Zavrieť

Porady

Poraďte aké auto kúpiť

Ahojte, chcela by som si kúpiť auto a nakoľko sa v tom sama nevyznám, potrebovala by som poradiť. Niečo ojazdené do 5000 eur, značku neviem, niečo dobré, aby to bolo kvalitné, nekazivé, nie moc drahé náhradné diely. Malo by to byť malé mestské ženské autíčko čo málo žere a najlepšie na diesel. Čo by ste poradili? Díki.
Usporiadat
vulxy vulxy

vulxy je offline (nepripojený) vulxy

mat 5000€ na auto tak o ojazdenke ani neuvazujem....
disel do mesta na kratke trasy....to skor na nom prerobis ako usetris,ved hlavne v zime v kuse bude ten motor studeny stale zhavit....baterku si nicit a cakat kym sa ti akotak zohreje motor...hmmmm
Naposledy upravil vulxy : 07.06.12 at 09:55
1 0
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

vulxy Pozri príspevok
mat 5000€ na auto tak o ojazdenke ani neuvazujem....
A čo s 5000 € , položíš ich ako akontáciu a 7 rokov budeš splácať ?
0 0
vulxy vulxy

vulxy je offline (nepripojený) vulxy

Indeed Pozri príspevok
A čo s 5000 € , položíš ich ako akontáciu a 7 rokov budeš splácať ?
ja by som osobne si kupil naku daciu,logana,a tak po zaruke prerobit na lpg a hned by bol svet veselsi,tych 1500-2000 co chyba si uz niekde poziciam ale mam istotu ze to auto nieje rozmrdane....nehovorim o tom ze min2roky mam zaruku ...aj to je nieco.
ale ja som nenarocny jazdec....mne je hlavne aby som sa dostal z bodu A do bodu B conajlacnejsie ,nepotrebujem aby ma niekto obdivoval ake mam luxusne faro
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

tu si urcite vyberies nejake nove ...
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok...uta-do-7000-e/
0 0
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

vulxy Pozri príspevok
ja by som osobne si kupil naku daciu,logana,a tak po zaruke prerobit na lpg a hned by bol svet veselsi,tych 1500-2000 co chyba si uz niekde poziciam ale mam istotu ze to auto nieje rozmrdane....nehovorim o tom ze min2roky mam zaruku ...aj to je nieco.
ale ja som nenarocny jazdec....mne je hlavne aby som sa dostal z bodu A do bodu B conajlacnejsie ,nepotrebujem aby ma niekto obdivoval ake mam luxusne faro
Suhlasim s Tebou ,
prave včera som bol v Renaulte sa pýtať na Daciu Logan s tovarensky montovaným LPG, 1,6 ,60 kW /82 HP/
a samozrejme ťažné musí mať,
Do predaja pride v septembri 2012 ,

silne som naklonený zakupiť tento voz a sice preto nový,že ojazdený Logan v dobrom stave tu na Slovensku nekupiš,
jedine ,že by si ho dal doviezť z Nemecka.

Uvažujem o ňom aj preto,že Logan je asi posledným autom vyrábaným podĺa starého sposobu ,teda na výdrž.

A za tie peniaze je to naozaj vynikajúca voĺba.
Naposledy upravil Indeed : 07.06.12 at 10:21
0 0
vulxy vulxy

vulxy je offline (nepripojený) vulxy

bubkoch Pozri príspevok
tu si urcite vyberies nejake nove ...
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok...uta-do-7000-e/
mne sa najviac pozdava ten Citron c1 ,ma to vsetko co obycajny smretlnik potrebuje okrem radia a cena slusna .....pre zeny do mesta akorat....
0 0
Andy Kralik Andy Kralik

Andy Kralik je offline (nepripojený) Andy Kralik

Kupovat ojazdene auto znamena ze rovnako ako mozes byt super spokojny najblizsie roky, moze sa stat ze za pol roka budes robit generalku za 3000... a to uz mozes mat nove..

Ak je vo vyhlade ojazdene auto, ktore poznas, vies ako sa majitel o neho staral vies o jeho realnych chybach, tak je vyhodne kupit auto ojazdene. Ale inak.. Je to tak trochu loteria.
0 0
Nandrolon Nandrolon

Nandrolon je offline (nepripojený) Nandrolon

jazdim na štvorkolkách a poviem len jedno slovo "zábeh" zainteresovaným je hneď všetko jasné, ostatní mantáci budú tvrdiť že v dnešnej dobe to "už" nie je potrebné - že je to prežitý mýtus, že je to zabehnuté z výroby a podobné sračkoidné reči... a potom sa čudujú že prečo 4-ročné auto žerie olej, prečo má v prdeli katalyzátor, prečo má vyššiu spotrebu o 2 litre AJ pri extrémne úspornom jazdení... a hlavne prečo pri 100-150 tis. má motor také vady čo "môže mať" až pri 250+...
Nové je nové a dovolím si povedať že hocijaká "nová sračka" bude mať lepšie parametre vrátane bezpečnosti ako auto o 1 stupeň vyššej triedy, ale povedzme 4-5 ročné...
0 0
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

Katka01 Pozri príspevok
Ahojte, chcela by som si kúpiť auto a nakoľko sa v tom sama nevyznám, potrebovala by som poradiť. Niečo ojazdené do 5000 eur, značku neviem, niečo dobré, aby to bolo kvalitné, nekazivé, nie moc drahé náhradné diely. Malo by to byť malé mestské ženské autíčko čo málo žere a najlepšie na diesel. Čo by ste poradili? Díki.
Ľutujem, ale "ženské autíčko" ako také, žiadné NEEXISTUJE .
Každé auto je navrhnuté ako "unisex", teda aby ho mohli používať rovnako ženy aj muži.

Výslovené "ženské" sú lodičky, šminky a krémy, bielizeń , šaty , parfémy a hygienické vložky.

Obvińovali ste ma z irónie, tak tu ju mate !
0 0
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

Nandrolon Pozri príspevok
jazdim na štvorkolkách a poviem len jedno slovo "zábeh" zainteresovaným je hneď všetko jasné, ostatní mantáci budú tvrdiť že v dnešnej dobe to "už" nie je potrebné - že je to prežitý mýtus, že je to zabehnuté z výroby a podobné sračkoidné reči... a potom sa čudujú že prečo 4-ročné auto žerie olej, prečo má v prdeli katalyzátor, prečo má vyššiu spotrebu o 2 litre AJ pri extrémne úspornom jazdení... a hlavne prečo pri 100-150 tis. má motor také vady čo "môže mať" až pri 250+...
Nové je nové a dovolím si povedať že hocijaká "nová sračka" bude mať lepšie parametre vrátane bezpečnosti ako auto o 1 stupeň vyššej triedy, ale povedzme 4-5 ročné...
preto trtnem 5 ročnú "bodku" z cca 67000 km v 01/2013 het a beriem novú
0 0
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

Nandrolon Pozri príspevok
jazdim na štvorkolkách a poviem len jedno slovo "zábeh" zainteresovaným je hneď všetko jasné, ostatní mantáci budú tvrdiť že v dnešnej dobe to "už" nie je potrebné - že je to prežitý mýtus, že je to zabehnuté z výroby a podobné sračkoidné reči... a potom sa čudujú že prečo 4-ročné auto žerie olej, prečo má v prdeli katalyzátor, prečo má vyššiu spotrebu o 2 litre AJ pri extrémne úspornom jazdení... a hlavne prečo pri 100-150 tis. má motor také vady čo "môže mať" až pri 250+...
Nové je nové a dovolím si povedať že hocijaká "nová sračka" bude mať lepšie parametre vrátane bezpečnosti ako auto o 1 stupeň vyššej triedy, ale povedzme 4-5 ročné...
Ja mám presne opačný názor:

a síce, že akékoĺvek auto vyššej strednej triedy bude mať po 4-5 rokoch lepšie parametre vrátane bezpečnosti ako

hocijaká "nová sračka" nižšej triedy.

Mimochodom akú bezpečnosť máš na mysli ??

Rozoznávame aktívnu a pasívnu bezpečnosť , aktívna je daná stupńom výbavy vozidla a zahrňa pohon všetkých kolies, ABS,ESP, ASR, TSC....
a pasívna je daná konštrukciou vozidla jeho deformačnými zónami
Naposledy upravil Indeed : 07.06.12 at 15:21
0 0
Nandrolon Nandrolon

Nandrolon je offline (nepripojený) Nandrolon

Vieš indeed, nechcem sa ťa nijako dotknúť, pretože seriózne píšeš, ale niektoré tvoje názory mi pripadajú priam "detské"... koľkokrát som na teba v inej téme chcel zareagovať, ale nechal som to tak...

Myslím tým aj aktívnu bezpečnosť /dnes už nové auto bez ABS, a airbagov a pyrotechnických napínačov nekúpiš - aj THALIA v úplne najlacnejšej výbave to má - úplne holá výbava bez centrálu tzv. autentique....

Pasívna bezpečnosť detto. Akurát treba rozlišovať kinetickú energiu a tomu trošku rozumiem a s tým súvisí môj ďalší veľký koníček /nechcem písať že druhý, lebo je na prvom mieste..../
Ak vrazíš s jedným z najbezpečnejších áut /tabuľkovo/ s 5-timi hviezdičkami v testoch /napr. tebou spomínaný smart - okolo 1000 kg/ do 20-ročného mercedesu /ktorý by dnes už tých 5 hviezdičiek nezískal/, ktorého nazývali "mamut" /2500 kg/ - tak samozrejme dôjde k javu, že v mamute sa budú smiať a v smarte síce bude priestor zachovaný, vystužený, ale celá posádka bude mať orgány rozšľahané na kašu /odtrhnuté srdce, odtrhnutá pečeň, rozmixovaná slezina, obličky a pod..../
Dôjde k takému preťaženiu "G" že živý tvor neprežije...
Preto hovorím o pojmoch tabuľkovo, pretože dôležitá je hmotnosť a preťaženie, ktoré zabíja..... to, že sa dajú otvoriť dvere, a miesto pre pasažierov je neporušené nič neznamená...
Na trubke je test smartu, kde narazí do betónovej zátarasy a "nič mu nie je"... ale aj tak by to nikto neprežil.
Ak raz zastavíš zo 80 km/h na 0 km/h na 1 metri, neprežiješ, to je fyzika a kinetická energia... nie som si istý, ale mám dojem že okamžité zastavenie na 0 metroch bez deformačnej zóny, teda keby ťa upútali do sedačky a telom by si narazil do svojho sádrového odliatku je pre človeka smrteľné už okolo smiešnych 40 km/h - to je rýchlosť, pri ktorej som sa vysypal na bicykli a okrem modriny som nič nemal....
Naposledy upravil Nandrolon : 07.06.12 at 16:30
0 0
Nandrolon Nandrolon

Nandrolon je offline (nepripojený) Nandrolon

Možno niekto nebude súhlasiť s tým, čo píšem, nakoľko to nekorešponduje s dnešným trendom /na všetkom sa nabaliť a všetko ojebať/...

- prečo sa do miniáut dávajú všetky tie zariadenia keď aj tak sú nahovno?
- preto, pretože trend je čo najväčší zisk, čo najnižšia hmotnosť, čo najnižšie emisie...

- ak chce niekto fakt bezpečné vozidlo, treba zobrať niečo ako TATRA 815 /aj tá môže byť nebezpečná pri zrážke s vlakom/...
- bezpečné vozidlo s istotou? - neexistuje...

- Máš YARIS? Zrazíš sa s BMW X6.
- Máš MBW X6? Zrazíš sa s T815.
- Máš T815? Zrazíš sa s vlakom.
- Máš vlak? Dostaneš infarkt pri obede....

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- ten život netreba brať vážne, stejne z neho nevyviaznete živý :-))))))))))) a peniaze sa už dnes do hrobu neberú /cigáni vykrádajú/
:-))
Naposledy upravil Nandrolon : 07.06.12 at 17:03
0 0
Katka01 Katka01

Katka01 je offline (nepripojený) Katka01

Chlapci a dievcata dakujem za rady, dost ste mi pomohli. Pozriem tie auta co radite a nastudujem si ich. Nokerla, rodinu nemam, jazdit budem vacsinou sama, auto preferujem urcite bezpecne a malu spotrebu. Jazdit budem hlavne po meste, ale urcite s nim budem chodit aj na vylety do hor. Na dovolenky s autom asi chodit nebudem, to preferujem ine druhy dopravy.
0 0
Katka01 Katka01

Katka01 je offline (nepripojený) Katka01

vulxy: dik za radu s tym dieslom, teraz uz skor uvazujem o benzinovom po vasich radach. No ja som o diesli uvazovala preto, ze kamos ho ma, maleho opla, tiez ho pouziva na jazdu hlavne po meste a v lete chodieva tiez na vylety do hor. Ale v zime moc z mesta von nechodi. A vravel mi, ze ho kupoval kvoli tomu, ze diesel je lacnejsi a ze tym padom usetri. Za ten cas co ho ma s nim nemal ziaden problem, ani raz nebol pokazeny. Ale ci s nim naozaj usetri to ja neviem posudit. V kazdom pripade parkuje v garazi, takze ani v zime to auto nema nikdy zmrznute. Ja ale garaz mat nebudem.
0 0
vulxy vulxy

vulxy je offline (nepripojený) vulxy

pochval sa nam potom co si "vyviedla"..........
0 0
jb0863 jb0863

jb0863 je offline (nepripojený) jb0863

co tak smart , je to auticko pre zenu a po meste jak stvorene, nemas problem auticko zaparkovat , je take male ...
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Tie dnesne male auta su strach a hroza. Je to podstatne horsie ako pred desiatimi rokmi. Legislativa nuti vyrobcov dodrziavat aj nezmyselne ekologicke mormy, co tie auta riadne predrazuje. Kedze s cenou sa smerom hore nikto ist neodvazi, tak sa setri, kde sa len da. Motory coraz mensie, s coraz vacsim vykonom, niektorym odchadzaju turba po 60.000.

Minule mi nieco robili v Peugeote, cakal som tam pol hodinku. Sadol som si do toho najmensieho Peugeota, ani neviem ake ma oznacenie, tak ma to auto "zaujalo". Kedze marketing sa robit musi, aj dizajnovo musia stale nieco vymyslat. Nad tachometrom to ma na takej plastovej tycke pripevneny otackomer. No - proti gustu ziaden disputat - poviete si, pokym sa toho budika aspon jednym prstom nedotknete. Ta plastove tycka nedosahuje ani pevnosti detskej hrkalky a je uplne iste, ze to pri prvom utierani prachu odlomite. Citaty z reklmamacneho protokolu potom budu asi kolovat internetom, podobne ako zapisy to ziackych kniziek "zakaznik odlomil otackomer pri utierani prachu..."

No ak je v tam aute vsetko tak spravene (verim, ze je), tak ho nechem ani zadarmo. Keby uz som naozaj nemal peniaze, a silou mocou by som chcel napriklad Peugeota (aby sme pre porovnanie zostali pri znacke), tak si kupim p 807, zachovalu, s povedzme 350.000 km, (na tachometri 122.000 ako vazdy na Slovensku samozrejme. Aj tak by mi to este podstatne lepsie sluzilo ako ten maly prd.
0 0
ivustek ivustek

ivustek je offline (nepripojený) ivustek

Iveta
Aké nevýhody by ste videli pri tomto vozidle? Respektíve porovnanie s VW golf.
http://bmw-rad-1.autobazar.eu/118d-id3110556.html
Naposledy upravil ivustek : 09.06.12 at 15:55
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

Katka01 Pozri príspevok
vulxy: dik za radu s tym dieslom, teraz uz skor uvazujem o benzinovom po vasich radach. No ja som o diesli uvazovala preto, ze kamos ho ma, maleho opla, tiez ho pouziva na jazdu hlavne po meste a v lete chodieva tiez na vylety do hor. Ale v zime moc z mesta von nechodi. A vravel mi, ze ho kupoval kvoli tomu, ze diesel je lacnejsi a ze tym padom usetri. Za ten cas co ho ma s nim nemal ziaden problem, ani raz nebol pokazeny. Ale ci s nim naozaj usetri to ja neviem posudit. V kazdom pripade parkuje v garazi, takze ani v zime to auto nema nikdy zmrznute. Ja ale garaz mat nebudem.
škoda ja aby som pre spotrebu nemenila, viem to porovnať mať benzín a teraz diesel
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať