Zavrieť

Porady

Tretia reklamacia pricom prvu predajca neuznal

Chcel by som sa opytat ako postupovat v pripade ze mi predajca prvu reklamaciu neuznal, pritom bola opravnena co zistil pri druhej reklamacii.

1. Mobil bol reklamovany tyzden po kupe pre nefunkcnost (stale sa restartoval), servis zariadenie vratil s preinstalovanym firmware ako plne funkcny s poznamkou, ze zavada sa neprejavila
2. Hned hodinu po prebrati mobilu bolo reklamovany opatovne na povodnu chybu, dokonca som servisu vytlacil reakcie pouzivatelov z roznych for s popisom chyby viacerych uzivatelov dokonca zo stranky vyrobcu kde technik vyrobcu reagoval na otazky uzivatelov s priznanim chyby, servis reklamaciu uznal a vyriesil to vymenou swap modulu
3. po necelom roku sa situacia zopakovala (podobne problemy boli aj pocas pouzivania ale nie vo velmi velkej miere), mobil sa zacal z nicoho nic restartovat a po tyzdni restartovania prestal ist uplne.
Predajca pri reklamovani vyhlasil, ze prva reklamacia je neplatna kedze servis reklamaciu vratil ako neuznanu. Mam teraz pravo na odstupenie od zmluvy kedze vyrobok reklamujem uz treti krat alebo je reklamovany ako uvadza vyrobca iba druhy krat? Predsa ja nemozem za pracu servisu, ze miesto diagnostikovania poruchy sa vybrali cestou preinstalovania firmware a vyrobok vratili ako funkcny.

Vopred dakujem za Vase rady a odpovede.

Este podotykam ze vyrobok bol kupovany v hypermarkete Tesco.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    michaela329 je offline (nepripojený) michaela329

    michaela329
    hm...komplikované. Ale z toho, čo píšeš, je reklamovaný fakt druhýkrát, keďže tú prvú reklamáciu neuznal - tam si mal pýtať odborné posúdenie, minimálne by im to tú reklamáciu "spríjemnilo" a vadu by mal za úlohu niekto aj reálne posúdiť, lebo čo sa mobilov týka, tak dve najpopulárnejšie odpovede sú: "vada sa neprejavila" a "zistila sa oxidácia".

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Pohroz im SOI - dôvod by si mohol uviesť - zamietnutie prvej reklamácie BEZ ODBORNÉHO POSUDKU! Takže nie, že nebola, bola nevybavená zákonným spôsobom.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    arizona misoftik, uz ani ty nesledujes datumy tem? ...sak tatok je uz davno po funuse .-)
    misoft Áááááá - kua - ja iných upozorňujem a takúto sprostosť sám urobím.......ale vyskočilo mi to ako nové......tak som sa na dátum nemrkol.
    Mea culpa, sypem si popol (sopečný) na svoju gebuľu......
    arizona no jasne, ono to myli, ak niekto vylovi starinu z archivu a zjavi sa to medzi novymi temami :-D
    misoft Vďaka za pochopenie (minul sa mi popol )
      zbaliť

    Tretia reklamacia pricom prvu predajca neuznal

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.