Chcel by som sa opytat ako postupovat v pripade ze mi predajca prvu reklamaciu neuznal, pritom bola opravnena co zistil pri druhej reklamacii.
1. Mobil bol reklamovany tyzden po kupe pre nefunkcnost (stale sa restartoval), servis zariadenie vratil s preinstalovanym firmware ako plne funkcny s poznamkou, ze zavada sa neprejavila
2. Hned hodinu po prebrati mobilu bolo reklamovany opatovne na povodnu chybu, dokonca som servisu vytlacil reakcie pouzivatelov z roznych for s popisom chyby viacerych uzivatelov dokonca zo stranky vyrobcu kde technik vyrobcu reagoval na otazky uzivatelov s priznanim chyby, servis reklamaciu uznal a vyriesil to vymenou swap modulu
3. po necelom roku sa situacia zopakovala (podobne problemy boli aj pocas pouzivania ale nie vo velmi velkej miere), mobil sa zacal z nicoho nic restartovat a po tyzdni restartovania prestal ist uplne.
Predajca pri reklamovani vyhlasil, ze prva reklamacia je neplatna kedze servis reklamaciu vratil ako neuznanu. Mam teraz pravo na odstupenie od zmluvy kedze vyrobok reklamujem uz treti krat alebo je reklamovany ako uvadza vyrobca iba druhy krat? Predsa ja nemozem za pracu servisu, ze miesto diagnostikovania poruchy sa vybrali cestou preinstalovania firmware a vyrobok vratili ako funkcny.
Vopred dakujem za Vase rady a odpovede.
Este podotykam ze vyrobok bol kupovany v hypermarkete Tesco.