Zavrieť

Porady

štúdium v strednom veku..nadstavbové štúdium

...originál...
privítala by som študentov,hlavne skoroseniorov,prípadne seniorov..na výmenu skúseností,učiva..alebo len tak..hodiť reč..
Usporiadat
wagner wagner

wagner je offline (nepripojený) wagner

Ani si neverila, že to tak rýchlo pôjde, že? Buď rada, že chodíš do školy, nemáš čas starnúť. STále platí: veď mladí sme, kým študujeme
0 0
VANUSKA VANUSKA

VANUSKA je offline (nepripojený) VANUSKA

Som
pepsikova Pozri príspevok
no vieš..ja mám 52 a moje okolie si ťuká na čelo,keď poviem,že idem do školy..ty si ešte mláďatko a to je fajn..chválim..občas napíš,ako to ide,ako nejde,alebo len tak..držím palce..
Zdravim. Ja mam 54 a tiez idem do 1.rocnika VS a aj moje okolie si obcas tuka na hlavu ked im hovorim, ze idem studovat !
0 0
VANUSKA VANUSKA

VANUSKA je offline (nepripojený) VANUSKA

Som
matonni1 Pozri príspevok
Nikdy nie je neskoro začať. A v pozdnejšom veku je to ako okorenenie života. aj ja som sa vrátila po rokoch do školských lavíc a je to super. Chodíme síce externe, ale stretávame sa tí istí na prednáškach a vyvádzame, odpisujeme ako deti. a druhá vec je, že to čo sa naučíš Ti naozaj nikto nezoberie. Ja si len hovorím, že som to mala urobiť už dávno a odkladala som to z roka na rok.
Prevravela si mi zo srdca. Vyskusal som to na Univerzite III. veku a teraz som zacal Muzeologiu na UMB BBystrica. Uz sa tesim ako maly chlapec, clovek sa citi, no proste BOMBA. Je to vyzva samemu sebe, a to co vies, to to skutocne nikto nezoberie. Aj ked sa priznam, trochu mam strach.
0 0
VANUSKA VANUSKA

VANUSKA je offline (nepripojený) VANUSKA

Som
pepsikova Pozri príspevok
..len nakuknem..moje milé študentky, čochvíľka zazvoní posledný krát v tomto školskom roku..dúfam, že nikto neprepadne, dvojky z chovania nebudú a v zdraví si užijeme prázdninky..zaslúžené..čo vy na to?...