Zavrieť

Porady

Rozčuľujú ma "ružoví" al. ktorý mobilný operátor sa Vám osvedčil?

Pekný večer vám prajem!

Dnes opäť...už po niekoľkýkrát ma vytočil T-Mobile. "Verná" som mu už 9 rokov. Ani som s nimi nemala žiadne problémy až vlani som prešla na program vo Veľkom 100. Väčšinou mi ostávajú nejaké voľné minúty, ktoré sa presúvajú do ďalšieho mesiaca. Stav som si zisťovala vždy SMS-kou ku koncu fakturačného odbobia, no pár mesiacov mi po sebe nesedel presun minút. Kým som nemusela platiť nad rámec, tak som to nereklamovala, nemala som "chuť" to dokazovať. Až mi prišla faktúra, že mám platiť vyše 200 Sk, pričom podľa prevolaných minút som sa vtesnala práve do môjho programu. To ma už fakt nahnevalo, reklamovala som. K prešetreniu mojej reklamácie mi prišla SMS, ktorá mi vyrazila dych - vraj oni spoplatnili prevolané minúty v súlade s cenníkom bla, bla ( vo všetkom mali pravdu, akurát mi nemali čo spoplatniť, lebo som nevolala nad rámec) a vraj " v záujme zachovania dobrých obchodných vzťahov" mi znížia reklamovanú faktúru o reklamovanú sumu. To akože neviem, či som mala chápať ako darček k Vianociam. (bolo to tesne pred) žiadne prepáčte, ospravedlnenie. Mi to pripadalo, že "máme pravdu, ale ustúpime".
No a dnes znova-pozerám presun minút mi opäť nesedí. Kam sa mi podelo 12 min. neviem. Navyše som si chcela vytlačiť podrobný výpis, stiahla som si ho za 1 euro a aké prekvapenie, keď otvorím súbor a vraj "pre môj výber neexistujú žiadne dáta" Tak tento oznam ma stál 1 euro. A už o stratených kreditoch na kartách môjho manžela a syna ani nehovorím. Neprišla nám upozorňujúca SMS, že vyprší doba platnosti kreditu.
Proste na záver- nie som s T-Mobilom spokojná. Vďaka, že ste si ma prečítali, aspoň som sa vykecala.
Vám sa ktorý mobilný operátor osvedčil? Ja rozmýšľam o prechode k "modrým".
Usporiadat
Dubak2000 Dubak2000

Dubak2000 je offline (nepripojený) Dubak2000

Ja by som ich za to ze vratia kredit nechvalil. Ja mam davno pausal, ale ked som cital repd casom ze kredit zmazu tak mi to prislo ako cista zlodejina. Nevidim na to jediny dovod aby nemohli kredit drzat neobmedzene resp dohodobo v radoch rokov aj pri neaktivite. Nedavno som babke daval telefon a dobil tam hned vecsiu sumu nech to vydrzi. Ale ak som pochopil spravne tak ak nedobijem v nejakom case zas tak mi ho zmazu.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Dubak2000 Pozri príspevok
Ja by som ich za to ze vratia kredit nechvalil. Ja mam davno pausal, ale ked som cital repd casom ze kredit zmazu tak mi to prislo ako cista zlodejina. Nevidim na to jediny dovod aby nemohli kredit drzat neobmedzene resp dohodobo v radoch rokov aj pri neaktivite. Nedavno som babke daval telefon a dobil tam hned vecsiu sumu nech to vydrzi. Ale ak som pochopil spravne tak ak nedobijem v nejakom case zas tak mi ho zmazu.
S tým, že na kartách sa po istom čase prepadáva kredit a že je to zlodejina úplne súhlasím. Ja som ich chválila viac menej za to, že teraz zaviedli, že ASPOŇ ten kredit, čo prepadol v intervale 90 dní vrátia, čo doteraz nebolo, no a toto považujem o jeden krok (či krôčik) vpred.
0 0
cancan cancan

cancan je offline (nepripojený) cancan

my sme presli k O2 z Orangu. Predtym sme s muzom prevolali mesacne aj vyse 1000,- Sk. Jam mam teraz pausal pre mna 70 a manzel O2 Fer. Usetrime teraz viac ako polovicu a volam vsade kam potrebujem. Mam este jednu Prima kartu, kde mam nulovy kredit, len tam prijimam hovory. tam mi vola par ludi, co maju z Orangu zadarmo. Asi nie som jedina s takym cislom, lebo Orange si robil prieskum - ako casto dobijam kredit, co by ma motivovalo k vyssiemu vyuzivanie a pod. to co mi ponukali, vsak bolo aj tak o nicom. nuz co, zaspali dobu...
0 0
Amidala Amidala

Amidala je offline (nepripojený) Amidala

Tiež si myslím,že je to hnusné zlodejstvo s tým prepadávaním kreditu.Ako je možné,že keď si za niečo zaplatíte plnú sumu, po určenom čase Vám to vezmú.To je akokeby ste si kúpili kilo múky, ktoré máte spotrebovať do mesiaca a pokiaľ to nespotrebujete, tak Vám ho vezmú...to je podľa mňa až protizákonné.Osobne máme s manželom paušály v T-Mobile, (v Oragne som "pretrpela" horkoťažko 2 zmluvné roky a nikdy viac), sme celkom spokojní až na občasné "chybičkyô vo faktúrach,ktoré ale ihneď vybavujem so známou, ktorá robí pre nich...osobne si tiež myslím,že O2 je najvýhodnejší.Tento rok nám končia zmluvy, uvidíme, aké budú ponuky...
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Kredit už vracajú všetci operátori.

Kredit začal vracať ako prvý o2 ,potom Orange a nakoniec i T-Mobile. Jedinou

podmienkou je jeho opätovné dobitie.


Kredit na Vašej O2 SIM karte, ktorému uplynula platnosť, môžete získať späť. Stačí len, aby ste si dobili kredit najmenej v hodnote 6 € (180,76 Sk) a okamžite Vám pridelíme späť posledný prepadnutý štandardný kredit a bonusový kredit z dobitia cez internet alebo bankomatu. Ostatné bonusové kredity sa neobnovujú. Posledný prepadnutý kredit sa môže skladať z prepadnutých kreditov z viacerých dobití.


Službu na vracanie kreditu mal Orange pritom spustiť už 17. februára, niekoľko dní po medializácii kritiky.Kredit, ktorý expiruje, je podľa neho možné zachrániť neobmedzený počet ráz. Ak teda zákazník obnovený expirovaný kredit neminie a prepadne mu, môže si ho obnoviť znovu. Operátor nemá stanovenú podmienku minimálneho dobitia kreditu. Vráti však len kredit, ktorý expiroval 17. februára alebo neskôr.


Od 12. marca 2009 spúšťa spoločnosť T-Mobile Slovensko, a.s.automatický systém obnovenia platnosti kreditu. Pri dobití ktorýmkoľvek dostupným spôsobom a sumou (vrátane dobíjacieho kupónu) bude kredit na karte zákazníka okrem aktuálne dobitej sumy navýšený aj o všetok kredit, ktorého platnosť uplynula kedykoľvek v období 90 dní pred týmto dobitím. Navýšenie o pôvodne expirovaný kredit prebehne deň nasledujúci po takomto dobití.
Naposledy upravil alla66 : 10.04.09 at 13:58
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

alla66 Pozri príspevok
Kredit už vracajú všetci operátori.

Kredit začal vracať ako prvý o2 ,potom Orange a nakoniec i T-Mobile. Jedinou

podmienkou je jeho opätovné dobitie.


Kredit na Vašej O2 SIM karte, ktorému uplynula platnosť, môžete získať späť. Stačí len, aby ste si dobili kredit najmenej v hodnote 6 € (180,76 Sk) a okamžite Vám pridelíme späť posledný prepadnutý štandardný kredit a bonusový kredit z dobitia cez internet alebo bankomatu. Ostatné bonusové kredity sa neobnovujú. Posledný prepadnutý kredit sa môže skladať z prepadnutých kreditov z viacerých dobití.
O2 ma prekvapilo milo. Niekedy v septembri min. rok mi prepadlo cca 80 sk, neskoro som dobila kartu ( u O2 je dôležitý čas dobitia, nie deň prešvihla som to o pár minút vtedy ). A pri mojom poslednom dobití v apríli tohto roku sa mi kretit navýšil práve o tento prepadnutý a to som medzi tým septembrom a aprílom dobíjala viac krát kredit. Ked začali O2 vracať kredit, stále sa písalo o tom, že len ten z posledného dobitia. Takže teraz očividne vracajú asi všetko čo prepadne.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Opäť oživujem túto tému, som jej zakladateľkou. Zopár viet o tom, ako pokračuje zlodejstvo T-Mobilu. Aspoň mňa okrádajú viac než dosť. Hneď v úvodnom príspevku spomínam, že ma každý mesiac okrádajú pri prenose neprevolaných minút. V januári 12 min., febr.o 5, ostatné marec - rozdiel 6min, a posledné 2 mesiace úplne brutál 25 min a v júni až 41 min.!!! Od januára spolu 95 !!! min.
Posledné 2 mesiace ma už dožrali, tak som šla opäť reklamovať. Odpoveď na reklamáciu v SMS-ke: Oni vraj presun minút uplatňujú korektne a upozorňujú ma, že prvú min. hovoru spoplatňujú v mojom programe (Vo Veľkom 100 ) minutovou tarifikáciou a sekundová tarifikácia začína až po 1. min. Ono to ja všetko veľmi dobre viem, lenže mám ich výpisy, okrem toho si vytláčam každý mesiac spotrebované minúty a tie mi pekne sedia s faktúrou, len ten presun minút akosi nesedí. Takže teraz sa pokúsim reklamovať písomne aj s prefotenými faktúrami priamo na adresu T-Mobilu a nie osobne v predajni, ako som to spravila. Tam som síce mala so sebou dôkazový materiál, ale do reklamácie sa to už nedostalo, nakoľko tam len pani sformuluje zopár viet a zašle priamo operátorovi. Hádam to dokážem, stačí len trochu matematiky a snáď nespochybnia svoje vlastné faktúry, lebo tie mi s vykázanou spotrebou sedia. Som pevne rozhodnutá ísť aj ďalej, ak mi to neuznajú, asi sa obrátim na SOI alebo kde všade by som sa mohla ešte obrátiť???
A najlepšie je, že vlani, keď som podala reklamáciu na fakturovanú čiastku a vrátili mi sumu, tak 2 mesiace mi presúvali min. správne a potom od januára to opäť začalo. A teraz mi síce reklamáciu neuznali, ale tento mesiac na obrovské prekvapenie mám presun minút správny, sedí mi to, aspoň tomu sa vytešujem.
0 0
bobino38 bobino38

bobino38 je offline (nepripojený) bobino38

SOI nič nevyrieši...daj to na telekomunikačný úrad.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

bobino38 Pozri príspevok
SOI nič nevyrieši...daj to na telekomunikačný úrad.
Vďaka za radu, podám tú spomínanú písomnú reklamáciu a v prípade zápornej odpovede postúpim svoju reklamáciu ďalej. Som presvedčená, že teraz ma len jednoducho odbili, ako som spomínala, výpisy a moje výpočty ako dôkaz k tomu priložené neboli a fakt je zaujímavé, že tento mesiac mám prenos správny. Takže niečo som predsa len ovplyvnila. Neviem, či sú ešte aj iní klienti koho takto okrádajú, ale píšem to sem hlavne preto, aby som upozornila používateľov rovnakého programu (vo Veľkom 100), či sa im niečo podobné nestáva, lebo možno to niekto ani nesleduje a tým pádom si to ani nevšimne, že je ďalší mesiac ukrátený o voľné minúty z predošlého mesiaca.
0 0
supermario22 supermario22

supermario22 je offline (nepripojený) supermario22

ťažko je radiť ti, keď si sa už možno aj rozhodla. ja mám t-mobile takých 10 rokov a nemám v pláne ho meniť. aj keď aj ja som mal občas s nimi nejaké nezhody, stále sme to dotiahli k nejakej všeobecnej spokojnosti. mám aj t-com a musím povedať, že sú to úplne identické problémy - zle neúčtované; položky, ktoré som si nevybral; nesedí program a tak.
osobne si myslím, že v každej firme narazíš na rovnaké problémy. si len číslo v ich archíve a občas zlyhá systém a na tom čísle sa objavia veci, ktoré tam nemajú byť.
ale ak som presvedčený o svojej pravde, nikdy by som neustúpil. zvlášť ak som si vedomý, že pochybenie nenastalo z mojej strany.
určite je potrebné kontrolovať ich (niekedy ako keby skúšali či ťa môžu oblbnúť) a pýtať sa, pýtať sa a pýtať sa na veci, ktoré ti nesedia...
0 0
petka0000 petka0000

petka0000 je offline (nepripojený) petka0000

Dobrý večer,

mam alebo mala som prima kartu, dostala som sms ze mi konci platnost kreditu, len som si nevsimla datum kedy, a odvcera mi sim karta vobec nefunguje, ani volat ani prijimat sms nic, to kvoli uplynutiu kreditu?? da sa nieco aby som ziskala spat tu sim kartu?
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
petka0000 Pozri príspevok
Dobrý večer,

mam alebo mala som prima kartu, dostala som sms ze mi konci platnost kreditu, len som si nevsimla datum kedy, a odvcera mi sim karta vobec nefunguje, ani volat ani prijimat sms nic, to kvoli uplynutiu kreditu?? da sa nieco aby som ziskala spat tu sim kartu?
Ak nemáš kredit, Ty sa nedovoláš, ale tebe sa dovolajú, pokiaľ je platná SIM.
Skončila platnosť kreditu, alebo SIM karty?

• kreditu, stačí dobiť uvedenými spôsobmi:
Obnova kreditu predplateným kupónom,
Obnova kreditu cez bankomat,
Obnova kreditu cez internet,

Obnova kreditu na predajnom mieste

....voláš ďalej

• SIM karty (má platnosť 12 mesiacov)...

skôr si myslím, že ti prepadol kredit
0 0
petka0000 petka0000

petka0000 je offline (nepripojený) petka0000

no prave si idem poslat kredit, lenze ani mne sa neda dovolat......... uvidime, dakujem za odpoved
0 0
klarissa klarissa

klarissa je offline (nepripojený) klarissa

Syn ide študovať do ČR, viete poradiť akého mobilného operátora si zvoliť, uvažujeme o vodafone, alebo O2. Má niektor skúsenosti? Ďakujem
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
petka0000 Pozri príspevok
no prave si idem poslat kredit, lenze ani mne sa neda dovolat......... uvidime, dakujem za odpoved
Kedy si naposledy dobíjala kredit? Karta platí rok od posledného dobitia......Zavolaj z iného čísla operátorovi a over si, či nemáš prepadnutú SIM s tvojim tel.číslom.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
klarissa Pozri príspevok
Syn ide študovať do ČR, viete poradiť akého mobilného operátora si zvoliť, uvažujeme o vodafone, alebo O2. Má niektor skúsenosti? Ďakujem
Skúsenosti nemám, preštuduj si ceny hovorov na Sk...klik < linky >
najlacnejší spôsob komunikácie bude cez internet, napr. Skype

http://www.vodafone.cz/osobni/sluzby...arodni_volani/



http://www.cz.o2.com/osobni/sluzby/c...nik/index.html
Naposledy upravil alla66 : 06.12.09 at 20:23
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

alla66 Pozri príspevok
Skúsenosti nemám, preštuduj si ceny hovorov na Sk...klik < linky >
najlacnejší spôsob komunikácie bude cez internet, napr. Skype

http://www.vodafone.cz/osobni/sluzby...arodni_volani/



http://www.cz.o2.com/osobni/sluzby/c...nik/index.html
Ceny O2 cz http://www.cz.o2.com/osobni/sluzby/c...nik/index.html

[hore]Mezinárodní hovory


O2 Netcall *55 s DPH bez DPH
Zóna 1 8,90 7,48
Zóna 2 8,90 7,48
Zóna 3 19,00 15,97
Zóna 4 19,00 15,97
Zóna 5 49,00 41,18
Seznam zemí s rozdělením do jednotlivých zón je k dispozici v Příloze č. 1
Svk patrí do zony 1.

U T-mobile.cz je cenník hovorov tu http://www1.t-mobile.cz/web/cz/resid...T-MobileI-Call
Naposledy upravil Xanti : 02.08.09 at 18:33
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
O2 Netcall *55 s DPH bez DPH
Zóna 1 8,90 7,48
Zóna 2 8,90 7,48
Zóna 3 19,00 15,97
Zóna 4 19,00 15,97
Zóna 5 49,00 41,18
Seznam zemí s rozdělením do jednotlivých zón je k dispozici v Příloze č. 1
Svk patrí do zony 1.[/QUOTE]


Naposledy upravil alla66 : 06.12.09 at 20:23
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

Super, teraz si nalepila cenník medzinárodných hovorov O2 Netcall *55 aj ked tam píšu že volanie cez internet, ale to voláš so svojho mobilu.

Tuším niekedy aj cez nášho ružového operátora sa dalo volať cez nejaké také čísielko pred predvolbou do zahraničia lacnejšie.

Cenník medzinárodných hovorov v O2 cz
Naposledy upravil Xanti : 02.08.09 at 18:41
ceny O2.cz do zahraničia.jpg  
0 0
petka0000 petka0000

petka0000 je offline (nepripojený) petka0000

v tychto dnoch budu len 3 mesiace, este neboli ked sa dobre pamatam... asi so sim kartou je nieco, bo som aj dneska poslala nan kredit a nic....
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať