Zavrieť

Porady

Zvážte nákup Pohody

Pisem sem, aby som upozornil kolegov na to, ze Stormware nie je schopny riesit banalne problemy v rozumnych terminoch (nehovoriac o tom, ze by ich mali predvidat).

Hned 2. januara som reklamoval, ze sa nedaju vystavit zahranicne faktury (faktura v cudzom jazyku s IBAN). Medzitym vydali uz jednu aktualizaciu, no tuto banalnu chybu nevedia odstranit. Dnes som tam opat volal, nevedia povedat kedy to bude, je to uplne to iste ako s ruskym plynom. Mal som pocit, ze volam do materskej skolky.

Robi nam to (nasej firme aj Slovensku) hanbu, kazdemu odberatelovi sa musim ospravedlnovat.
Usporiadat
Onko Onko

Onko je offline (nepripojený) Onko

účtovník 007 Pozri príspevok
Názov témy od misomiso nie je úplne v poriadku, ale v ostatnom s ním úplne súhlasím. Myslím, že mu skôr išlo o nespoľahlivosť a povrchnosť. Predsa chcem predávať produkty k spokojnosti zákazníka, tak prečo je problém to doplniť a ospravedlniť sa? Na Slovensku sa udomácňuje polovičatosť a tolerancia k nedokonalosti v poskytovaní služieb. Ja mám sama pocit, že ak požadujem 100% kvalitu, je na mňa vzhliadané ako na UFO.
Určite tu nikto nebude popierať, že vždy je čo na Slovensku v oblasti služieb zlepšovať a súhlasím, že aj výrobca Pohody má svoje nedostatky. Avšak problém vidím v spôsobe formulácie témy a niektorých príspevkov.

Požadovať kvalitu na 100% môžeš, ale ako stanovíš, čo je tých 100%? To je iné ako nejaké výrobky, ktoré majú mať presne určené rozmery a kvalita je, keď to sedí, nie je, keď nesedí. Keď sa už bavíme o tlačových zostavách, tak niekto môže potrebovať takú zostavu, niekto onakú, nevyhovieš vždy všetkým, je to subjektívne. Preto predaj softvéru funguje na inom princípe, prakticky sa nekupuje softvér, ale licencia na používanie daného softvéru. Zákazník má možnosť si pred kúpením vyskúšať demo, a pokiaľ je spokojný, kúpi si licenciu. Kvalita je potom na 100%, ak softvér funguje ako demo. Aj z tohoto hľadiska je podľa mňa odveci strašiť ľudí subjektívne zlou Pohodou, každý si ju môže vyskúšať a zistiť, aký bude spokojný.
Trochu inak to je v prípade predplatenia aktualizácií, nakoľko zákazník vopred nevie, čo dostane, vtedy to treba posudzovať podľa toho, čo predajca deklaruje vo svojich propagačných materiáloch a podobne.

Každopádne ja verím, že požadované zmeny časom budú do Pohody zapracované, avšak od množstva zákazníkov chodí množstvo požiadaviek, nemožno očakávať, že to bude okamžite, ale nejaký čas to potrvá. Dovtedy existuje to náhradné riešenie.
0 0
dracica dracica

dracica je offline (nepripojený) dracica

misomiso Pozri príspevok
Pisem sem, aby som upozornil kolegov na to, ze Stormware nie je schopny riesit banalne problemy v rozumnych terminoch (nehovoriac o tom, ze by ich mali predvidat).

Hned 2. januara som reklamoval, ze sa nedaju vystavit zahranicne faktury (faktura v cudzom jazyku s IBAN). Medzitym vydali uz jednu aktualizaciu, no tuto banalnu chybu nevedia odstranit. Dnes som tam opat volal, nevedia povedat kedy to bude, je to uplne to iste ako s ruskym plynom. Mal som pocit, ze volam do materskej skolky.

Robi nam to (nasej firme aj Slovensku) hanbu, kazdemu odberatelovi sa musim ospravedlnovat.
je jeden s najlacnejších a maju veľa zákazníkov, preto sa nesnažia, ale veď nikto vám nebráni presť na iný špičkovejší účtovný program....
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Pidgey Pozri príspevok
.Ja tiez ked si kupim auto, a po case som nespokojny so servisom,alebo s autom samotnym, tak ho proste vymenim...
dracica Pozri príspevok
je jeden s najlacnejších a maju veľa zákazníkov, preto sa nesnažia, ale veď nikto vám nebráni presť na iný špičkovejší účtovný program....
No nie celkom. Ja som si prave nedavno kupil podporu na rok. Samozrejme - prispevok je o mojej nespokojnosti, a nikde som nenapisal, ze sa nechystam patrat po tom, co ponuka konkurenica.

Lenze porovnanie s autom celkom neobstoji. Uz ta vidim, ako si len tak kupujes dalsie auto, ktore si prave zaplatil len preto, ze na nom napriklad po prechode na euro prestali fungovat stierace.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Poviem vam to inak. Jeden moj kamarat studoval hudbu, hra na husliach. Cely zivot spomina okridlenu vetu, ktoru vypustil nejaky jeho podagog: "Pane, mne nevadi, ze hrate falosne, mne vadi, ze vam to nevadi".

Presne o tom, je tento prispevok, ak ste si to nesvimnli. Mne nevadi, ze Pohoda hra falosne, mne vadi, ze Stormwar-u to nevadi.
0 0
Pidgey Pidgey

Pidgey je offline (nepripojený) Pidgey

Štastný človek :)
misomiso Pozri príspevok
Poviem vam to inak. Jeden moj kamarat studoval hudbu, hra na husliach. Cely zivot spomina okridlenu vetu, ktoru vypustil nejaky jeho podagog: "Pane, mne nevadi, ze hrate falosne, mne vadi, ze vam to nevadi".

Presne o tom, je tento prispevok, ak ste si to nesvimnli. Mne nevadi, ze Pohoda hra falosne, mne vadi, ze Stormwar-u to nevadi.
njn, v tom nieco je.. Tiez ma napadlo ze ten priklad s autom nieje najvhodnejsi, reagoval som skor na tvoj priklad o tom radeni rychlosti Z istych dovodov nechcem komentovat ci servis Pohody je fajn,alebo nie, celkovo sa ho skor zastavam. Hlavne asi preto, ze tam kde pracujem (resp zakaznici, pre ktorych robim)som plateny za to aby mali databazu vzdy v poriadku, takze sa nemozem spoliehat na servis stormware,ale na to ze si to musim urobit sam. Samozrejme aj ja som mal problemy, ktore som nevedel odstranit (chyba programu),ale nakoniec to vzdy programatori opravili (je fakt ze to nebolo ihned,ale v casovom horizonte takom, ze sa to dalo zvladnut...)
0 0
dracica dracica

dracica je offline (nepripojený) dracica

nechcem tu obhajovať pohodu pretože aj mne vadia nejake veci, ako zdržovanie sa pri účtovaní zápočtov 395 a podobne...

len na porovnanie : jeden z najdrahších softwarov na trhu nevedel rozúčtovať analytické nákladové účty na strediská s týmto problémom si pohoda hravo poradila
0 0
Halli Halli

Halli je offline (nepripojený) Halli

http://www.porada.sk/t99190-548-zaok...yrovnanie.html

pohoda, alebo nehoda?
0 0
Pidgey Pidgey

Pidgey je offline (nepripojený) Pidgey

Štastný človek :)
misomiso: ma napadlo, v tvojom pripade by bolo mozne doplnit tu tlacovu zostavu v NJ aj bez designera (teda v pripade, ze nemas ziadnu inu pridavanu).Ved, ak mi vyjde zajtra cas, tak to dokoncim a hodim sem, mozno ti to pomoze, mozno aj niekomu dalsiemu.Pokial to v Pohode nedoplnia sami...
0 0
dracica dracica

dracica je offline (nepripojený) dracica

Chcem sa spýtať, ako je doriešené prechodné obdobie 2008/2009 v pohode ??? bol niekto z vás na školení pokiaľ viem je táto záložka neaktívna
0 0
Onko Onko

Onko je offline (nepripojený) Onko

dracica Pozri príspevok
Chcem sa spýtať, ako je doriešené prechodné obdobie 2008/2009 v pohode ??? bol niekto z vás na školení pokiaľ viem je táto záložka neaktívna
Prechodné obdobie 2008/2009 nie je, na otvorenie roku 2009 je nutné urobiť Údajovú uzávierku roku 2008. Avšak po uzávierke je možné rok 2008 odomknúť a pokračovať v práci. Po definitívnom ukončení roku 2008 bude nutné urobiť synchronizáciu konečných a počiatočných stavov. Každopádne ak sa dá, je lepšie čo najskôr ukončiť rok 2008, a až potom otvárať 2009.

Hlavné informácie zo školenia o prechode na euro sú k dispozícii v príručke http://www.stormware.sk/dnload/prirucka_EUROfinal.pdf
0 0
dracica dracica

dracica je offline (nepripojený) dracica

čo to znamená /urobiť synchronizáciu konečných a PS ?? ručne upraviť ???
Ďakujem za odpoveď
0 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
Pozri vyššie spomenutú príručku, str. 15 a ďalej
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
misomiso Pozri príspevok
Poviem vam to inak. Jeden moj kamarat studoval hudbu, hra na husliach. Cely zivot spomina okridlenu vetu, ktoru vypustil nejaky jeho podagog: "Pane, mne nevadi, ze hrate falosne, mne vadi, ze vam to nevadi".

Presne o tom, je tento prispevok, ak ste si to nesvimnli. Mne nevadi, ze Pohoda hra falosne, mne vadi, ze Stormwar-u to nevadi.
Čo sa programu Pohoda týka nemám právo kritizovať - nepoznám ho. Ale dnes v inej téme riešime program OBERON a jeho nedostatky a poviem vám, som poriadne vytočená. Ak mám ja sledovať všetko, či mi to program dobre zaúčtuje, potom si rovno môžem vytvoriť vlastný program./ no neviem to/ Myslím si, že ak ja mám povinnosti voči svojim klientom a za určité veci som zodpovedná, takýto postoj by mali zaujať tvorcovia SW voči nám - svojim klientom.
Naposledy upravil Melnick : 16.01.09 at 22:45
0 0
Jana2004 Jana2004

Jana2004 je offline (nepripojený) Jana2004

Určite máš MISOMISO pravdu, že Ti vadí reklamovaný nedostatok a taktiež máš nárok povedať svoj názor. Problém "PORADY", aj keď určite budem zdieľať obrovskú kritiku, nechajte ľudí povedať svoj názor a nekritizujte ich hneď za to, že to povedali. Sedíme za PC 8-12 hodín denne, častokrát sa rozprávame celý čas len s PC a vlastnými myšlienkami. Občas máme chuť sa vyžalovať alebo prehodiť pár slov a zase je tu len PC a naša PORADA. Žiaľ, občas zúfalé výkriky do tmy majú ako odozvu zbytočnú kritiku. Do nového roku trochu tolerancie by nezaškodilo. Aj ja som v minulosti žiadala stormware, čiže Pohodu o úpravu vrchnej strany rozdelením na polovice, ľavé ako informačnú a pravú vo forme poznámkového zošita. Robíme niekoľko firiem a často krát papierikujeme zbytočne, pričom keby som si otvorila danú firmu, videla by som tam svoje poznámky, čo mám kde urobiť a pod. Žiaľ, do dnes to nezrealizovali. Pre 90% poraďákov nepodstatné, avšak ja by som to uvítala. Tým nechcem povedať, že Pohoda je zlá, je to veľmi dobrý program a som s ním spokojná, ale prispôsobenie sa potrebám klienta by nezaškodilo.
0 0
Robina Robina

Robina je offline (nepripojený) Robina

niekedy ani sama neviem
Čo sa týka Oberonu, tak musím s tebou Melnick súhlasiť. Ja som bola na nich napálená od septembra, keď reagovali tak flegmaticky, že som sa pripravovala psychicky aj finančne na zmenu. Tú som vykonala v decembri - uvidím či dobre. Ale horšie to už byť nemôže - len tie začiatky - všetko zadávať je najhoršie. No a pri spracovávaní decembra v Oberone som v šoku - mzdy sa bojím spracovať - pretože každý deň niečo robia - vraj aktualizácie. Čiže všade je nejaký problém, ale keď človek vidí, že sa snažia - tak sa to dá pochopiť, ale keď po nás chcú klienti všetko hneď /za tie smiešne sumy/ a my sa nemáme spoľahnuť na predplatené služby v programe /za sumy bez vyjednávania nie malé/, tak je čas na zmenu.
0 0
Pidgey Pidgey

Pidgey je offline (nepripojený) Pidgey

Štastný človek :)
Jana2004 Pozri príspevok
Určite máš MISOMISO pravdu, že Ti vadí reklamovaný nedostatok a taktiež máš nárok povedať svoj názor. Problém "PORADY", aj keď určite budem zdieľať obrovskú kritiku, nechajte ľudí povedať svoj názor a nekritizujte ich hneď za to, že to povedali. Sedíme za PC 8-12 hodín denne, častokrát sa rozprávame celý čas len s PC a vlastnými myšlienkami. Občas máme chuť sa vyžalovať alebo prehodiť pár slov a zase je tu len PC a naša PORADA. Žiaľ, občas zúfalé výkriky do tmy majú ako odozvu zbytočnú kritiku. Do nového roku trochu tolerancie by nezaškodilo. Aj ja som v minulosti žiadala stormware, čiže Pohodu o úpravu vrchnej strany rozdelením na polovice, ľavé ako informačnú a pravú vo forme poznámkového zošita. Robíme niekoľko firiem a často krát papierikujeme zbytočne, pričom keby som si otvorila danú firmu, videla by som tam svoje poznámky, čo mám kde urobiť a pod. Žiaľ, do dnes to nezrealizovali. Pre 90% poraďákov nepodstatné, avšak ja by som to uvítala. Tým nechcem povedať, že Pohoda je zlá, je to veľmi dobrý program a som s ním spokojná, ale prispôsobenie sa potrebám klienta by nezaškodilo.
V pohode zapracuju poziadavky iba ak su naozaj opodstatnene, alebo ak da podnet viac zakaznikov na rovnaku vec. Jedna vec je kritizovat program, a druha vec je odhovarat ludi od jeho kupy, co ciastocne vyplyva z nazvu temy. Vyslovenie nazoru by potom skor znelo: nabuduci rok zvazim ci zakupim servis na dalsi rok...
K Pohode, ak by zaroven mali zapracovavat vsetky podnety od zakaznikov, nestala by cca 10 tis
0 0
ALDA ALDA

ALDA je offline (nepripojený) ALDA

stará mama, matka, manželka
ešte že používam iný program a pracujem v pohode.

Ale skutočne vážne, za 16 rokov som prešla asi cca desiatimi programami. Každý mi zobral niekoľko rokov života-som vždy tvrdila. Ano s programom sa treba skamarátiť, študovať ho, pohrať sa s ním a pod. a ked aj nastanú nejaké problémy nevzdávať sa.
Musím uznať, že to autori v tejto dobe nemajú ľahké tak ako my, toľko noviel a noviel noviel a všelijakých noviniek a ešte aj prechod na novú menu a všetko chceme mať už včera, pretože sme si zvykli na pomoc. Čo by sme robili, keby sa všetko ešte robilo ručne, to som zažila a preto trošku trpezlivosti nám nezaškodí.
Posťažovať sa a radiť si navzájom, pretože niekedy je to iba banalita, ale názov témy je podľa môjho názoru skutočné neadekvátny.
Naposledy upravil ALDA : 17.01.09 at 15:16
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Jana2004 Pozri príspevok
Určite máš MISOMISO pravdu, že Ti vadí reklamovaný nedostatok a taktiež máš nárok povedať svoj názor. Problém "PORADY", aj keď určite budem zdieľať obrovskú kritiku, nechajte ľudí povedať svoj názor a nekritizujte ich hneď za to, že to povedali. Sedíme za PC 8-12 hodín denne, častokrát sa rozprávame celý čas len s PC a vlastnými myšlienkami. Občas máme chuť sa vyžalovať alebo prehodiť pár slov a zase je tu len PC a naša PORADA. Žiaľ, občas zúfalé výkriky do tmy majú ako odozvu zbytočnú kritiku. Do nového roku trochu tolerancie by nezaškodilo. Aj ja som v minulosti žiadala stormware, čiže Pohodu o úpravu vrchnej strany rozdelením na polovice, ľavé ako informačnú a pravú vo forme poznámkového zošita. Robíme niekoľko firiem a často krát papierikujeme zbytočne, pričom keby som si otvorila danú firmu, videla by som tam svoje poznámky, čo mám kde urobiť a pod. Žiaľ, do dnes to nezrealizovali. Pre 90% poraďákov nepodstatné, avšak ja by som to uvítala. Tým nechcem povedať, že Pohoda je zlá, je to veľmi dobrý program a som s ním spokojná, ale prispôsobenie sa potrebám klienta by nezaškodilo.
Ja si stale myslim, ze najvacsou vydodu internetu je, ze si ludia mozeu vymienat zakaznicke skusenosti a informacie a vyrobkocj a sluzbach. Tyka sa to jajma blogov a chatov, a to aj takych, ako je porada. Porada je sice o uctovnictve, ale ludia sa tu mozu vzajomne varovat napr. pred vyuzitim sluzieb nekvalitneho vyrobcu okien, co je dobre. Tym viac so zameranim stranky suvisi debata o uctovnom software.

Mne nejde iba o to vyzalovat sa. Ja to chapem ako celkom legalny a velmi ucinny nastroj na tom ako prinutit vyrobcu spravat sa nalezite. Apropos - nasi zakaznici robia uplne to iste. Kazda chybicka nasich vyrobkov sa ocita na odbornych chatoch v anglictine, ktore maju celosvetovy dosah. Iba uplne prikladny zasah z nasej strany (perfektny zakaznicky servis, naprava, odskodnenie a ospravedlnenie) dokazu zabranit najhosriemu. Naozaj vam mozem potvrdit, ze kazdu zmienku o nasich produktoch, ci uz pozitivnu alebo negativnu citime priamo na nasej penazenke a to velmi intenzivne.

Richard sem nedavno napisal, ze ktorysi vyrobca uct. softu sem prestal davat platene bannery potom, co tu bol "poohovarany". No - ja som na to napisal, ze by sa to mali naopak platit, pretoze je to velmi dobry bezplatny kanal, ako ziskat spatnu vazbu. Potom staci naozaj malo - spravit napravu, a firma ziska sympatie aj u dalsich (nie kazdy, komu nieco vadi sa naozaj rozhodne stazovat na internete).

A co sa tyka mojej konkretnej poziadavky - to nebol nejaky "zlepsovak", ja som reklamoval, ze to co islo v decembri uz nejde v januari a myslim, ze v tomto pripade je ich psou povinnostou to cim skor napravit.
0 0
Onko Onko

Onko je offline (nepripojený) Onko

misomiso Pozri príspevok
A co sa tyka mojej konkretnej poziadavky - to nebol nejaky "zlepsovak", ja som reklamoval, ze to co islo v decembri uz nejde v januari a myslim, ze v tomto pripade je ich psou povinnostou to cim skor napravit.
Ja by som to ako reklamáciu tiež zamietol: Faktúru v cudzej mene v cudzom jazyku dokážeš vytlačiť v januári rovnako ako aj v decembri. Možno keby si reagoval slušnejšie a nepísal o "psej povinnosti", tak by boli v Tvojom prípade ústretovejší.
0 0
dracica dracica

dracica je offline (nepripojený) dracica

ahojte poradaci dostala som takýto napad...čo by ste povedali na to keby sa diskutovalo o softwaroch o výhodách a nevýhodach z praxe????...1. tema by sa nazvala výhody nevýhody softw. POHODA, 2. tema výhody a nevýhody MONEY atď
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať