Zavrieť

Porady

v com je problem?

Mam eshop s oblecenim, ktory funguje asi treti mesiac. Objednavky celkom idu ale problem mam v tom, ze mi dost vracaju veci. Proste si objedna tovar, vyskusa a posle naspat alebo nepreberie dobierku. Podla odozvy je tovar pekny, cena primerana a material kvalitny. V OP mam vratenie tovaru do 7 dni bez udania dovodu a mam pocit, ze to mnohe zeny vyuzivaju, ze proste to chcu vidiet a poslu to naspat. Kopi sa mi takto nepredany tovar. Je to normalne pre eshop s oblecenim?
Nechcem tu davat link na moj eshop, ale predavam hlavne busines oblcenie, teda bluzky a sukne, saty. A potom doplnky a sperky, hodinky. A na nejakych 500 kliknuti ( statistika za posledny tyzden ) mi pripadaju dve objednavky. V com moze byt problem?
Vdaka za reakcie...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    camozzi je offline (nepripojený) camozzi

    camozzi
    Ani to oblecenie by som neskatulkoval. Ja som predaval znackove a pomerne drahe oblecenie a nemozem povedat, ze by ludia nejako spekulovali a vracali tovar. Jasne, menil sa tovar v pripade zle vybranej velkosti, ale to je asi tak vsetko. Myslim, ze to bolo prave znackovym oblecenim - ludia znacky poznali, s ich tovarom sa stretli a vedeli "do coho idu". Bezne sa mi stavalo, ze ludia u mna nakupili po tom, co si tovar vyskusali v nejakej kamennej predajni alebo som ich tam posielal a potom si tovar objednali cez telefon alebo priamo cez eshop.
    Pri predaji elegantneho oblecenia moze byt problem napr. v strihu a inych velkostiach jednotlivych vyrobcov. Mozu byt sice znacky kvalitne a zname, ale pri predaji tohto druhu oblecenia sa skor pozera na parametre tipu strih, dizajn, pouzite latky a podobne.

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    no povedzme za na 500 navstev tak 5 objednavok by mohlo byt dvje je trosku pomenej... snad pri obleceni je to uplne jasne ze sa bude toho vracat vela, raz som kupoval takto topanky cez eshop a nikdy viac.. vratil som 2x. sam mam eshop len v inej oblasti, eshop s oblecenim to je trosku specificka zalezitost.

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    osobne si myslim ze pri textile ci obuvi je uplne normalne ze clovek si to potrebuje vyskusat... jednak velkost a jednak strih...

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Sice to nie je povinne,ale skus si k navratke pripojit nejaky listok, kde by zakaznici iba krizikom oznacili dovod vratenia. Mozno ti to pomoze. Zakaznikovi to zaberie snad sekundu,treba to umiestnit pred oci,niekde vedla adresy...
    Myslim, ze Quelle to tak malo.

    ...napadla ma aj taka vec, ze ci mas na stranke ozaj dobre fotky,ci nie su nejak skreslene oproti originalu. Skus pozriet stranky znamejsich e shopov s oblecenim,mozno chytis nejaku inspiraciu...

    Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

    Dáša_
    Máš pri tovare aj detailné fotografie? - pozerala som teraz nejaké podobné obchody a napríklad nohavice - síce je napísané zloženie materiálu, ale chýbajú detailné fotografie - napríklad na vrecká. Pri tovare je fotografia, ale presnejšie sa neda na tovar pozrieť.

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    paulite Pozri príspevok
    Mam eshop s oblecenim, ktory funguje asi treti mesiac. Objednavky celkom idu ale problem mam v tom, ze mi dost vracaju veci. Proste si objedna tovar, vyskusa a posle naspat alebo nepreberie dobierku. Podla odozvy je tovar pekny, cena primerana a material kvalitny. V OP mam vratenie tovaru do 7 dni bez udania dovodu a mam pocit, ze to mnohe zeny vyuzivaju, ze proste to chcu vidiet a poslu to naspat. Kopi sa mi takto nepredany tovar. Je to normalne pre eshop s oblecenim?
    Nechcem tu davat link na moj eshop, ale predavam hlavne busines oblcenie, teda bluzky a sukne, saty. A potom doplnky a sperky, hodinky. A na nejakych 500 kliknuti ( statistika za posledny tyzden ) mi pripadaju dve objednavky. V com moze byt problem?
    Vdaka za reakcie...
    Ber to troška aj tak a počítaj s tým, že Slováci sú dosť veľký špekulanti...

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Stanislav 1975 Pozri príspevok
    Ber to troška aj tak a počítaj s tým, že Slováci sú dosť veľký špekulanti...
    Mas pravdu Stando, ale poznas,ake sme my baby. Ked si objedname nejake handricky, tak sa nevieme dockat,kedy si ich oblecieme...
    Len, tak bezdoovodne sa ich tazko vzdavame a posielame naspat

    dragan.michal je offline (nepripojený) dragan.michal

    dragan.michal
    Myslím, že je to podobné aj pri iných eshopoch. Robíme nejaké veci pre pár eshopov s oblečením a to množstvo vráteného tovaru je celkom dosť. Buď nesedí veľkosť, alebo si to ľudia potom rozmyslia, alebo sa im zdá krajšie na fotkách a v reále už nie.
    Množstvo vráteného tovaru závisí od toho koľko krát u Teba klient nakúpi. Ak nakupuje často tak už vie, aké veľkosti objednávať atd. Tam miera vráteného tovaru klesá.
    U nových zas stúpa.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.