Zavrieť

Porady

Ako platiť čo najnižšie odvody :-) ?

Zdravím všetkých odborníkov zvaných mzdári :-)

Dostala som od klienta veľmi záludnú otázku ohľadom mzdy pracovníka a keďže ja nie som veľký mzdový odborník obraciam sa na Vás so žiadosťou o pomoc.
Mám za úlohu zistiť ako čo najvýhodnejšie čo sa týka odvodov do poisťovní zamestnať pracovníka. Čiže ako čo najmenej odviesť štátu na odvodoch (predpokladám že cez minimálnu mzdu) a zároveň ako čo najlegálnejšie vyriešiť doplatok pracovníkovej mzdy. Či je teda nejaká možnosť čo sa týka tretieho piliera alebo nejakej dohody alebo niečo podobné ....
Vopred ďakujem,
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Jozef Mihál je offline (nepripojený) Jozef Mihál

    Lektor - dane, mzdy a odvody a poslanec NRSR (SaS) ...viac Jozef Mihál
    1. Príkazná zmluva, bez odvodov
    2. Dohody o vykonaní práce, len 0,8% na úrazové poistenie
    3. Mzda len na úrovni minima, ostatok cez podiely na zisku (sú bez odvodov)
    4. Mzda na úrovni minima, ostatok odmeny pri životných a pracovných výročiach (sú bez odvodov).

    Shaman je offline (nepripojený) Shaman

    muž Shaman
    JM, ta dohoda len ak prijem neprekroci 6500 Sk mesacne , nie?

    Len potom sa chcem spytat ci sa dohodarom moze vyplacat odmena priebezne za kazdy mesiac napriklad.