Zavrieť

Porady

Usporiadat
konti konti

konti je offline (nepripojený) konti

Ja by som mal otázku:
Stále sa tu hovorí o tom, že pri dovoze z 3tích krajín sa na colnici vyrubí clo a zaplatí DPH. Prelúskal som už zopár tém ohľadom toho, ale nikde som nenašiel vysvetlené, či sa tam nejak rozlišuje, či niekto je alebo nie je platcom DPH.
Príklad:
doveziem tovar trebárs z Číny za 1000 USD + prepravné náklady. Som registrovaný ako platca DPH. Clo je dajme tomu 5%. Ako bude vyzerať nasledovný postup???
PS: som amatér, tak prosím nejakou jednoduchou formou
0 0
nika.sum nika.sum

nika.sum je offline (nepripojený) nika.sum

nika.sum Pozri príspevok
Takze, volala som na colny urad. Asi sa stal omyl ked to klientovi prislo priamo na obyc.postu. Musi s tym ist na colnicu, clo asi platit nebude ale DPH mu musia vycislit, ma si priniest JCD. Takze klient je uz informovany, vsetko daju do poriadku a ku mne sa snad dostanu kompletne papiere na zauctovanie :-). Dakujem za pomoc.
Takze pokracovanie, Klient zabudol ist na colnicu s JCD, takze mu nebola vycislena DPH. Tovar bol dodany v 4Q/2009. Ako to budem teraz riesit, ked to vybavia az teraz v januari? Asi musim dat do danovej povinnosti DPH v 4Q/2009. Ale kedze neviem presne v ktorom dni tovar prisiel podla coho urcim datum dodania? viem ze bol odoslany 30.9. zo Svajciarska.
0 0
nika.sum nika.sum

nika.sum je offline (nepripojený) nika.sum

Prosim neviete mi poradit?
0 0
nika.sum nika.sum

nika.sum je offline (nepripojený) nika.sum

Prosim poradite mi prosim niekto?
0 0
Vladimír Ozimý Vladimír Ozimý

Vladimír Ozimý je offline (nepripojený) Vladimír Ozimý

človiečik
nika.sum Pozri príspevok