Dnes som dostal list na dorucenku z ministerstva. Zevraj nasa ziadost neobsahovala potrebne udaje a mame ziadost doplnit o udaje podla par. 9 pism. f) - obalove materialy, pre ktore zabezpecujeme povinnost zberu odpadov z obalov.
Problem je ale v tom, ze nasa spolocnost nedosahuje vysku odpadov z obalov 200kg za rok a o tom som ich aj v prvej ziadosti informoval. Podla toho mi vyplyva, ze ked nemame povinnost zberu obalov, tak nemozem do ziadosti ani napisat pre ake obalove materialy zabezpecujeme zber, lebo jednoducho zber nemusime a nerobime. To mam napisat do ziadosti, ze zber nevykonavame pre papier a plasty?
Prosim vas poradte, kto si zle vysvetluje zakon, ja alebo ministerstvo? Ako presvedcit uradnikov na ministerstve, ze vyzaduju nieco mimo zakona?
Podla mna si pomylili formulacie a do zakona mali uviest: druh odpadov z obalov, ktore v spolocnosti produkujete a nie: obalove materialy, pre ktore zabezpecujete povinnost zberu odpadov z obalov.