Interné doklady boli a myslím si, že by mohli či mali byť aj naďalej mozgom firmy, kde nájdem všetko. Pravda, píšem ešte o časoch ručného spracovania, bolo tam zúčtovanie miezd, skladov materiálu a hotových výrobkov, ale aj zúčtovanie so štátnym rozpočtom, s poisťovňami a podobne. V decembri pribudlo zúčtovanie rozdielov z inventúr nielen skladov, ale aj dokladových inventúr pohľadávok a záväzkov, vyradenie nepotrebných vecí, skrátka sa upratoval celý rok. Samozrejmosťou boli predbežné prepočty výsledkov - mali sme potom pokojné Vianoce. Vtedy sa nevystavovali faktúry napr, na poistky za autá, splátkové kalendáre - to všetko tam bolo. Keď ste taký šanon prezreli, mali ste obraz o firme. Kdesi inde je debata o internej smernici a v nej rada, aby ten čo príde po Tebe vedel . . .Stalo sa mi a neprajem to nikomu nastúpiť ku súkromníkovi, ktorý má dve firmy a za pochodu riešiť veci, ktoré sa nedajú nájsť. Ešte teraz je mi bŕŕŕ´Najprv zúčtujem int. predpis, potom banku. Nikdy sme neprikladali doklady k bankovým výpisom.