Milý poradáci, ako sa vám pozdáva zmena vyhotovenia faktúry od Telekomu? Som zvedavá či to je len môj problém, ale pri zapisovaní faktúr od Telekom do účtovného softvéru som automaticky zadávala ako číslo faktúry to číslo, ktoré bolo najväčším písmom na tlačive vpravo hore. Samozrejme v ďalšom mesiaci ma OMEGA upozornila, že zadávam duplicitné číslo. Nasledovalo podanie opravného kontrolného výkazu. Už si dávam pozor, ale som si povedala prečo by to nemohli zmeniť, veď to ich interné číslo adresáta vo faktúre neslúži pre pre odberateľov.
Na môj e- mail v ktorom som ich prosila o zmenu mi odpísali že:
„
.. Mrzí ma, že s novým vzhľadom faktury nie ste spokojný, žiaľ v najbližšej dobe neplánujeme ďalšie zmeny.
.... ďakujem za Váš podnet. Ak takýchto podnetov bude viac, v budúcnosti znovu prehodnotíme vzhľad faktúry, verím, že k Vašej spokojnosti.„
Ak vás tiež uvádza do omylu faktúra od Telekom a súhlasíte s mojím názorom, že na faktúre najväčším písmenom by malo byť č. faktúry, napíšte krátky podnet do Telekomu na
office@telekom.sk.
Ďakujem.