Zavrieť

Porady

11 komentárov     zbaliť
taiko Vyborny nazov temy, Dakujeme aj my Este si mohol zopar znakov pridat. Mas to nejake kratke a velice jednoznacne a vystizne
lujza.j ludia sa nevedia vyjadrovať stručne a výstižne v názve.....a dalej pokračovať v detailoch .....
taiko potom v sekcii "Horuce otazky" to vyzera paradne
bea nezdá sa Vám, že by toto už niekto úmyselne teraz zadáva takého dlhé otázky ? veď sú to dnes zaregistrovní ľudia ...
bea no to som ale tomu dala, ten text som chcela opraviť a nejde mi to prosím, nerobte si zo mňa zato posmech ))
taiko a preco si nemozeme robit posmech?
bea môcť môžte, ale len dobrosrdečne prosím
arizona nekritizujte novacikov, ved to takto maju v ponuke. Uz nie je nazov temy,ale hned otazka.Viac v teme : http://www.porada.sk/t228148-dlhy-na...ml#post2442356
Richard Hej a je tam že vystihnite otázku jednou vetou. Toto sú 3 vety plus "Ďakujem" na čo vyskočí upozornenie že ďakujem do otázky nepatrí - jasná ignoráci pravidiel, nulová snaha o zosúladenie...
avalik Richard a preco, ked je evidentne ze zadavatel aj po upozorneni systemom ignoruje pravidla, je mu umoznene otazku pridat? preco system pridanie takejto otazky nezablokuje?
marjankaj Že by FICO?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Dáša_ je teraz online Dáša_

    Dáša_
    keď si prečítaš obchodné podmienky a reklamačný poriadok https://www.dpdportal.sk/ tak zistíš, ako treba postupovať. Reklamuje príkazca, t.j. ten, čo službu objednal

    Poslali sme prepravnou spoločnosťou DPD zánovnú el.rúru. Nedoručili ju a pri uložení zásielky v spoločnosti DPD Žilina oznámili adresátovi,že je rozbitá! Ako a kto má zásielku reklamovať? Ďakujem

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.