som poradila správne, ajkeď ja väčšinou odpovedám iba vtedy, keď som si takmer 100% istá svojou odpoveďou, poprípade dopíšem, že to neviem na tých 100%.
0 0
ondrejvla ondrejvla

ondrejvla je offline (nepripojený) ondrejvla

Podstatné, že zatiaľ to viem... Ale zajtra už možno bude inak. ...viac
Lenka, to som si všimla. Si veľmi zlatá žena, ktorá svoje vedomosti si nenecháva len pre seba. A to je dnes vzácnosť! Ale tu na Porade, je veľa takých ľudí, za čo im patrí môj hlboký obdiv. Ten najväčší patrí tebe.
Želám ti ten najväčší kopec zdravia!
0 0
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka
Vlasti - ďakujem, ty máš kopec skúseností, s Tebou sa ani porovnávať nemôžem, ale aj som už čo to zažila, tak aspoň z toho ťažím, aj ja Tebe prajem kopec zdravia, viem, že si mala tiež zdravotné problémy, tak nech už k Tebe príde naspäť to zdravíčko.
0 0
ondrejvla ondrejvla

ondrejvla je offline (nepripojený) ondrejvla

Podstatné, že zatiaľ to viem... Ale zajtra už možno bude inak. ...viac
Ďakujem!!