lubos.tinak Každá banka má tzv. skóring, kde si začleňuje klientov od "bezvýznamných" až po VIP. No je tu riziko že ak klesnete o triedu nižšie, aj banka zmení prístup na nižšiu triedu.
Skôr si myslím, že najdôležitejší je prístup zamestnanca banky, ktorý s vami prichádza do styku. Jeho ochota (prípadne neochota) pomôcť a poradiť klientovi je tým prvým signálom pre spokojnosť (nespokojnosť) s bankou.
Čo sa týka poplatkov, najdrahšie banky sú tie najväčšie, ktoré majú veľký počet klientov. Tie menšie banky sú zase o niečo lacnejšie. Záleží len na tom ktorú banku si klient vyberie, kde je spokojný s pomerom prístup/poplatky.
To je pravda, a nemalo by to tak byť. Ale platí to nielen TB ale aj v OTP, VUB aj v ostatných. Pokial máte peniaze u nich dlhodobo uložené, sú milé, ochotné, chcú radiť, akonáhle im poviete, že ten TÚ chcete zrušiť a zobrať peniaze, lebo ich potrebujete, v tom momente si ani nespomenú na Vaše meno a pritom to majú pred sebou napísané.
Najviac ma najedovalo to, že pracovníčka banky, ktorá Vás rok obsluhovala pri prepážke, sa zrazu stane Vašim osobným poradcom pre vaše podnikanie, a silou mocou chce s Vami rokovať, o tom, aby ste svoje peniaze nechali tak a radšej si zoberte úver. To ju vôbec nezaujíma, či ja ten úver chcem alebo nie, ale Vás presviedča, že to bude pre Vás výhodnejšie.