Zavrieť

Porady

štúdium v strednom veku..nadstavbové štúdium

...originál...
privítala by som študentov,hlavne skoroseniorov,prípadne seniorov..na výmenu skúseností,učiva..alebo len tak..hodiť reč..
Usporiadat
janomila janomila

janomila je offline (nepripojený) janomila

Milí poraďáci, neviete mi niekto povedať v akom pomere sú testové otázky z jednotlivých oblastí na prijímačkách? Koľko je z matiky, koľko je z ekonomie, z psychológie a jazyka? Týka sa to TNUAD Trenčín, Personálny management. Počula som, že je to každý rok približne rovnaké. Tak aby som aspoň približne vedela, čomu a koľko sa venovať. Dúfam, že sa nájde niekto, kto má o tom prehľad. Zatiaľ vďaka.
0 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
..tak už to mám čierne na bielom,že od septembra som študentka...zmluva podpísaná,poplatok zaplatený a moje kamošky si ťukajú na čelo a zvlákajú mi krásne keramické perá a pentelky a zošity,bloky...môžem veru študírovať aj 5 rokov..
..ale aby som sa pochválila,stihla som sa naučiť rôzne zákony,kopu paragrafov,ktoré sú také pokrútené,až strach-ale potrebujem ich na skúšku z odbornej spôsobilosti,ktorá neviem kedy bude,ale hlavne,že som pripravená..veď ministerstvo má čas...(a ja mám pocit,že čím viac sa to učím,tým som sprostejšia..to len tak ma okraj)



..tak a rada by som vedela niečo nové aj od mojich prispievateliek,ktoré sa chystali na skúšky na vysokú...že by ani jednu neprijali,sa mi nechce veriť..





..jaj,som zabudla napísať,kvoli čomu vlastne tú skúšku idem robiť..mohla by byť zo mňa celkom pekná sbs-kárka...
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

pepsikova Pozri príspevok
..tak už to mám čierne na bielom,že od septembra som študentka...zmluva podpísaná,poplatok zaplatený a moje kamošky si ťukajú na čelo a zvlákajú mi krásne keramické perá a pentelky a zošity,bloky...môžem veru študírovať aj 5 rokov..