Zavrieť

Porady

Nové platové stupne

Chcela by som vedieť, čo znamenajú čísla 1. ,2. pri platových triedach novej stupnice od 1.11.2009??? To je len holý plat a kde je príplatok za odpracované roky???
Usporiadat
myshela myshela

myshela je offline (nepripojený) myshela

Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať, do akej plat. triedy patrím. Som absolventka VS II. stupen a nemám v týchto veciach jasno. Ak som vyštudovala špec. pedagogiku a nastúpim do špec. ZŠ na pozíciu vychovávateľ, do akej triedy patrím? Riaditel je povinný mi zaplatiť celú čiastku tabulk. platu i keď odrobenými hodinami nevyplním celý úväzok (pre skorý odchod detí zo ŠKD domov...)? vopred ďakujem za rady a odpoved!!!!
0 0
Zdenka1973 Zdenka1973

Zdenka1973 je offline (nepripojený) Zdenka1973

Prosím o odpoveď. Od roku 1997 som pedagogický zamestnanec. Pracujem ako učiteľka odborných predmetov, ale nie som kvalifikovaná, pretože som vyštudovala iný študijný odbor VŠ než sú predmety, ktoré učím. Keďže som spočiatku robila MOV, mám len DPŠ pre MOV. Vysokú školu som si urobila až potom. Vie mi niekto poradiť, v ktorej platovej triede by som mala byť zaradená? Pracujem na súkromnej strednej škole. Ďakujem
0 0
jankkam jankkam

jankkam je offline (nepripojený) jankkam

Dobrý deň.
Potrebovala by som zistiť či som zaradená správne do platovej triedy č. 7. Pracujem ako ekonómka obecného úradu. Som jedná pracovníčka, takže sa starám o všetko čo sa týka papierovania a vybavenia na obecnom úrade. Mám ekonomické vzdelanie a 27 ročnú prax. Nemala by som byť zaradená do pl. č. 8 ? Pozerala som si zákon ale neviem či som zaradená správne.
0 0
judita1971 judita1971

judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

jankkam Pozri príspevok
Dobrý deň.