Zavrieť

Porady

Rozčuľujú ma "ružoví" al. ktorý mobilný operátor sa Vám osvedčil?

Pekný večer vám prajem!

Dnes opäť...už po niekoľkýkrát ma vytočil T-Mobile. "Verná" som mu už 9 rokov. Ani som s nimi nemala žiadne problémy až vlani som prešla na program vo Veľkom 100. Väčšinou mi ostávajú nejaké voľné minúty, ktoré sa presúvajú do ďalšieho mesiaca. Stav som si zisťovala vždy SMS-kou ku koncu fakturačného odbobia, no pár mesiacov mi po sebe nesedel presun minút. Kým som nemusela platiť nad rámec, tak som to nereklamovala, nemala som "chuť" to dokazovať. Až mi prišla faktúra, že mám platiť vyše 200 Sk, pričom podľa prevolaných minút som sa vtesnala práve do môjho programu. To ma už fakt nahnevalo, reklamovala som. K prešetreniu mojej reklamácie mi prišla SMS, ktorá mi vyrazila dych - vraj oni spoplatnili prevolané minúty v súlade s cenníkom bla, bla ( vo všetkom mali pravdu, akurát mi nemali čo spoplatniť, lebo som nevolala nad rámec) a vraj " v záujme zachovania dobrých obchodných vzťahov" mi znížia reklamovanú faktúru o reklamovanú sumu. To akože neviem, či som mala chápať ako darček k Vianociam. (bolo to tesne pred) žiadne prepáčte, ospravedlnenie. Mi to pripadalo, že "máme pravdu, ale ustúpime".
No a dnes znova-pozerám presun minút mi opäť nesedí. Kam sa mi podelo 12 min. neviem. Navyše som si chcela vytlačiť podrobný výpis, stiahla som si ho za 1 euro a aké prekvapenie, keď otvorím súbor a vraj "pre môj výber neexistujú žiadne dáta" Tak tento oznam ma stál 1 euro. A už o stratených kreditoch na kartách môjho manžela a syna ani nehovorím. Neprišla nám upozorňujúca SMS, že vyprší doba platnosti kreditu.
Proste na záver- nie som s T-Mobilom spokojná. Vďaka, že ste si ma prečítali, aspoň som sa vykecala.
Vám sa ktorý mobilný operátor osvedčil? Ja rozmýšľam o prechode k "modrým".
Usporiadat
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Alla, tak ma predsa len pamäť neklamala. Normálne sa mi O2 začína páčiť. Inak prepadnutie kreditu rieši aj t.č. aj ministerstvo spravodlivosti, považujú to za porušenie práv občanov.

na stránke TA3 je toho viac k tomu napísané, je k tomu aj video

http://www.ta3.com/sk/reportaze/1123...e-neprijatelne
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Ozaj a ste tu niekto takí, čo si k O2 preniesol aj číslo? Lebo v prípade prechodu, budem musieť "preniesť" celú rodinu najlepšie by bolo s číslom. Tiež na ich stránke som čítala, že to stálo okolo 600Sk a že vraj sa potom tá suma odčítava z faktúry. Ale sa tam na fóre sťažovali, že to odčítanie na faktúre nikde nevidia. Nemáte s tým náhodou skúsenosti?
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
S prechodom sú niekedy problémy..
O2 Fér môžete mať aj bez toho, aby ste sa museli vzdať svojho čísla. Preneste si ho k nám aj s predvoľbou. Navštívte ktorúkoľvek O2 Predajňu a my vybavíme všetky formality za Vás.
Vaše číslo je, skrátka, Vaše. Zostaňte verní svojmu číslu a získajte bonus 16,60 € (500 Sk) navyše.

* Ak sa rozhodnete pre platbu na faktúru, zľavu 3,32 € (100 Sk) Vám postupne uplatníme pri prvých piatich faktúrach, ak ich suma presiahne 3,32 € (100 Sk).
* Ak dáte prednosť dobíjaniu kreditu, pri prvých piatich dobitiach za minimálne 6,64 € (200 Sk) získate kredit 3,32 € (100 Sk) navyše

Celý proces, vrátane komunikácie s Vašim súčasným operátorom, by nemal trvať viac ako 25 – 30 pracovných dní.
Ja mám Jednotku s prechodom na FÉR,kde mám volania za 2Sk/min.
Naposledy upravil alla66 : 01.03.09 at 17:58
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

alla66 Pozri príspevok
O2 ako jediný slovenský operátor vracia zákazníkom prepadnutý kredit

Spoločnosť Telefónica O2 Slovakia je prvým a jediným slovenským mobilným operátorom, ktorý ponúka zákazníkom možnosť získať späť nevyužitý kredit. Ak zákazníkovi vyprší doba platnosti kreditu, stačí, aby si svoju predplatenú kartu dobil čiastkou vo výške aspoň 250 Sk (8,30 €). Následne mu bude okamžite pripísaný aj jeho prepadnutý kredit z posledného dobitia a zákazník ho tak môže opätovne využiť. Vrátenie nevyužitého kreditu môžu využiť zákazníci všetkých programov O2.
A už i Orange začal s testovaním, ako vrátiť kredit....zatiaľ nevydal oficiálnu správu...
Mne sa to "prepadnutie kreditu" stalo minulý rok v lete. Asi to vtedy ešte nefungovalo. (žeby ich k tejto novinke inšpiroval môj od srdca napísaný list?)
Ale bola to asi aj moja chyba, lebo som myslela, že každých 250 sk nabitia kreditu sa počíta na 1/4 roka. (nemám skúsenosti s kartami).Takže ked nabijem raz za 1000ku, tak mám pokoj rok.
Ale vyčítala som im, že mohli aspoň informovať SMS kou, ved nešlo o pár korún...
Ale ten prenos už funguje, minule mi nabeho 40 sk z predošlého nabitia...
Len škoda, že tých 1600 mi nenabehlo doteraz
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Nikde som sa nedočítala,že sa nesmie dobíjať častejšie ako raz za 3 mesiace.... Ja som mala dobíjaný kredit v decembri a vo februári a všetko je v pohode. Mala si sa viac sťažovať.....
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

alla66 Pozri príspevok
S prechodom sú niekedy problémy..
O2 Fér môžete mať aj bez toho, aby ste sa museli vzdať svojho čísla. Preneste si ho k nám aj s predvoľbou. Navštívte ktorúkoľvek O2 Predajňu a my vybavíme všetky formality za Vás.
Vaše číslo je, skrátka, Vaše. Zostaňte verní svojmu číslu a získajte bonus 16,60 € (500 Sk) navyše.

* Ak sa rozhodnete pre platbu na faktúru, zľavu 3,32 € (100 Sk) Vám postupne uplatníme pri prvých piatich faktúrach, ak ich suma presiahne 3,32 € (100 Sk).
* Ak dáte prednosť dobíjaniu kreditu, pri prvých piatich dobitiach za minimálne 6,64 € (200 Sk) získate kredit 3,32 € (100 Sk) navyše

Celý proces, vrátane komunikácie s Vašim súčasným operátorom, by nemal trvať viac ako 25 – 30 pracovných dní.
Ja mám Jednotku s prechodom na FÉR,kde mám volania za 2Sk/min.
Alla tie volania 2 Sk/min. máš do všetkých sietí? To je nejaká staršia akcia? Lebo ja som našla len 4 Sk/min. aj na faktúru aj na kartu.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Platí to len do siete o2 (ale ja nemám po 3.minúte zadarmo) a do iných sietí je......0,13 € (3,92 Sk)
Volanie po 3. minúte
v sieti O2 Slovensko (uplatňuje sa po
prevolaní všetkých minút z prípadných
aktivovaných Extra balíčkov)
0 € (0 Sk)
Cena za SMS
na účastnícke čísla do všetkých
sietí v SR
0,06 € (1,81 Sk)
Cena za MMS
na účastnícke čísla do všetkých SR
sietí (aj na e-mail)
0,25 € (7,53 Sk)
Cena za 1 MB dát
Účtovací interval = 1 KB 0,95 € (28,62 Sk)
Karty sa volali Jednotky,alebo O2 Nová Jednotka ...dajú sa zohnať.....
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

alla66 Pozri príspevok
Platí to len do siete o2 (ale ja nemám po 3.minúte zadarmo) a do iných sietí je......0,13 € (3,92 Sk)
Volanie po 3. minúte
v sieti O2 Slovensko (uplatňuje sa po
prevolaní všetkých minút z prípadných
aktivovaných Extra balíčkov)
0 € (0 Sk)
Cena za SMS
na účastnícke čísla do všetkých
sietí v SR
0,06 € (1,81 Sk)
Cena za MMS
na účastnícke čísla do všetkých SR
sietí (aj na e-mail)
0,25 € (7,53 Sk)
Cena za 1 MB dát
Účtovací interval = 1 KB 0,95 € (28,62 Sk)
Karty sa volali Jednotky,alebo O2 Nová Jednotka ...dajú sa zohnať.....
Díky za info.
0 0
janomila janomila

janomila je offline (nepripojený) janomila

Aj my sme prešli od oranžových k modrým. Máme fér programy a sme maximálne spokojní. Absolútne neľutujem. Môžem len odporúčať.
0 0
PotPalo PotPalo

PotPalo je offline (nepripojený) PotPalo

posledný svojho druhu
Počul som, že pri O2 chodia neskoro SMS-ky, vraj až 24 hod, a tiež že pri nízkom kredite neprichádzajú vôbec. Neviem, čo je na tom pravdy, prosím napíšte vaše skúsenosti. Tiež ma zaujíma, aké má O2 pokrytie siete, a ako dlho môžem ešte prijímať hovory a SMS po prevolaní (alebo prepadnutí) kreditu so službou O2 Fér (ja mám teraz Orange službu Prima, tam je to 9 mesiacov). Tiež uvažujem o prechode na O2.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
S SMS nie je problém,chodia v pohode,hovory môžeš príjímať koľko je platná karta(13 mesiacov),bola som v mínuse a fungovalo to.....Pokrytie siete,záleží,kde bývaš,ale je v pohode...idú cez svoju sieť i cez TM.
doplním link na sieť :http://www.sk.o2.com/ludia/novinky/5...podmienky.html
Naposledy upravil alla66 : 01.03.09 at 21:25
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

alla66 Pozri príspevok
S SMS nie je problém,chodia v pohode,hovory môžeš príjímať koľko je platná karta(13 mesiacov),bola som v mínuse a fungovalo to.....Pokrytie siete,záleží,kde bývaš,ale je v pohode...idú cez svoju sieť i cez TM.
doplním link na sieť :http://www.sk.o2.com/ludia/novinky/5...podmienky.html
To pokrytie je celkom O.K., najmä ak to funguje aj cez T-Mobile. No ani ten nemá vždy najlepšie pokrytie. Môj syn bol pred mesiacom na lyžovačke pri Rim. Sobote a veru signál T-Mobile bol veľmi zlý, dokonca v chate žiadny. Jeho kamoš s O2 tiež nemal. A jeho spolužiaci si s Pomarančom volali v pohode.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Vytiahnite staré Easy karty zo šuplíkov a skontrolujte si kredit.

T-Mobile zasiela zákazníkom tesne pred prepadnutím kreditu kvôli skončeniu jeho platnosti 1 € (30,13 Sk) ako bonus. Tým sa platnosť kreditu predĺži o tri mesiace. Zákazník dostane informatívnu SMS správu s textom: „Vazeny zakaznik, dnes ste ziskali bonusovy kredit 1 EUR, ktory Vam umozni vyuzivat vasu Easy kartu o 3 mesiace dlhsie. T-Mobile.“
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

alla66 Pozri príspevok
Vytiahnite staré Easy karty zo šuplíkov a skontrolujte si kredit.

T-Mobile zasiela zákazníkom tesne pred prepadnutím kreditu kvôli skončeniu jeho platnosti 1 € (30,13 Sk) ako bonus. Tým sa platnosť kreditu predĺži o tri mesiace. Zákazník dostane informatívnu SMS správu s textom: „Vazeny zakaznik, dnes ste ziskali bonusovy kredit 1 EUR, ktory Vam umozni vyuzivat vasu Easy kartu o 3 mesiace dlhsie. T-Mobile.“
Alla to je nejaká novinka? Kedy to zaviedli?
Celkom sa mi to páči. Mohli to zaviesť aj skôr.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Áno, je to nové...
preto chcem upozorniť všetkých, čo nepoužívajú Easy karty , nech si ich skontrolujú.
Ďalej prišla sms: Získajte dvojnásobný kredit ako bonus za prve dobitie do 31.3.2009.... (maximálne 50€ ).
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

alla66 Pozri príspevok
Áno, je to nové...
preto chcem upozorniť všetkých, čo nepoužívajú Easy karty , nech si ich skontrolujú.
Ďalej prišla sms: Získajte dvojnásobný kredit ako bonus za prve dobitie do 31.3.2009.... (maximálne 50€ ).
Mne takéto SMS-ky vôbec neprichádzajú.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Mne končí platnosť Easy karty a chcela som ju zrušiť...Teraz neviem, či si dobijem kredit,alebo ju nechám prepadnúť....Nevyužijem ju..... komu ju podarovať?
0 0
medman88 medman88

medman88 je offline (nepripojený) medman88

Zdravim vsetkych!
Kika chcem ti povedat, ze ja mam podobny problem presne s tym istym programom. Pred tym som mal program Relax60 a nemal som ziaden problem.Minuty som si kontroloval cez mobil a vzdy vsetko pekne sedelo. Zakaznikom som uz tiez 9 rokov a do teraz som bol vzdy spokojny, nemal som s nim ziadny problem a tak som nemal byt preco nespokojny. V novembri som vsak presiel na program ako mas ty,teda Vo velkom 100 a od vtedy sa mi zda ze podla t-mobilu volam nejak viac. Teda telefon a aj subjektivny pocit mi vzdy hovori ze som prevolal menej ako mi T-mobile napise. Vsimol som si to od vtedy ako mi zacal tento program,ale nejak ma to extra nezaujimalo. Naposledy mi vsak prisla faktura okolo 32eur a opät to nesedelo s telefonom ani s mojim pocitom,ze som tolko telefonoval.Mne sa tak zda,ako keby tam mali pol minutovu tarifikaciu.Nebol som to vsak reklamovat,lebo nemam absolutne ziadny dokaz ze som tolko nevolal,myslim si ze moje pocity a udaj na telefone nie su dostatocne dokazy.Tento mesiac som si vsak do telefonu dal aplikaciu ktora mi zaznamena kazdy hovor,stiahnem si aj vypis a budem porovnavat a pocitat ci to sedi.Dnes mi akurat zacal novy mesiac,cize pockam kym spracuju ten stary,kym sa bude dat z toho mesiaca stiahnut vypis,vsetko to porovnam a urcite este napisem co som zistil.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

medman88 Pozri príspevok
Zdravim vsetkych!
Kika chcem ti povedat, ze ja mam podobny problem presne s tym istym programom. Pred tym som mal program Relax60 a nemal som ziaden problem.Minuty som si kontroloval cez mobil a vzdy vsetko pekne sedelo. Zakaznikom som uz tiez 9 rokov a do teraz som bol vzdy spokojny, nemal som s nim ziadny problem a tak som nemal byt preco nespokojny. V novembri som vsak presiel na program ako mas ty,teda Vo velkom 100 a od vtedy sa mi zda ze podla t-mobilu volam nejak viac. Teda telefon a aj subjektivny pocit mi vzdy hovori ze som prevolal menej ako mi T-mobile napise. Vsimol som si to od vtedy ako mi zacal tento program,ale nejak ma to extra nezaujimalo. Naposledy mi vsak prisla faktura okolo 32eur a opät to nesedelo s telefonom ani s mojim pocitom,ze som tolko telefonoval.Mne sa tak zda,ako keby tam mali pol minutovu tarifikaciu.Nebol som to vsak reklamovat,lebo nemam absolutne ziadny dokaz ze som tolko nevolal,myslim si ze moje pocity a udaj na telefone nie su dostatocne dokazy.Tento mesiac som si vsak do telefonu dal aplikaciu ktora mi zaznamena kazdy hovor,stiahnem si aj vypis a budem porovnavat a pocitat ci to sedi.Dnes mi akurat zacal novy mesiac,cize pockam kym spracuju ten stary,kym sa bude dat z toho mesiaca stiahnut vypis,vsetko to porovnam a urcite este napisem co som zistil.
Ahoj Medman tak vidím, že nie som sama, kto má dojem, že pri prenose minút v programe vo Veľkom 100 nepasuje. Som zvedavá, ako dopadne tvoje pozorovanie po skončení zohot fakturačného obdobia. Ja mám začiatok nového obdobia od 15.3. som zvedavá ako bude pasovať prenos minút, ak ovšem dovtedy neprevolám. Lepšie, ako ich darovať T-mobilu.
Ale ma napadla ešte jedny vec, čo sa týka tvojho prípsevku, neviem, či si regostroval, ale pri programe vo Veľkom 100 je síce sekundová tarifikácia, ale AŽ PO PRVEJ MINÚTE. Ak sa nemýlim tak hvoror do 8 s sa ráta na sekundy a potom do 60 s sa berú automaticky ako 1 min. Takže tento program nie moc vhodné na veľmi krátke hovory. resp. to môže veľmi skresliť stav. Ja som bola tiež spočiatku prekvapená, mala som dojem, že vôbec nerozprávam a pritom som mala prevolaných už kopec minút a potom som si všimla tento fakt. Už to praktizujem tak, hlavne s manželom, že keď chcem len krátku info, tak ho prezvoním, aby zavolal späť, on má na karte sekundovú tarifikáciu a takto ušetrím značnú časť svojich voľných minút.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Tak sa vám opäť hlásim ako zakladateľka tejto témy, tento mesiac ma T-Mobile opätovne ukrátil pri prenose neprevolaných o 5 min., z 11 zostávajúcich mi preniesol len 6. Takže, keď skončí toto obdobie daňových vytlačím si výpis hovorov a pustím sa s nimi do boja. Ale zas, aby som na nich len nenadávala, tak ma aj prekvapili, lebo od 12.3. zaviedli, že ak si dobijete kredit, tak vám vrátia aj stratený kredit, ktorý sa vám stratil max pred 90 dňami. My sme mali takýto stratený kredit cca v hodnote 500 Sk pred 85 dňami, dobila som kartu manželovi aj synovi v sobotu a v nedeľu im nabehol aj ten stratený kredit. Akurát, čo sa mi nepáči, že je o tom zmienka len na ich web stránke, takže ak tam nenazriem, tak o tom neviem a len pár dní nás delilo od toho, aby sme to nestihli. Takéto sms na mobil neposielajú, len samé reklamy.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať