Zavrieť

Porady

Rozčuľujú ma "ružoví" al. ktorý mobilný operátor sa Vám osvedčil?

Pekný večer vám prajem!

Dnes opäť...už po niekoľkýkrát ma vytočil T-Mobile. "Verná" som mu už 9 rokov. Ani som s nimi nemala žiadne problémy až vlani som prešla na program vo Veľkom 100. Väčšinou mi ostávajú nejaké voľné minúty, ktoré sa presúvajú do ďalšieho mesiaca. Stav som si zisťovala vždy SMS-kou ku koncu fakturačného odbobia, no pár mesiacov mi po sebe nesedel presun minút. Kým som nemusela platiť nad rámec, tak som to nereklamovala, nemala som "chuť" to dokazovať. Až mi prišla faktúra, že mám platiť vyše 200 Sk, pričom podľa prevolaných minút som sa vtesnala práve do môjho programu. To ma už fakt nahnevalo, reklamovala som. K prešetreniu mojej reklamácie mi prišla SMS, ktorá mi vyrazila dych - vraj oni spoplatnili prevolané minúty v súlade s cenníkom bla, bla ( vo všetkom mali pravdu, akurát mi nemali čo spoplatniť, lebo som nevolala nad rámec) a vraj " v záujme zachovania dobrých obchodných vzťahov" mi znížia reklamovanú faktúru o reklamovanú sumu. To akože neviem, či som mala chápať ako darček k Vianociam. (bolo to tesne pred) žiadne prepáčte, ospravedlnenie. Mi to pripadalo, že "máme pravdu, ale ustúpime".
No a dnes znova-pozerám presun minút mi opäť nesedí. Kam sa mi podelo 12 min. neviem. Navyše som si chcela vytlačiť podrobný výpis, stiahla som si ho za 1 euro a aké prekvapenie, keď otvorím súbor a vraj "pre môj výber neexistujú žiadne dáta" Tak tento oznam ma stál 1 euro. A už o stratených kreditoch na kartách môjho manžela a syna ani nehovorím. Neprišla nám upozorňujúca SMS, že vyprší doba platnosti kreditu.
Proste na záver- nie som s T-Mobilom spokojná. Vďaka, že ste si ma prečítali, aspoň som sa vykecala.
Vám sa ktorý mobilný operátor osvedčil? Ja rozmýšľam o prechode k "modrým".
Usporiadat
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
petka0000 Pozri príspevok
v tychto dnoch budu len 3 mesiace, este neboli ked sa dobre pamatam... asi so sim kartou je nieco, bo som aj dneska poslala nan kredit a nic....
vytiahni SIMku z telefónu a vlož naspäť...ak nepomôže, vyskúšaj ju v inom telefóne...môžeš mať pokazený mobil
0 0
petka0000 petka0000

petka0000 je offline (nepripojený) petka0000

skusala som uz a nic, skoda, asi budem musiet kupit novy
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
petka0000 Pozri príspevok
skusala som uz a nic, skoda, asi budem musiet kupit novy
v druhom telefóne ti SIM funguje?
0 0
netko1 netko1

netko1 je offline (nepripojený) netko1

13.7. Účastník môže písomne vypovedať Zmluvu uzavretú na dobu neurčitú z akéhokoľvek dôvodu
alebo aj bez udania dôvodu, pričom podmienkou výpovede je uhradenie všetkých záväzkov
voči spoločnosti T‑Mobile.

neviete mi niekdo povedat ci je to v poriadku riesim taras iba teoreticku rovinu nieze by som im neplatil maju tam inkaso a stahuju si to sami. ak vie niekdo na zaklade coho si to tam dali aky zakon im to umuznuje.
0 0
marjankaj marjankaj

marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

I am a man
netko1 Pozri príspevok
13.7. Účastník môže písomne vypovedať Zmluvu uzavretú na dobu neurčitú z akéhokoľvek dôvodu
alebo aj bez udania dôvodu, pričom podmienkou výpovede je uhradenie všetkých záväzkov
voči spoločnosti T‑Mobile.

neviete mi niekdo povedat ci je to v poriadku riesim taras iba teoreticku rovinu nieze by som im neplatil maju tam inkaso a stahuju si to sami. ak vie niekdo na zaklade coho si to tam dali aky zakon im to umuznuje.
Je to dohoda medzi dvomi stranami. Ty si svojím podpisom na zmluve súhlasil s podmienkami, a tak to platí. Iba ak by tam bolo niečo, čo odporuje nejakému zákonu. Napr. obchodný zákonník.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Tak len hlásim, že minulý týždeň som poslala svoju písomnú reklamáciu T-Mobilu. Napísala som dosť "tvrdý" list. Nemám to vo zvyku, som miernej povahy, ale ma fakt rozčuľujú. Som zvedavá, napíšem, ako som dopadla.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Tak toto je už úplne neskutočné a poburujúce. Opäť som bola odpinkaná zo strany T-Mobile, že podľa ich technických záznamov mi presun voľných minút uplatnili korektne a výpisy z internetu, ktoré som zaslala podotkli, že majú len informatívny charakter. Tak teraz som si na svoje vlastné náklady vytlačila podrobný výpis hovorov po mesiacoch a zašlem im to, presne som všetko popreratúvala. Tie mesačný výpisy sú už podľa mňa jasným a úplne logickým dôkazom, normálne som ich požiadala, aby si nad to nejaký pracovník sadol a celé to prezrel a prerátal ako ja, lebo ja už naozaj neviem...budem bojovať a bojovať, nedám sa, viem, že mám pravdu, nenechám zo seba spraviť debila.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Tak ja opäť otváram svoju tému a informujem: Pred cca 1 mesiacom som zaslala svoju 3. reklamáciu do T-Mobilu, zaslala som podrobné výpisy a žiadala, nech mi konkrétne uvedú, kde som zostávajúci počet minút prevolala, ak mi teda prenášajú menej minút.No a dnes mi prišla odpoveď, ktorá ma opätovne šokovala, naozaj som nevedela, či plakať nad ňou alebo sa smiať:
dokopy pár viet v štýle: Mrzí nás, že ste nespokojná..., dôkladne sme prešetrili Vašu reklamáciu...stanoviská, ktoré sme Vám poskytli boli založené..., že som im zaslala podrobné výpisy, v ktorých som uviedla prepočet voľných minút, proste nič konkrétne, len drísty. A potom vrchol citujem: "Radi by sme Vás informovali, že pre správny výpočet uplatnenia voľných minút je potrebné uskutočniť prepočet minút v sekundách. Následne výsledný súčet sekúnd prevediete na minúty. (ako by ten čas, ktorý som prerozprávala nebol ten istý či v sek alebo v min. a rátala som to presne tak ako napísala) a vraj naďalej trvajú na svojich stanoviskách a dúfa, že mi celú záležitosť dostatočne objasnili".
Tak toto má byť kvalifikovaná a konkrétna odpoveď pracovníčky T-Mobilu - Lucie Kirschnerovej. Čakala som niečo konkrétne, ale tieto drísty ma vytočili, neviem asi tak veľa chcem za svoje peniaze.
Pravdepodobne sa držia zásad:
1. T-Mobile má vždy pravdu.
2. A keď pravdu nemá, tak platí bod č. 1
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Kika69 Pozri príspevok
Tak ja opäť otváram svoju tému a informujem: Pred cca 1 mesiacom som zaslala svoju 3. reklamáciu do T-Mobilu, zaslala som podrobné výpisy a žiadala, nech mi konkrétne uvedú, kde som zostávajúci počet minút prevolala, ak mi teda prenášajú menej minút.No a dnes mi prišla odpoveď, ktorá ma opätovne šokovala, naozaj som nevedela, či plakať nad ňou alebo sa smiať:
dokopy pár viet v štýle: Mrzí nás, že ste nespokojná..., dôkladne sme prešetrili Vašu reklamáciu...stanoviská, ktoré sme Vám poskytli boli založené..., že som im zaslala podrobné výpisy, v ktorých som uviedla prepočet voľných minút, proste nič konkrétne, len drísty. A potom vrchol citujem: "Radi by sme Vás informovali, že pre správny výpočet uplatnenia voľných minút je potrebné uskutočniť prepočet minút v sekundách. Následne výsledný súčet sekúnd prevediete na minúty. (ako by ten čas, ktorý som prerozprávala nebol ten istý či v sek alebo v min. a rátala som to presne tak ako napísala) a vraj naďalej trvajú na svojich stanoviskách a dúfa, že mi celú záležitosť dostatočne objasnili".
Tak toto má byť kvalifikovaná a konkrétna odpoveď pracovníčky T-Mobilu - Lucie Kirschnerovej. Čakala som niečo konkrétne, ale tieto drísty ma vytočili, neviem asi tak veľa chcem za svoje peniaze.
Pravdepodobne sa držia zásad:
1. T-Mobile má vždy pravdu.
2. A keď pravdu nemá, tak platí bod č. 1
Neviem s akou presnosťou meria operátor čas...bežne sledujeme dĺžku hovoru - " Volala som 1 hodinu 25 minút a 36 sekúnd....ak má operátor nastavený časový systém na desatinu, stovku, alebo tisícinu sekundy, môže sa čas navyšovať. Tým pádom nie je uznaná reklamácia..Zisti si v T-Mobile, na koľko desatinných miest sa zaznamenáva čas hovorov.
0 0
Anull11 Anull11

Anull11 je offline (nepripojený) Anull11

ja som teraz presla od ruzovych k o2, prva faktura je o polovicu mensia ako bola obvykle. a pritom som volala priblizne rovnako. obavala som sa, ze internet bude s nimi ovela pomalsi, lebo nemaju 3G, ale pri stahovani emailov som to zatial nijako nepocitila.
0 0
aviator aviator

aviator je offline (nepripojený) aviator

slovenský človek v kristových rokoch ...viac
Mám podobnú skúsenosť, tiež som prešiel od ružových k O2 a faktúra je tretinová - miesto 50 € asi 17. Fakt je, že nesplácam telefón asi za 120 €, ale to by bolo + asi 5 € mesačne. Odporúčam.
0 0
58vlasta 58vlasta

58vlasta je offline (nepripojený) 58vlasta

Kika69 Pozri príspevok
Tak ja opäť otváram svoju tému a informujem: Pred cca 1 mesiacom som zaslala svoju 3. reklamáciu do T-Mobilu, zaslala som podrobné výpisy a žiadala, nech mi konkrétne uvedú, kde som zostávajúci počet minút prevolala, ak mi teda prenášajú menej minút.No a dnes mi prišla odpoveď, ktorá ma opätovne šokovala, naozaj som nevedela, či plakať nad ňou alebo sa smiať:
dokopy pár viet v štýle: Mrzí nás, že ste nespokojná..., dôkladne sme prešetrili Vašu reklamáciu...stanoviská, ktoré sme Vám poskytli boli založené..., že som im zaslala podrobné výpisy, v ktorých som uviedla prepočet voľných minút, proste nič konkrétne, len drísty. A potom vrchol citujem: "Radi by sme Vás informovali, že pre správny výpočet uplatnenia voľných minút je potrebné uskutočniť prepočet minút v sekundách. Následne výsledný súčet sekúnd prevediete na minúty. (ako by ten čas, ktorý som prerozprávala nebol ten istý či v sek alebo v min. a rátala som to presne tak ako napísala) a vraj naďalej trvajú na svojich stanoviskách a dúfa, že mi celú záležitosť dostatočne objasnili".
Tak toto má byť kvalifikovaná a konkrétna odpoveď pracovníčky T-Mobilu - Lucie Kirschnerovej. Čakala som niečo konkrétne, ale tieto drísty ma vytočili, neviem asi tak veľa chcem za svoje peniaze.
Pravdepodobne sa držia zásad:
1. T-Mobile má vždy pravdu.
2. A keď pravdu nemá, tak platí bod č. 1
Skús im pohroziť, že pošleš sťažnosť o prešetrenie na Slovenskú obchodnú inšpekciu. Prípadne aj pošli sťažnosť na SOI, lebo ináč Ťa budú opinkávať stále, pokiaľ sa človek do riešenia týchto prípadov nezahryzne riadne.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Vďaka za postrehy, som rozhodnutá to dať ďalej, buď SOI alebo Telekominikačný úrad. Našla som aj Sťažnosti.sme.sk. Pokúsim sa aj tam, ako som si všimla tam sa tiež k sťažnosti vyjadrujú priamo pracovníci zo spoločnosti.
Uverejnila som svoj problém aj na inom fóre a som poriadne prekvapená, koľko ľudí je na T-Mobile nahnevaných a koľkých podobne ako mňa okráda.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

alla66 Pozri príspevok
Neviem s akou presnosťou meria operátor čas...bežne sledujeme dĺžku hovoru - " Volala som 1 hodinu 25 minút a 36 sekúnd....ak má operátor nastavený časový systém na desatinu, stovku, alebo tisícinu sekundy, môže sa čas navyšovať. Tým pádom nie je uznaná reklamácia..Zisti si v T-Mobile, na koľko desatinných miest sa zaznamenáva čas hovorov.
Mnou vyrátaný čas z podrobných výpisov hovorov je v súlade s faktúrami aj so spotrebou vytlačenou z inertnetu. Takže čas sedí, s tým problémy nemám, však práve preto sa čudujem, že mi to neuznajú. Aj som poznamenala v reklamácii, že hádam vlastné faktúry nebudú spochybňovať?!
Inak, keby aj ten čas nesedel na chlp, ale to by nemohlo vydávať mesačne také veľké rozdiely napr. aj tento mesiac mám rozdiel 30 min.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Ozaj O2 má sekundovú tarifikáciu od prvej sekundy? A nemáte náhodou niekto ten program 100 min. do siete O2, ten má sek. tarif. od prvej min.? Lebo uvažujem nad balíčkom 100 min. do O2 ( v apríli po uplynutí viazanosti k nemu celkom určite prenesiem celú rodinu) V tomto programe, čo mám momentálne v T-Mobile mám prvú minútu zarátanú vždy celú, sek. tarifikácia mi začína až po uplynutí prvej minúty.
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

Kika69 Pozri príspevok
Ozaj O2 má sekundovú tarifikáciu od prvej sekundy? A nemáte náhodou niekto ten program 100 min. do siete O2, ten má sek. tarif. od prvej min.? Lebo uvažujem nad balíčkom 100 min. do O2 ( v apríli po uplynutí viazanosti k nemu celkom určite prenesiem celú rodinu) V tomto programe, čo mám momentálne v T-Mobile mám prvú minútu zarátanú vždy celú, sek. tarifikácia mi začína až po uplynutí prvej minúty.
O2 má sekundovú tarifikáciu od prvej sekundy, normálne bez balíčkov i pri balíčkoch.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Xanti Pozri príspevok
O2 má sekundovú tarifikáciu od prvej sekundy, normálne bez balíčkov i pri balíčkoch.
Super. Diky.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Chcem sa spýtať niekoho, kto prešiel z T-Mobilu do O2, manžela som zaregistrovala na stránke O2, ako záujemcu o prenos čísla a dnes ho z O2 volali, že on má ešte kartu z Eurotelu (spred 9 rokov) a vraj si ju musí dať prepísať najprv z Eurotelu na T-Mobile a že až potom sa môže prenisť číslo. Má s tým niekto skúsenosť? Z Eurotelu nevznikol T-Mobile automaticky???
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Kika69 Pozri príspevok
Chcem sa spýtať niekoho, kto prešiel z T-Mobilu do O2, manžela som zaregistrovala na stránke O2, ako záujemcu o prenos čísla a dnes ho z O2 volali, že on má ešte kartu z Eurotelu (spred 9 rokov) a vraj si ju musí dať prepísať najprv z Eurotelu na T-Mobile a že až potom sa môže prenisť číslo. Má s tým niekto skúsenosť? Z Eurotelu nevznikol T-Mobile automaticky???
Cesta mojej SIM karty do O2 bola nasledovna: Pred 8 rokmi som kupil v EuroTel Easy kartu, potom som s nou uz v T-Mobile presiel na pausalne programy Vianonocne hovory "nekonecno", neskor Podnikatel 90 a asi pred tyzdnom som navstivil O2 predajnu a poziadal o prenos cisla. Vsetko dopadlo ok do 5 dni a na predajni mi dali O2 kartu, ktoru som po polnoci v den D v mobile vymenil a fungujem v pohode.
Bude v tom nejaky zadrhel, ze ti kvoli tomu nemozu preniest cislo. Skus zavolat na O2 linku alebo zajdi osobne. Z EuroTelu do T-Mobile sa prechadalo automaticky, vo vynimocnych pripadoch mono trebao vymenit SIM-kartu. Na to by ta mali v T-Mobile upozorit alebo vymeit SIM-ku zdarma - ak je este aktivna.
0 0
Kika69 Kika69

Kika69 je offline (nepripojený) Kika69

Camozzi ďakujem za odpoveď, volala som na O2 linku, tam mi povedali, žeby to nemal byť problém, v O2 predajni mi pani povedala, že sa môže stať, že niekedy predávali karty "len tak" bez registrácie na konkrétne meno a ak by karta nebola registrovaná na naše meno, tak treba povedať v T-mobile a preukázať sa s OP, nech ju napíšu na naše meno a potom by už vraj mal byť štandardný postup bez problémov.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať