účtovník 007 Názov témy od misomiso nie je úplne v poriadku, ale v ostatnom s ním úplne súhlasím. Myslím, že mu skôr išlo o nespoľahlivosť a povrchnosť. Predsa chcem predávať produkty k spokojnosti zákazníka, tak prečo je problém to doplniť a ospravedlniť sa? Na Slovensku sa udomácňuje polovičatosť a tolerancia k nedokonalosti v poskytovaní služieb. Ja mám sama pocit, že ak požadujem 100% kvalitu, je na mňa vzhliadané ako na UFO.
Určite tu nikto nebude popierať, že vždy je čo na Slovensku v oblasti služieb zlepšovať a súhlasím, že aj výrobca Pohody má svoje nedostatky. Avšak problém vidím v spôsobe formulácie témy a niektorých príspevkov.
Požadovať kvalitu na 100% môžeš, ale ako stanovíš, čo je tých 100%? To je iné ako nejaké výrobky, ktoré majú mať presne určené rozmery a kvalita je, keď to sedí, nie je, keď nesedí. Keď sa už bavíme o tlačových zostavách, tak niekto môže potrebovať takú zostavu, niekto onakú, nevyhovieš vždy všetkým, je to subjektívne. Preto predaj softvéru funguje na inom princípe, prakticky sa nekupuje softvér, ale licencia na používanie daného softvéru. Zákazník má možnosť si pred kúpením vyskúšať demo, a pokiaľ je spokojný, kúpi si licenciu. Kvalita je potom na 100%, ak softvér funguje ako demo. Aj z tohoto hľadiska je podľa mňa odveci strašiť ľudí subjektívne zlou Pohodou, každý si ju môže vyskúšať a zistiť, aký bude spokojný.
Trochu inak to je v prípade predplatenia aktualizácií, nakoľko zákazník vopred nevie, čo dostane, vtedy to treba posudzovať podľa toho, čo predajca deklaruje vo svojich propagačných materiáloch a podobne.
Každopádne ja verím, že požadované zmeny časom budú do Pohody zapracované, avšak od množstva zákazníkov chodí množstvo požiadaviek, nemožno očakávať, že to bude okamžite, ale nejaký čas to potrvá. Dovtedy existuje to náhradné riešenie.