Zavrieť

Porady

čierna hora- varovanie

Prostredníctvom CK Koala som sa od 27.07 do 09.08.2006 zúčastnila spolu s mojim priateľom pobytového zájazdu na Čiernej Hore. V meste Tivat, v hoteli Kamelija, číslo zájazdu 2205. Pre túto destináciu sme sa rozhodli po mnohých kladných odporúčaniach predávajúceho.Nasledovalo však sklamanie za sklamaním.
Na miesto sme dorazli o 4:15 ráno. Delegát nám oznámil,že sme prišli veľmi skoro a nie je ešte otvorený priestor na odloženie batožiny. Všetci ľudia z autobusu sa zložili do jednej malej miestnosti, kde bolo velmi málo miest na sedenie. Po dlhej a namáhavej ceste sme si nemali kde oddýchnuť. To však nebolo to najhoršie. Delegát povedal, že ubytovanie dostaneme v obedných hodinách(keď upratovačky poupratujú). Registrácia začala po 10 hodinách zabitého času (cca o 14:00 hod).
Po otravnom čakaní nastal ďalší šok. Po otvorení dverí na izbe „hotela“ sme si mysleli, že nás klame zrak. Dá sa to vyjadriť piatimi slovami :humus, špina, hrdza, prach, smrad.

Ubytovanie: pravdu povediac nečakali sme veľký luxus(veď vieme čo nám mal ponúknuť 2* hotel). Ubytovanie pripomínalo starý školský internát. Zariadenie bolo zdevastované, staré, poškodené. Požadovaná manželská posteľ nebola zabezpečená, bola nahradená dvoma vyležanými posteľami, ktoré neboli ani rovnako vysoké. Všade bolo veľa prachu, pavučiny v každom rohu. Uteráky a posteľná bielizeň – nespĺňali základné hygienické požiadavky. Boli špinavé(posiate fľakmi-krv, pero...), roztrhané plachty a silne zapáchajúce deky. Zaprášené žalúzie sa nedali ani zastrieť-boli rozlámané. Zabezpečenie izieb proti krádeži (z balkóna) bolo nulové. Háčiky na dverách sa dali jednoducho otvoriťcez rozpadnuté žalúzie. Chladnička na izbe bola malá, vmestili sa tam len nápoje (minibar), ktoré ponúkal hotel. Ak sme o tieto nápoje nemali záujem, bol zákaz ich vyťahovať (povedal delegát). Na naše nápoje sme jednoducho nemali miesto.
V kúpeľni bez okna (resp. okno bez skla) sa na stenách vynímali „plesňové mapy“. Tie sa nachádzali aj v sprchovacom kúte. Tento „komfort“ dopĺňali skorodované a rozpadajúce sa batérie, voda pretekala všade okolo, aj cez sifón. Na to, že netiekla teplá voda požadovanej teploty sme si po týždni zvykli, ale na zápach zo zdemolovaného odpadu na podlahe sa zvyknúť nedalo.

Služby: Upratovačky každodenné upratovanie asi silne zanedbávali. Pretože upratanie jednej izby netrvalo viac ako 2 minuty. Vysypala len odpadky, dala „čisté“ uteráky, WC nečistila, iba spláchla. Prach ju vôbec nezaujímal, pretože už na začiatku pobytu ho tam bolo na centimetre. Počas pobytu vôbec nemizol, naopak- pribúdal. Spolu s plesňami tvorili „raj pre alergikov“.
Tešili sme sa aj na katalógom ponúkané požičovne športových potrieb. Sklamanie bolo veľké pretože k chudobnému športovému sortimentu (len lopty) sme sa nikdy nedostali. Nie však našou vinou. V okolí neboli žiadne požičovne vodných, alebo klasických bicyklov.
Napriek doporučeniam predávajúceho v CK, že ide o destináciu vhodnú pre mladých ľudí s pulzujúcim „nočným životom“ sme nikde v blízkom okolí nenatrafili na žiadnu diskotéku či kaviareň so živou hudbou.
Hoci sa voda v bazéne pred hotelom vymieňala každý deň, na dne bol nepríjemný "sliz". Čistič bazénu často znepríjemňoval pobyt hosťom. Chodil podgurážený, vykrikoval po nich, robil hluk v skorých ranných hodinách.
Na nedostatky v službách a závady sme upozorňovali aj delegáta, žiaľ zbytočne. Upratovačky sa nestarali o čistou ani po upozornení.
Výlety ponúkané delegátom boli predražené. Rovnaký výlet sme absolvovali cez jedného pána o polovicu lacnejšie.

Strava:večere bez nápojov, raňajky bez zeleniny. Strava veľmi jednotvárna. Na raňajky boli samé vajcia na X spôsobov. Obrusy a príbor špinavý. Teplota stravy nedostatočná aj napriek včasným príchodom k jedlu. Strava spôsobovala žalúdočné a zažívacie problémy viacerým hosťom z hotela. Zvracanie a hnačky boli na dennom poriadku. Keď sme na tento nedostatok upozornili delegáta, argumentoval tým, že nevhodne kombinujeme jedlá (čo vôbec nebola pravda). Že by sa toľkí hostia nevedeli správne stravovať?

Pláž: bola čistá len skoro ráno. Nedostatkom odpadkových košov sa v priebehu dňa znečistila (špaky, plastové fľaše, sklo). V mori sústavne plávali odpadky všade naokolo (krabice od mlieka, dámske hygienické vložky, tampóny, fekálie). Nezávisle od prílivu či odlivu, alebo rána a večera. Najväčší šok sme zažili pri oddychu v mori na nafukovačke, keď sme sa ocitli v obkľúčení fekálií.
Hneď pred hotelom do mora vypúšťali odpad-bielu vodu (predpokladáme, že z kuchyne alebo z práčovne), ktorá sa šírila na niekoľko metrov. Bol to nepríjemný pohľad, ktorý odradil viacerých ľudí od kúpania.

Služby delegáta: Delegát pán Alojz Mikušiak robil delegáta pre dva hotely : Palma a Kamelija. Zrejme to bolo nad jeho sily, pretože nestíhal plniť požiadavky na neho kladené. Informácie, ktoré nám poskytol boli ako sme neskôr zistili mylné a nedostatočné.Jeho záujem o uspokojenie potrieb hotelových hostí bol veľmi slabý.
Na reklamácie reagoval poznámkami o našej prehnanej náročnosti. Pri požiadaní o reklamačný protokol sa nám vyhýbal. Čakali sme ho aj pred jeho izbou, v ktorej sa zatajil (pri klopkaní neotváral aj keď bol v izbe). Predmet reklamácie poprel, tvrdil,že sme sami kto sa sťažuje. Opak bol pravdou. Nespokojných bolo viac. Po rozhovore s inými klientami hotela sme sa dozvedeli,že mal rovnaký prístup aj k nim.
Zaplatené služby delegáta boli veľmi slabé až žiadne.
Podľa nás bolo delegátovo správanie nevhodné, nezodpovedné, neprípustné a kaziace reputáciu „hotela“ a hlavne cestovnej kancelárie.

Chceli by sme sa „poďakovať “ za znepríjemnenú dovolenku, na ktorú sme celý rok šetrili a veľmi sa na ňu tešili.
Táto sťažnosť vyjadruje maximálnu nespokojnosť so službami CK (viď hore).
Dobré meno CK KOALA Tours je už asi minulosťou. Nepríjemné skúsenosti majú aj moji blízky. Náhoda...?
Veľmi by nás potešilo keby sa niekto kompetentný nad týmito riadkami zamyslel a uvedené nedostatky do budúcnosti odstránil.
Jedno je isté... Ak sa veci nedajú do poriadku, do budúcnosti služby CK KOALA+TIP TRAVEL+TATRA TOUR- s istotou nikomu neodporučíme... Práve naopak...
Usporiadat
ekopo ekopo

ekopo je offline (nepripojený) ekopo

JA
Veľmi trpký opis. Nechcel by som to zažiť. Chodím do Chorvátska, ale zásadne na blink. Ubytovanie v súkromí, vyberiem si. Nebol žiadny problém.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
j.s j.s

j.s je offline (nepripojený) j.s

Aj zájazd a jeho reklamáciu specialne upravuje obc. zakonnik. Len im to natri!!!
0 0
mirria mirria

mirria je offline (nepripojený) mirria

dakujem za tento prispevok. trochu som nad dovolenkou v ČH rozmyslala, uz nemusim....
0 0
1janka 1janka

1janka je offline (nepripojený) 1janka

uff tak toto sa zle aj čítalo nie to ešte to prežiť...mali ste to okamžite riešiť cez obchodnú inšpekciu...
0 0
AlaNR AlaNR

AlaNR je offline (nepripojený) AlaNR

Som, kto som...
Bola som tam s Dadou.
Keď mám pravdu povedať, všetci sme boli maximálne sklamaní (viĎ môj príspevok v téme Čierna Hora) ale SOI nikoho nenapadla. Teraz by sme to už asi ťažko dokazovali...
0 0
1janka 1janka

1janka je offline (nepripojený) 1janka

spätne teraz už asi ťažko by sa dalo niečo riešiť,ale do budúcnosti by som radila okamžite na mieste s delegátom (aj ked by ho bolo treba donútiť) urobiť zápis o nedostatkoch, ten je dôležitý potom v dalšom konaní a po príchode domov okamžite kontaktovať obchodnú inšpekciu...oni sú nato aby riešili takéto veci, prečo by klienti mali platiť za nekvalitné služby...
0 0
Ivetta Ivetta

Ivetta je offline (nepripojený) Ivetta

Takisto som rozmýšľala dovolenkovať v ČH,počula som rôzne názory,vďaka aj za tento postreh. Koala aj tento rok ponúka tento hotel-dokonca ako 2a pol hviezdičkový.Aj keď je hotel jednoduchý,neznamená to,že musí byť špinavý-to mi príšerne na hoteloch vadí.Súhlasím,že dobré časy Koaly už boli...
Reklamácie CK vybavujú tak, aby neškodovali.Mne sa stalo napr.minulé leto,že sme mali zaplatenú 3-lôžkovú izbu /v zmluve sme mali riadne napísané 3 lôžka a aj tak sme platili/ a dostali sme 2 s prísteľkou-bola to rozkladacia posteľ,tzv.ruské lehátko,ktoré bolo totálne malé a nevhodné na spanie mojej 13 ročnej dcéry.Izba s a nedala vymeniť,pretože hotel mal izby iba 2+1 alebo 2 posteľové.Reklamovala som to v CK, s tým,že nesplinili zmluvné podmienky.Ich odpoveď bola: že zmluva je iba orientačná!!!Tak sme nič nevyriešili.
0 0
Nutricia Nutricia

Nutricia je offline (nepripojený) Nutricia

My sme boli v ČH ale v detsinácii BUDVA s cestovkou GLOBTOUR a boli sme velmi spokojní.Bývali sme vo vile, ktorá bola označená v katalógu ako Globtour klub.Nebol to žiadny luxus,ale bolo to v pohode,žaidna špina,polpenzia,na večeru aj ovocie alebo zákusok príp.víno.
0 0
Katka19 Katka19

Katka19 je offline (nepripojený) Katka19

Ahojte,ja som bola na dovolenke v ČH už 7 krat, ale samozrejme išli sme ku znamym,a par krat na blint ale ubytko a pekne nebol problem zohnať / na sukromí/,s žiadnou cestovkou by som asi do Čiernej hory nešla ,par mojich znamych ma take iste postrehy ako vy tu hore,ale naopak je tam krasne a hlavne v Mjeline a v Herceg Novy..... doporučujem, ale samozrejme na sukromie su tam prekrasne domčeky na prenajom aj apartmany ...
0 0
dada1986 dada1986

dada1986 je offline (nepripojený) dada1986

poznamka: s delegátom sme spísali reklamačnú listinu,kde delegát všetko vyvrátil. poslali sme jej kópiu do CK Koala a nič. oni veria vraj ich renomovanemu delegatovi.
0 0
koarl koarl

koarl je offline (nepripojený) koarl

Zdravím! Tiež som zažil podobnú "SUPER" dovolenku cez slovenskú cestovku. Od vtedy idem na blind, alebo na odporúčanie priamo. Je to lacnejšie a máte dovolenku takú akú si spravíte a nie akú vám niekto pokazí!
dada1986 Pozri príspevok
Prostredníctvom CK Koala som sa od 27.07 do 09.08.2006 zúčastnila spolu s mojim priateľom pobytového zájazdu na Čiernej Hore. V meste Tivat, v hoteli Kamelija, číslo zájazdu 2205. Pre túto destináciu sme sa rozhodli po mnohých kladných odporúčaniach predávajúceho.Nasledovalo však sklamanie za sklamaním.
Na miesto sme dorazli o 4:15 ráno. Delegát nám oznámil,že sme prišli veľmi skoro a nie je ešte otvorený priestor na odloženie batožiny. Všetci ľudia z autobusu sa zložili do jednej malej miestnosti, kde bolo velmi málo miest na sedenie. Po dlhej a namáhavej ceste sme si nemali kde oddýchnuť. To však nebolo to najhoršie. Delegát povedal, že ubytovanie dostaneme v obedných hodinách(keď upratovačky poupratujú). Registrácia začala po 10 hodinách zabitého času (cca o 14:00 hod).
Po otravnom čakaní nastal ďalší šok. Po otvorení dverí na izbe „hotela“ sme si mysleli, že nás klame zrak. Dá sa to vyjadriť piatimi slovami :humus, špina, hrdza, prach, smrad.

Ubytovanie: pravdu povediac nečakali sme veľký luxus(veď vieme čo nám mal ponúknuť 2* hotel). Ubytovanie pripomínalo starý školský internát. Zariadenie bolo zdevastované, staré, poškodené. Požadovaná manželská posteľ nebola zabezpečená, bola nahradená dvoma vyležanými posteľami, ktoré neboli ani rovnako vysoké. Všade bolo veľa prachu, pavučiny v každom rohu. Uteráky a posteľná bielizeň – nespĺňali základné hygienické požiadavky. Boli špinavé(posiate fľakmi-krv, pero...), roztrhané plachty a silne zapáchajúce deky. Zaprášené žalúzie sa nedali ani zastrieť-boli rozlámané. Zabezpečenie izieb proti krádeži (z balkóna) bolo nulové. Háčiky na dverách sa dali jednoducho otvoriťcez rozpadnuté žalúzie. Chladnička na izbe bola malá, vmestili sa tam len nápoje (minibar), ktoré ponúkal hotel. Ak sme o tieto nápoje nemali záujem, bol zákaz ich vyťahovať (povedal delegát). Na naše nápoje sme jednoducho nemali miesto.
V kúpeľni bez okna (resp. okno bez skla) sa na stenách vynímali „plesňové mapy“. Tie sa nachádzali aj v sprchovacom kúte. Tento „komfort“ dopĺňali skorodované a rozpadajúce sa batérie, voda pretekala všade okolo, aj cez sifón. Na to, že netiekla teplá voda požadovanej teploty sme si po týždni zvykli, ale na zápach zo zdemolovaného odpadu na podlahe sa zvyknúť nedalo.

Služby: Upratovačky každodenné upratovanie asi silne zanedbávali. Pretože upratanie jednej izby netrvalo viac ako 2 minuty. Vysypala len odpadky, dala „čisté“ uteráky, WC nečistila, iba spláchla. Prach ju vôbec nezaujímal, pretože už na začiatku pobytu ho tam bolo na centimetre. Počas pobytu vôbec nemizol, naopak- pribúdal. Spolu s plesňami tvorili „raj pre alergikov“.
Tešili sme sa aj na katalógom ponúkané požičovne športových potrieb. Sklamanie bolo veľké pretože k chudobnému športovému sortimentu (len lopty) sme sa nikdy nedostali. Nie však našou vinou. V okolí neboli žiadne požičovne vodných, alebo klasických bicyklov.
Napriek doporučeniam predávajúceho v CK, že ide o destináciu vhodnú pre mladých ľudí s pulzujúcim „nočným životom“ sme nikde v blízkom okolí nenatrafili na žiadnu diskotéku či kaviareň so živou hudbou.
Hoci sa voda v bazéne pred hotelom vymieňala každý deň, na dne bol nepríjemný "sliz". Čistič bazénu často znepríjemňoval pobyt hosťom. Chodil podgurážený, vykrikoval po nich, robil hluk v skorých ranných hodinách.
Na nedostatky v službách a závady sme upozorňovali aj delegáta, žiaľ zbytočne. Upratovačky sa nestarali o čistou ani po upozornení.
Výlety ponúkané delegátom boli predražené. Rovnaký výlet sme absolvovali cez jedného pána o polovicu lacnejšie.

Strava:večere bez nápojov, raňajky bez zeleniny. Strava veľmi jednotvárna. Na raňajky boli samé vajcia na X spôsobov. Obrusy a príbor špinavý. Teplota stravy nedostatočná aj napriek včasným príchodom k jedlu. Strava spôsobovala žalúdočné a zažívacie problémy viacerým hosťom z hotela. Zvracanie a hnačky boli na dennom poriadku. Keď sme na tento nedostatok upozornili delegáta, argumentoval tým, že nevhodne kombinujeme jedlá (čo vôbec nebola pravda). Že by sa toľkí hostia nevedeli správne stravovať?

Pláž: bola čistá len skoro ráno. Nedostatkom odpadkových košov sa v priebehu dňa znečistila (špaky, plastové fľaše, sklo). V mori sústavne plávali odpadky všade naokolo (krabice od mlieka, dámske hygienické vložky, tampóny, fekálie). Nezávisle od prílivu či odlivu, alebo rána a večera. Najväčší šok sme zažili pri oddychu v mori na nafukovačke, keď sme sa ocitli v obkľúčení fekálií.
Hneď pred hotelom do mora vypúšťali odpad-bielu vodu (predpokladáme, že z kuchyne alebo z práčovne), ktorá sa šírila na niekoľko metrov. Bol to nepríjemný pohľad, ktorý odradil viacerých ľudí od kúpania.

Služby delegáta: Delegát pán Alojz Mikušiak robil delegáta pre dva hotely : Palma a Kamelija. Zrejme to bolo nad jeho sily, pretože nestíhal plniť požiadavky na neho kladené. Informácie, ktoré nám poskytol boli ako sme neskôr zistili mylné a nedostatočné.Jeho záujem o uspokojenie potrieb hotelových hostí bol veľmi slabý.
Na reklamácie reagoval poznámkami o našej prehnanej náročnosti. Pri požiadaní o reklamačný protokol sa nám vyhýbal. Čakali sme ho aj pred jeho izbou, v ktorej sa zatajil (pri klopkaní neotváral aj keď bol v izbe). Predmet reklamácie poprel, tvrdil,že sme sami kto sa sťažuje. Opak bol pravdou. Nespokojných bolo viac. Po rozhovore s inými klientami hotela sme sa dozvedeli,že mal rovnaký prístup aj k nim.
Zaplatené služby delegáta boli veľmi slabé až žiadne.
Podľa nás bolo delegátovo správanie nevhodné, nezodpovedné, neprípustné a kaziace reputáciu „hotela“ a hlavne cestovnej kancelárie.

Chceli by sme sa „poďakovať “ za znepríjemnenú dovolenku, na ktorú sme celý rok šetrili a veľmi sa na ňu tešili.
Táto sťažnosť vyjadruje maximálnu nespokojnosť so službami CK (viď hore).
Dobré meno CK KOALA Tours je už asi minulosťou. Nepríjemné skúsenosti majú aj moji blízky. Náhoda...?
Veľmi by nás potešilo keby sa niekto kompetentný nad týmito riadkami zamyslel a uvedené nedostatky do budúcnosti odstránil.
Jedno je isté... Ak sa veci nedajú do poriadku, do budúcnosti služby CK KOALA+TIP TRAVEL+TATRA TOUR- s istotou nikomu neodporučíme... Práve naopak...
0 0
layla layla

layla je offline (nepripojený) layla

no teda! clovek sa po dlhej dobe tesi na dovolenku a pritom preziva taketo stresy ale toto sa moze sa naozaj v kazdej krajine, nielen v CH.
0 0
AlaNR AlaNR

AlaNR je offline (nepripojený) AlaNR

Som, kto som...
Čau Dada,

ak si náhodou prečítaš tento príspevok, prečítaj si aj súkromné správy.
Tiež sme boli v tom istom termíne v tom istom hoteli a chcela by som vedieť, ktorí ste Vy dvaja boli.
Ala
0 0
b222 b222

b222 je offline (nepripojený) b222

Pozdravujem vsetkych, ktori maju prijemne aj neprijemne skusenosti s Ciernou Horou. Rad by som niektore zalezitosti blizsie vysvetlil.
DELEGAT: V roku 2002 som pracoval pre CK Koala Tours ako delegat v Ciernej Hore. Mal som na starosti cele pobrezie (vsetky hotely, bol som sam). Stihnut sa to dalo, ale bol to poriadny zaberak, obiehat 70 km usek (vlastnym autom) v 35 stupnovych horucavach. Mam tu vyhodu, ze som vsetky tie neprijemnosti, co vy zazil na vlastnej kozi a videl som aj reakcie klientov. Musim sa objektivne priznat, ze ludia sa stazovali pravom. Ved predsa tu spinu, plesen atd., vidi aj delegat na vlastne oci - ved rovnako zije v tom prostredi. Ja som zil v spine a humuse skoro styri mesiace a rovnako som sa stazoval, od recepcie az po riaditela, no nepomohlo. Zaroven musim priznat, ze ked pocuvate tie iste opravnene staznosti 25-krat za sezonu a nemozete ich vyriesit k spokojnosti zakaznika, stavate sa apaticky a ani velka davka empatie nic nepomoze, pretoze problem aj tak nevyriesite. Samozrejme je vyslovene zalezitost povahy delegata ako dokaze s ludmi komunikovat. Ja ako delegat som tiez nebol spokojny s CK, ale bol som jej zamestnancom, cize mnohokrat velmi tazka uloha. Ked vam turnus este ani neprisiel a uz viete, ze budu problemy, pretoze ta kvalita naozaj nesedi s tym, co je v katalogu. A opakuje sa to kazdy tyzden. Velakrat mi klienti povedali, ze oni su na tom vlastne lepsie, lebo v hoteli stravia len 7 dni, kdezto ja tam musim byt celu sezonu...a ten neznesitelny zapach zo septiku. Uf.
HOTEL: Dovolenka, za ktoru v ciernej hore zaplatite CK cca 10 000 korun, tak bude aj vyzerat. Je to vela penazi, ked na to setrite cely rok (aj dva, tri). Ale treba si uvedomit, ze cim viac penazi zaplatite, tym lepsi standard ziskate. Aj v Ciernej Hore su dobre a kvalitne hotely, len v nich nie su ubytovani Slovaci, ale Rusi, Nemci a Rakusania a aj Cesi. Napriklad hotel Avala v Budve, hotel Sveti Stefan na tom ostrovceku. Mal som tam aj ja asi 5 izieb za sezonu a to bol kvalitny hotel. Ale aj tu byvaju problemy. Ak vam napriklad daju izbu otocenu do dvora, kde od 6 h rano, huci kompesor a su tu odpadkove kose. A ludia pridu, ze chcu lepsiu izbu, s klimou a vyhladom na more, ale taka izba nie je volna, pretoze ju obyva Nemec alebo Rus. Cize za 30 000 na tyzden - kazde rano kompresor. A co som sa nanosil plechovkoveho piva sefke recepcie, aby bol aspon ten kompresor, pretoze vacsinou sa ludia stahovali do horsich hotelov, pretoze nebolo miesto vobec - pre Slovakov, pretoze najprv pojdu Rusi, Nemci a vsetci, co platia tvrdou menou a potom nasi. Zaroven musim poznamenat dolezitu vec: ak pojdete do dobreho hotela, vzdy bude dobre ci uz podete s Koalou, Globtourom, Ruefou. Ak pojdete do humusneho hotela bude zle ci to bude s tou CK alebo inou. Zase je dolezite, ze zahranicne CK nekvalitu ani neponukaju. Je len chybou Slovakov, ze nekvalitu stale akceptuju (pretoze na lepsie zrejme nemaju).
ODPORUCANIE: Ciernu Horu mam velmi rad. Mam tu vela priatelov a stale je co spoznavat. Vsetkym vsak chcem odporucit, aby sa nebali ist do tejto krajiny na dovolenku. Ale chodte vlastnym autom, na slepo, ponuka ubytovania v sukromi je bohata a kazdy si vyberie, co sa mu bude najviac pacit, vyjde ho to lacnejsie ako s cestovkou a nad kvalitou novych vil s klimou na izbach, novym zariadenim, vonavou kupelnou sa budete len rozplyvat. A pristup majitela, ktory si vazi kazdeho klienta je tiez rozdielny ako v CK. Ak budete mat niekto nejake otazky ohladom Ciernej Hory v pohode sa na mna obratte,rad vsetkym poradim.
Opravedlnujem sa za chyby, snazil som sa to rychlo napisat. A pisat by bolo este vela k teme, len nie je cas. Majte sa pekne a vsetkym prajem len pekne zazitky na dovolenkach, ci uz v Ciernej Hore alebo niekde inde.
1 0
AlaNR AlaNR

AlaNR je offline (nepripojený) AlaNR

Som, kto som...
b222,

(pardon, že tykám) ja Ťa viem pochopiť. Tá práca nie je bohviečo, keĎ má toho človek toľko na starosti a vie, že zovšadiaľ sa na neho budú valiť sťažnosti a ľudia mu budú vyratúvať samé nedostatky a nikto nič nepochváli.
Bohužiaľ si ľudia delegáta spájajú priamo s tou cestovkou a nedokážu pochopiť, že on je len zástupca, ktorý môže tieto postrehy zasa len tlmočiť.

Bohužiaľ, my sme mali delegáta asi takého, že sme mu niečo povedali, on povedal, že sa spýta, otočil a na opätku a zmizol. A to sme chceli len niečo vybaviť ohľadom služieb v hoteli.
Väčšinou bol v hoteli dlhšie ako pol hodinu len vtedy, keď prišiel objednávať faktultatívne výlety. (asi mu viac záležalo na tom, aby niekto niečo zarobil, ako pomohol).
Všetko ohľadom hotela sme si museli vypapuľovať sami.
Pomohol nám asi toľko, že nám ukázal rukou smer, kade sa dostaneme do mesta a to bolo asi tak všetko.
0 0
b222 b222

b222 je offline (nepripojený) b222

AlaNR,

taky delegat ako ten vas nema co robit tuto pracu. Mna ta robota naozaj bavila, vsetky organizacne zalezitosti, behat, vybavovat. Ale prisiel som na jednu zasadnu vec:

ziadna slovenska cestovka neurobi pre klienta nic. Cela snaha CK konci zaplatenim klienta za zajazd, potom uz klient nezaujima nikoho. To je fakt. Ved co moze vediet nejaka referentka, ktora zajazd predava o tom mieste, ked tam nikdy nebola. Len ho vychvalit. A ak nahodou vie, ze je to humus, asi by tam dlho nepracovala, ak by takto informovala klientov. Cestovka je podnikatelsky subjekt, ktoreho cielom je zarobit co najviac a nie vykonavat samaritansku cinnost. Viem o com hovorim, komunikoval som niekolkokrat do tyzdna s centralou (veducou destinacie) a viem ake mala poznamky k reklamaciam (slovo klient ani nepouzila - ale nadavky vsetkeho druhu).

Ja som mal ambiciu pracovat v cestovnom ruchu, ale po tychto skusenostiach (robit pre niekoho "hromozvod") ma chut presla.

Este poznamka k reklamacnym protokolom. Kazda reklamacia, ktoru som klientovi podpisal bola uznana (s kompenzaciou max. cca 500sk). Myslim, ze slaba naplast za spackanu dovolenku. Ale delegat je povinny spisat reklamacny protokol s klientom na cokolvek (aj na stravu, ktora niekomu nechuti, co je vyslovene subjektivne). A ak mu nie je uznana, moze sa obratit na rozne poradne, soi, zivnostensky urad atd. Dolezite vsak je, aby si spravil FOTODOKUMENTACIU, resp. video ako to tam vyzeralo (plesne, spina, pristup delegata atd.). Aj tak vsak cestovka nikomu nevrati velke percento z ceny zajazdu (cize klient si povie "budem sa ja namahat?").
Niekde som tu cital, ze ck sa vyjadrila, ze zmluva o zajazde je len ramcova. "houby" ramcova, zmluvu musi dodrzat ako klient, tak ck. Je vina nizkeho pravneho vedomia slovakov, co mozu robit na ochranu svojich prav.
0 0
LeaZA LeaZA

LeaZA je offline (nepripojený) LeaZA

AlaNR Pozri príspevok
b222,

(pardon, že tykám) ja Ťa viem pochopiť. Tá práca nie je bohviečo, keĎ má toho človek toľko na starosti a vie, že zovšadiaľ sa na neho budú valiť sťažnosti a ľudia mu budú vyratúvať samé nedostatky a nikto nič nepochváli.
Bohužiaľ si ľudia delegáta spájajú priamo s tou cestovkou a nedokážu pochopiť, že on je len zástupca, ktorý môže tieto postrehy zasa len tlmočiť.

Bohužiaľ, my sme mali delegáta asi takého, že sme mu niečo povedali, on povedal, že sa spýta, otočil a na opätku a zmizol. A to sme chceli len niečo vybaviť ohľadom služieb v hoteli.
Väčšinou bol v hoteli dlhšie ako pol hodinu len vtedy, keď prišiel objednávať faktultatívne výlety. (asi mu viac záležalo na tom, aby niekto niečo zarobil, ako pomohol).
Všetko ohľadom hotela sme si museli vypapuľovať sami.
Pomohol nám asi toľko, že nám ukázal rukou smer, kade sa dostaneme do mesta a to bolo asi tak všetko.
Ahojte
Tiež , keď som bola na dovolenke tiež sme mali takého mladého delegáta, čo len baby naháňal . A ešte v tom termíne čo som tam bola ja tak mu prišli kamarati zo slovenska. Takže striezveho sme ho ani nevideli, teda ak sme ho vôbec videli počas celej dovolenky :-(((
0 0
deskos deskos

deskos je offline (nepripojený) deskos

Dobrý deň. Ja by som mala otázku na b222. Zaujímalo by ma, aké to je v Čiernej hore v hoteli Zlatna Obala v Sutomore. Moji dobrí známi sa tam chystajú v lete na dovolenku s CK Tip Travel a chcela by som vedieť, na čo sa majú pripraviť podľa Vás. Ďakujem za odpoveď
0 0
b222 b222

b222 je offline (nepripojený) b222

Deskos,

zlatna obala (v preklade zlatisté pobrezie, plaz). Zrejme budu ubytovani v tych malych domcoch - pavilonoch. Zalezi od ich narocnosti, ale skor by som povedal, ze ten hotel je vhodny pre nenarocnych klientov. Byval tam moj kamarat delegat a teda ta izba nebola bohvieco. Aspon to nevyzeralo tak ako v katalogu. Tych domcov je tam vela, otazka je ci dostanu nejake pekne miesto alebo budu vidiet iba dalsi domec pred sebou. Ono je to take zastrcene medzi stromami. Ak maju stravu, budu sa musiet prejst do "restauracie" - akejsi centralnej miestnosti, kde sa deje vsetko. A strava tam vraj nebola bohvieco - kontinentálne ranajky a vecere výber z menu. Ale hovorim - vsetko zalezi od ich narocnosti (ak boli minuly rok na napr. v grecku za 40 000, nech do zlatnej obali ani nejdu). Je to taka tichsia cast strediska, na promenadu, kde su obchodiky a kaviarne je to cca 15 min., cize ak su mladsi a chcu sa zabavat, tak sa zakazdym prejdu.

Radsej nech ocakavaju horsie a potom sa budu tesit, ze to nie je take strasne. Ja osobne by som tuto moznost neodporucil nikomu.

Rada na zaver: neviem aku ponuku ma este tiptravel v ciernej hore, ale skusil by som to vymenit za nieco ine (v podobnej cenovej kategorii je hotel korali v sutomore, ale neviem ci ho oni robia, ten je o nieco lepsi, aspon je to HOTEL a nie domec a je hned nad promenadou. Vsetko vsak zavisi od ich narocnosti (zase to opakujem) a este od stastia aku izbu, na akom mieste, s akym zariadenim a vyhladom dostanu. Od roku 2002, kedy som naposledy bol v sutomore, mozno nieco zrekonstruovali, ale skor nie.
0 0
Alexandra Molnárová Alexandra Molnárová
Ja by som doporučila aj Korali iba v tom prípade ak im je to úplne jedno, kde sú a čo jedia, ak ich nevie nič rozhádzať. Ja som veľmi mierumilovný
a mierne flegmatický človek a nepotrebujem toho k dobrej dovolenke veľmi veľa t.j. viem sa tešiť z toho, že som niekde s rodinou a môžem oddychovať, ale minulý rok Korali vytočilo dokonca aj mňa. Je to tam hrozné, ale videla som tam zopár ľudí, ktorí vyzerali byť spokojní, takže je
to asi u každého individuálne. Hlavne od toho nečakať nič a potom nebude také veľké sklamanie.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať