Zavrieť

Porady

Daňové priznanie typ B

Manžel podnika ako živnostník od 1.2.07, ja som na materskaj od 04/07 kedze sa nam narodili dvojicky. Manžel pracoval 4 mes. na prac.zmluvu u firmy,kde odviedol DzP okolo 5000,-Sk, ostatné mesiace ako živnostník. Jeho zákl.dane r.69 je okolo 60 000,-Sk.Zníženie zákl.dane r.70 je 95 616,-.Chcem sa opýtať, ked je už v mínuse musím uviesť na r.71: 95 616,-na manželku ked je daň 0,-Sk a co s r. 96 daň bonus na deti za celý rok 9 840,- a r. 100 zapl. preddavok 5 000,- sk.Daň. bonus si od aprila neuplatnil Prosím poradte mi ak vychádza daň 0,- tak mu nemôžem uplatniť daň.bonus na deti a ani na manželku. Vrátia mu iba zapl. preddavok vo výške 5 000,- Sk. Prosím poradte mi, dakujem
Usporiadat
katkaj katkaj

katkaj je offline (nepripojený) katkaj

Zuzu88889999 Pozri príspevok
Dobry den,
chcela by som sa spytat. do maja 2007 som bola studentkou, potom som asi mesiac bola dobrovolne nezamestnanou - platila som si zrdravotne poistenie. od augusta2007 pracujem na zaklade zmluvy o spolupraci. Chcem sa spytat - ci sa v oddieli c. VI sa uvadzaju len odvody zaplatene zdrav. poistovni len za obdobie kedy mam podpisanu zmluvu o spolupraci? alebo aj tie ktore som platila ako dobrovolne nezamestnana. dakujem.
aj dobrovolné poistenie
0 0
astensova astensova

astensova je offline (nepripojený) astensova

Chcem sa spýtať či pri paušále 40% sa môže odrátať aj platba za životené poistenie zníženie základu dane
0 0
katkaj katkaj

katkaj je offline (nepripojený) katkaj

astensova Pozri príspevok
Chcem sa spýtať či pri paušále 40% sa môže odrátať aj platba za životené poistenie zníženie základu dane
Životné poistenia sa uplatní ako nezdaniteľná čiastka v riadku 74
0 0
vgabka vgabka

vgabka je offline (nepripojený) vgabka

učiteľka a účtovníčka