Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať, či budem mať nárok na vrátenie peňazí, ak mi teraz uznajú už 4. reklamáciu v priebehu 5 mesiacov (2 * 2 rovnaké chyby), alebo ešte budem musieť čakať na posúdenie. Pretože mi dnes na hotline povedali, že to ide do servisu, potom sa mi vráti notebook s protokolom, potom môžem požiadať o dobropis, kt. mi bude vystavený na základe posúdenia protokolov zo servisu nadriadenou. Je to pravda? musí mi to ešte niekto schváliť, ak je to takto kazový notebook? Mám nárok na vrátenie, aj keď mi to nadriadená neschváli? Lebo som čítal, že po 4. reklamácii (iné chyby) alebo po 3. (tá istá chyba) mám automaticky nárok na výmenu alebo odstúpenie od zmluvy, no teraz neviem, čo si o tom myslieť.
Ďakujem za odpovede.