Zavrieť

Porady

Stornovanie dovolenky na stranke reisen.de

Dna 21.6. som si zaväzne zabukovala dovolenku na stranke reisen.de s terminom 28.6. Nasledne mi bol doručeny automaticky e-mail, ktory obsahoval zakladne udaje, teda kto, kam a kedy si dovolenku rezervoval s tym, ze dalej ma budu kontaktovat. V dalsom e-maily bola uvedene oznamenie rezervacie v pdf formate, teda to iste, co v predchadzajucom e-maily, akurat v inom formate s tym, ze podklady na prevod penazi na ich ucet ako aj konecna cestovna zmluva mi bude zaslana mojim poskytovatelom cesty, ktorym mal byt NeckermannReisen. 22.6. som dostala e-mail opat od reisen.de, v ktorom bolo uvedene, ze mojmu poskytovatelovi nie je mozne poslat udaje e-mailom. Nikto ma telefonicky nekontaktoval, nikto mi viac nenapisal, absolutne nic., ziadny termin splatnosti, ziadny ucet, ziadne konto, nic. Povazovala som to za nepristupenie k zmluve z ich strany, nakolko mi ju nikto neposlal. Na ich strankach nie je ziadny kontaktny e-mail, len jeden, na ktory absolutne nikto nereaguje, ako aj telefony, nonstop obsadene. Dalej som sa tym nezatazovala, potrebovala som surne pobyt na 28., tak som si zaplatila dovolenku cez inu cestovku. Po dvoch tyzdnoch som dostala vyzvu (ani nie doporučeny list) na zaplatenie pohladavky vo vyske 1215 e. + 35 /cela suma dovolenky) euro uroky z omeskania, vraj este otvorenej zmluvy č........., ktoru som nikdy nevidela. Uz som pisala asi na 10 moznych e-mailovych adries, kazda bez odozvy. Vo fore na reisen.de je nas viac takych, ktorí mali napríklad moznost stornovat rezervaciu este pred zaplatenim, avsak nikto na ich maily čí telefonaty nereaguje, napriek tomu dostanu vsetky potrebne podklady, cize su viazani zaplatit a ak nie, bude nasledovat podobny scenar ako v mojom pripade. Dokonca ich uz riesia vraj aj v nemeckych mediach ako nekale praktiky. Poradte prosim, co robit. Je mozne podat trestne oznamenie aj na zahranicnu cestovku? Kde to urobim, v meste, z ktoreho pochadzam? Alebo ako postupovat dalej? Za vsetky vase cenne rady vopred dakujem. Urcite to tak nenecham, pretoze som si vedoma, ze z mojej strany k pochybeniu nedoslo. Ich povinnostou bolo ma kontaktovat, poskytnut mi potrebne informacie a podklady k platbe.
Naposledy upravil arizona : 23.07.12 at 04:11
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    asedma je offline (nepripojený) asedma

    asedma
    ..ale, ved ziadnu zmluvu si nepodpisala, co sa bojis..posli vyzvu spat, alebo oznam mailom zrusenie..

    asedma je offline (nepripojený) asedma

    asedma
    ..ale ved cez nasu Ruefu Reisen si mala objednavat, ked uz..inak sa cudujem, ze cez zahranicne cestovky si objednavas dovolenlu, ako keby u nas ich bolo malo.

    aschleyy je offline (nepripojený) aschleyy

    aschleyy
    Dakujem pekne za odpoved.Ja som ju ani nevidela, nikto mi ju neposlal, len mi oznamili, ze zmluvu s cislom mi nemoze touroperator poslat na moj email. Na stornovanie je uz neskoro a taketo zmluvy cez internet na poslednu chvilu musia byt tiez podpisane?

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Na stránke reisen.de je úplne dole (v modrom poli) ikonka obálky, po kliknutí na ňu sa otvorí formulár na správy. Použila si to?
    Ďalej je tam "Wir uber uns" (O nás) a v ňom Kontakt>Geld-zurück-Gutschein
    Pre reklamácie je reiseschutz@unister.de
    Adresa cestovky:
    Reisen.de GmbH
    Bouchéstraße 12
    12435 Berlin

    aschleyy je offline (nepripojený) aschleyy

    aschleyy
    No teraz uz viem, ze som urobila chybu, ze som to objednala cez nich, ale to mi uz je prd platne :-(

    asedma je offline (nepripojený) asedma

    asedma
    ..nepoznam formu takychto internetovych zmluv..mne vzdy prisla zmluva domov a po podpise som vratila naspat..

    aschleyy je offline (nepripojený) aschleyy

    aschleyy
    @misoft
    Velmi pekne dakujem. Uz som pouzila vsetky mozne e-mailove adresy, ale z kazdej strany len velka ignoracia :-(

    aschleyy je offline (nepripojený) aschleyy

    aschleyy
    @luja5
    Dakujem velmi pekne. Zatial som neskusala, stale cakam na nejaku odpoved z ich strany, ale marne.

    luja5 je offline (nepripojený) luja5

    luja5
    aschleyy Pozri príspevok
    @luja5
    Dakujem velmi pekne. Zatial som neskusala, stale cakam na nejaku odpoved z ich strany, ale marne.
    rado sa stalo , držím palce ...
    bude sympatické, ak dáš vedieť, ako si dopadla, teda dúfam, že Ti to dobre dopadne
    Naposledy upravil luja5 : 23.07.12 at 07:47

    aschleyy je offline (nepripojený) aschleyy

    aschleyy
    @day
    mna sa storno podmienky netykaju, uz je davno po termine rezervovanej cesty. Ja som na tu dovolenku chcela ist, nie ju zrusit. Mne vsak nikto zmluvu neposlal, ani ziadnu fakturu k zaplateniu. A teraz, 2 tyzdne po termine chcu odo mna vymahat celu sumu. Snad nebolo mojou povinnostou hladat zmluvu ci číslo účtu, kam uhradit sumu, to bolo ich povinnosťou, zabezpecit mi potrebne podklady a v prvom rade zmluvu o obstarani zajazdu.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    aschleyy Pozri príspevok
    @day
    mna sa storno podmienky netykaju, uz je davno po termine rezervovanej cesty. Ja som na tu dovolenku chcela ist, nie ju zrusit. Mne vsak nikto zmluvu neposlal, ani ziadnu fakturu k zaplateniu. A teraz, 2 tyzdne po termine chcu odo mna vymahat celu sumu. Snad nebolo mojou povinnostou hladat zmluvu ci číslo účtu, kam uhradit sumu, to bolo ich povinnosťou, zabezpecit mi potrebne podklady a v prvom rade zmluvu o obstarani zajazdu.
    Ale tebe oznámili, že je problém s tvojou e-mailovou adresou a ty si túto informáciu ignorovala. Prečo si im nezavolala na ich hotline - je uvedený na stránke hore. Alebo prečo si sa mailom neopýtala, v čom je problém. Teraz je to z ich pohľadu tak, že ty si si objednala zájazd a nenastúpila si na neho. Oni ti všetko rezervovali na základe tvojej objednávky a ty si im nezaplatila.

    Neviem, čo sú zač tí reisen.de. Majú len svoju stránku a nikde žiadna recenzia na nich. Bude to asi nejaký cestovný agent, ktorý len sprostredkuje zájazdy. So žalobou sa netráp, nie ty ich musíš žalovať. Keď chcú peniaze, nech žalujú oni teba, je tu ale riziko, že budeš musieť zaplatiť aj trovy (keď sú ale z Nemecka, nemyslím, že by sa im chcelo dávať žalobu na slovensku).
    aschleyy a

    aschleyy je offline (nepripojený) aschleyy

    aschleyy
    Ved ked im slo posielat e-maily z www.reisen.de, tak s mojim e-mailom nebolo asi nic. A tiez to mohol NeckermannReisen cez nich preposlat. Oni mali tiez moj telefon, preco mna nikto nekontaktoval. A ako to mam chapat, ze ja ked si objednam zajazd, tak si mam zohnat zmluvu o obstarani zajazdu, mam si zohnat cislo bankoveho uctu, lebo im to nejde poslat? A dovtedy im slo? Ja som ich kontaktovala, ale tam sa neda dovolat, maju tam telefon, ktory je nonstop obsadeny.
    misoft No po dvoch rokoch asi už mala dve dovolenky. Takže sa zbytočne pýtaš - už sa tu neobjavila.
    luja5 18.10.14 08:41 odstránil(a) z Porady

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.