Otázka je veľmi zle formulovaná, ako keby priamo na propagačnú odpoveď

.
Najlepšia firma môže byť len jedna. Vo vyhľadávači sa nezobrazujú firmy zostupne od najlepšej, ale od tej, ktorá platí najviac za reklamu

.
Nakoľko mám prehľad aj skúsenosti, môžem najmä poradiť, resp. neodporúčať firmy, ktoré sa prezentujú v štýle: "za X eur, registrácia do 100 (a viac), SK katalógov", pretože funkčných Slovenských katalógov zo SEO efektom je aktuálne menej ako 30 a ich počet sa dlhodobo znižuje. Podobne funkčných Českých katalógov je menej ako 150, z toho kvalitných nie je viac ako 50.
Čo sa týka ponúk typu "za 30 eur 300 spätných odkazov", je viac než pravdepodobné, že takéto odkazy pochádzajú z linkových fariem, t.j. sú nízko kvalitné a majiteľ webu riskuje penalizáciu svojej web stránky v SERP.
Účinnosť pri nízkonákladovom SEO závisí prevažne od objemu investíce. Ako príklad uvediem:
Majiteľ web stránky A využije službu firmy, ktorá je 1vá vo vyhľadávači. Tá prevedie onPage optimalizáciu a registruje web stránku do všetkých Slovenských bezplatných katalógov.
Majiteľ web stránky B vykoná SEO vo vlastnej réžii. Prevedie podobnú onPage optimalizáciu ako 1vá firma vo vyhľadávači, tiež registruje web stránku do všetkých Slovenských bezplatných katalógov + registruje stránku do Yahoo katalógu (čo stojí cca. 300 eur/ročne).
Výsledok: web stránka B bude v SERP na 99% na vyššej pozícii ako web stránka A, ktorú optimalizovala 1vá firma vo vyhľadávači.
Najlepšia firma teda nemusí byť na prvých miestach vo vyhľadávači a takmer určite neponúka až podozrivo lacné "mega" produkty. Dobrý poskytovateľ SEO služieb vie programovať aj inom jazyku ako HTML a hlavne nie len o SEO hovoriť, čo si prečítal na internete a v manuáli.