Zavrieť

Porady

l.y.o.n.e.s.s

Mate niekto skusenosti s tymto businessom, niekedy tu bola zrusena tato tema, preto prosim len informacie ludi, ktori si to vyskusali, pocul som o tom dost aj ja, ale chcem informacie od ludi ktori s tym mali tu cest. Kedze som trochu obchodnik, viem, co mam z toho ja, ale chcem vediet, co ma z toho tato firma - preco to robia a ci to ma dlhodoby zmysel. To, ze mi niekto povie, ze len 1% nie je pre mna odpoved - neverim tomu ani podobnym vymyslom. Ziadny obchodnik pre percento nepohne prstom
VOpred dakujem za info a ze tato tema nepadne zasahom admina do zabudnutia, pretoze je urcite vela ludi co chcu objektivne vediet ci ma zmysel zacat to riesit.
Usporiadat
Téma je uzavretá.
milláčikk milláčikk

milláčikk je offline (nepripojený) milláčikk

Xanti Pozri príspevok
Okomentujem hrubo zvýraznené.
To že milláčikk Ti napísal, že je to demagogia a právne bezvedomie tak je to pravda.
Nakoľko neúčasť programe l....nes nie je právne relevantným dôvodom na vydedenie potomka.

Prosím ťa nezavádzaj a nestraš občanov, s tým že ak nebudú poslúchať svojich rodičov tak tí ich môžu vydediť, len preto že považujú l...nes za frašku.

Ďakujem za pochopenie.
Doplním :

DRAHÚ
0 0
muri muri

muri je offline (nepripojený) muri

Technik PO a BOZP
Prečítal som si príspevky a som dosť prekvapený z niektorých odpovedí. Som členom ako niekto napísal na "dolnej pozícii". Neviem prečo sa niekomu zdá, že ľudia nakupujú drahý tovar len aby mali 1%. Ja nakupujem tam, kde som nakupoval aj pred tým než som sa stal členom *******, za tie isté ceny ako predtým a ešte mi aj vrátia peniaze. Neviem čo je na tom zlé.
0 0
Halli Halli

Halli je offline (nepripojený) Halli

muri Pozri príspevok
Prečítal som si príspevky a som dosť prekvapený z niektorých odpovedí. Som členom ako niekto napísal na "dolnej pozícii". Neviem prečo sa niekomu zdá, že ľudia nakupujú drahý tovar len aby mali 1%. Ja nakupujem tam, kde som nakupoval aj pred tým než som sa stal členom *******, za tie isté ceny ako predtým a ešte mi aj vrátia peniaze. Neviem čo je na tom zlé.
Nenahováraš si to všetko? už sa zobuď.... si ozaj na veľmi dolnej pozícií
0 0
marjankaj marjankaj

marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

I am a man
muri Pozri príspevok
Prečítal som si príspevky a som dosť prekvapený z niektorých odpovedí. Som členom ako niekto napísal na "dolnej pozícii". Neviem prečo sa niekomu zdá, že ľudia nakupujú drahý tovar len aby mali 1%. Ja nakupujem tam, kde som nakupoval aj pred tým než som sa stal členom *******, za tie isté ceny ako predtým a ešte mi aj vrátia peniaze. Neviem čo je na tom zlé.
Veď to môžeš mať aj v JEDNOTE a aj v inde a nikto ťa nenúti niekoho registrovať.
0 0
Niesom Niesom

Niesom je offline (nepripojený) Niesom

oluska_1 Pozri príspevok
Zdravím Ťa, "niesom"!

Neviem, čo nie si, ale rodičia z Teba musia mať "obrovskú" radosť, keď sa o nich a o ľuďoch, ktorých vôbec nepoznáš vyjadruješ takýmto spôsobom.
Tí ľudia, ktorí rozbiehajú tento obchod sú v postavení "bláznov" a tých, ktorí "racionálne nekalkulujú". Podobne, ako tí, ktorí na začiatku verili chlapcom z google, alebo tým, čo začínali s počítačmi.
Buď hrdý na svojich rodičov, ktorí dokážu veriť tomu, že niečo dokážu pomôcť vybudovať a modli sa, aby Ťa za Tvoj postoj k tomu, čomu oni veria, nevydedili.
Nemaj strach Oluska, s mojmi rodičmi máme výborný vzťah, možno aj preto, lebo si veci otvorene hovoríme. Ja som im povedal moje názory a výhrady voči LY, oni zase mne otvorene hovoria ich výhrady a názory na môj život. Napriek tom, alebo možno práve preto sa milujeme tak veľmi, že sa nám niekedy pri stretnutiach tisnú slzy do očí (bývame od seba relatívne ďaleko).
Som rád, že to tak je, lebo v prvých fázach ich LY členstva som kvôli môjmu nesúhlasu s LY cítil naozaj ako "vydedenec"... - pochybovať bolo neprípustné.

Skôr by ma zaujímali tvoje argumenty v prospech výhodnosti členstva v LY pre tých, ktorí nemajú kúpené pozície. Aké percento zľavy sa LY členovi vráti a za aký čas, resp. pri akej útrate?
Konštruktívnejšie by bolo keby si skúsila vyvrátiť jednotlivé kritické body, ktoré som napísal. Ak klamem, nemal by to byť pre teba problém.
Len ako riešenie neuvádzaj, že mám pravidelne navštevovať školenia.
Mne bol systém konkrétne a podrobne vysvetlený, aj keď netvrdím, že si všetko presne pamätám.
1 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

Ahojte!

Nakoľko neúčasť programe l....nes nie je právne relevantným dôvodom na vydedenie potomka.
Tu prišlo k "hlbokému" nedorozumeniu.
Podiel v našej spoločnosti je dedičný, myslela som iba na dedičstvo podielu v spoločnosti.
Prepáčte, že som sa neúplne vyjadrila. Nikoho nechcem ničím strašiť.
Akosi som pozabudla, že tu diskutujú väčšinou ľudia, ktorí nemajú úplné informácie a nenapadne ich, že v tomto linku nepíšem všeobecné informácie, iba také, ktoré sa týkajú spoločnosti.
Ale ešte raz sa ospravedlňujem za nedorozumenie.

Ani egyptským pyramídam nerozumiem, ale stačí mi na ne pozrieť a spoznám ich !
Šikulka. Ja si netrúfnem fundovane písať ani o egyptských pyramídách, pokiaľ si túto problematiku nenaštudujem.

Čo sa týka tohto
Skôr by ma zaujímali tvoje argumenty v prospech výhodnosti členstva v LY pre tých, ktorí nemajú kúpené pozície. Aké percento zľavy sa LY členovi vráti a za aký čas, resp. pri akej útrate?
je treba si pozrieť celú diskusiu, všetky tieto veci sú tam už viackrát vysvetlené a ja naozaj nemám ani čas ani chuť to tu znova rozpisovať.
Spoločnosť má jeden výborne fungujúci zúčtovací systém, ktorý sa nedá popísať dvoma-tromi vetami.
Skús sa spýtať na tieto veci rodičov, určite Ti budú vedieť veľa vecí vysvetliť.
Ale veľmi stručne: Tí, ktorí nemajú pozície, len nakupujú u partnerov spoločnosti, môžu byť v dvoch pozíciach: registrujú ďalších klientov, a tým si urýchľujú späť peniaze z nákupov, alebo, (a Ty si sa zrejme pýtal na týchto), neregistrujú nikoho, iba nakupujú. Znovu tu môžu nastať dve varianty: systém za nimi vsadí pozície ľudí, ktorí spolupracujú alebo iba takých, ktorí len nakupujú, atď. Podľa toho sa potom odvíja čas, kedy sa peniaze vrátia.
Preženiem to, lebo nikdy sa nedá presne povedať, kedy sa peniaze vrátia. Klient iba nakupuje, nerobí nič iné ako doteraz. Podľa dohodnutých rabatov u zmluvných obchodníkov sa mu tvorí pozícia, ktorá sa umiestni do zúčtovacieho systému a po naplnení klient dostane za 50,- € (ako rýchlo sa mu nazbiera 50,- € z rabatov?), nazbieraných z rabatov 450,- €. Keby mu prvých 450,-€ prišlo za sedem alebo za desať rokov, použije ich? Bude nakupovať aj o desať rokov? A ak sa tento mnou schválne prehnaný predpoklad bude zdať niekomu veľmi neskoro, tak znovu podotýkam, že pozície sú dedičné.

Snáď som to veľmi nezamotala, lebo mne je tento systém fungovania známy už z takmer sedemročnej praxe, ale tiež som sa ho učila postupne, väčšinou na vlastných skúsenostiach.

Mne bol systém konkrétne a podrobne vysvetlený, aj keď netvrdím, že si všetko presne pamätám.
S týmto súhlasím. Ako dlho Ti vysvetľovali systém? Pozrel si si aj fungovanie systému v praxi na internete? Takýto zložitý systém sa naozaj musí vysvetľovať postupne.

keby si skúsila vyvrátiť jednotlivé kritické body, ktoré som napísal.
Neviem presne na čo myslíš, ale ak napr. na toto

Ak k tomu pripočítam "opruz" s objednávaním poukážok v minimálnom množstve, tak sa mi to proste pre tých pár € za rok jednoducho neoplatí.
Poukážky sa už nemusia vymieňať v minimálnom množstve, vo viacerých mestách máme predajné miesta poukážok, kde si ich naši klienti priamo môžu vymeniť za € v takom množstve, v akom uznajú za vhodné (aj za 5,- €). Predajných miest neustále pribúda a príde čas, že už vôbec nebudú potrebné. Naše spoločenstvo je stavané na evidenciu nákupov pomocou cashback karty.

Ešte tam bola poznámka o tom, že v každom vidíš klienta spoločnosti. Nikto nie je povinný pomáhať iným, aby aj oni mohli dostať späť peniaze zo svojich nákupov. Nikto nemusí nikoho ďalšieho registrovať. Ale momentálne nás je v spoločenstve registrovaných viac ako milión klientov, na Slovensku málo chýba do 150 tisíc klientov, začali sa registrovať klienti v Amerike.

Prečo tu stále podsúvate tým, čo tieto výhody využívajú, že ničomu nerozumejú a robia niečo zlé? Myslíte, že všetci, ktorí sú zaregistrovaní, sú "mimo reality" a iba ten Váš názor je ten najsprávnejší?
Prečo porovnávate jedno percento z Jednoty(a ozaj, ešte tu nebolo spomenuté jedno percento z Tesca), ktoré nikdy nedostaneme v €, ale vždy iba v poukážkach pre daný obchod? A prečo si Tesco aj Jednota registrujú svojich zákazníkov sami? Prečo nedajú túto možnosť aj nám? Túto možnosť, že ja pomôžem kamarátovi získať späť peniaze z jeho nákupov a aj ja mám z toho prospech, dáva iba naša spoločnosť. Znovu zdôrazňujem: možnosť, nie povinnosť.

A som rada, že s rodičmi máš pekný vzťah, želám to aj im, aj Tebe.
Naposledy upravil oluska_1 : 26.05.10 at 23:36 Dôvod: doplnenie
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

milláčikk Pozri príspevok
Ani egyptským pyramídam nerozumiem, ale stačí mi na ne pozrieť a spoznám ich !
oluska_1 Pozri príspevok
Šikulka. Ja si netrúfnem fundovane písať ani o egyptských pyramídách, pokiaľ si túto problematiku nenaštudujem.
Oluška prosím ťa čítaj poriadne čo kto píše a NEDOMÝŠLAJ SI.

Milláčikk píše o tom, že spozná egyptské pyramídy a nepíše o fundovanom písaní o nich. Ty chceš ich problematiku študovať, a milláčikk chce na nich kukať.
Chápeš rozdiely??

U nás je jedna pripoviedka ... "CO ŠE BABE CHCELO, TO ŠE BABE ŠNILO" ... a toto mi na teba sedí, domýšlaš si niečo čo nikto nevyslovil. To Vás učia v l...nese?

Krásny deň
1 0
Niesom Niesom

Niesom je offline (nepripojený) Niesom

oluska_1 Pozri príspevok
Ahojte!
Tí, ktorí nemajú pozície, len nakupujú u partnerov spoločnosti, môžu byť v dvoch pozíciach: registrujú ďalších klientov, a tým si urýchľujú späť peniaze z nákupov, alebo, (a Ty si sa zrejme pýtal na týchto), neregistrujú nikoho, iba nakupujú. Znovu tu môžu nastať dve varianty: systém za nimi vsadí pozície ľudí, ktorí spolupracujú alebo iba takých, ktorí len nakupujú, atď. Podľa toho sa potom odvíja čas, kedy sa peniaze vrátia.
Preženiem to, lebo nikdy sa nedá presne povedať, kedy sa peniaze vrátia. Klient iba nakupuje, nerobí nič iné ako doteraz. Podľa dohodnutých rabatov u zmluvných obchodníkov sa mu tvorí pozícia, ktorá sa umiestni do zúčtovacieho systému a po naplnení klient dostane za 50,- € (ako rýchlo sa mu nazbiera 50,- € z rabatov?), nazbieraných z rabatov 450,- €. Keby mu prvých 450,-€ prišlo za sedem alebo za desať rokov, použije ich? Bude nakupovať aj o desať rokov? A ak sa tento mnou schválne prehnaný predpoklad bude zdať niekomu veľmi neskoro, tak znovu podotýkam, že pozície sú dedičné.
Ano, myslím presne takých, čo iba nakupujú a na ktorých to celé vlastne stojí (a podľa mňa aj padá). Logicky predsa, nemôžu všetci registrovať nových ľudí. Po určitom nasýtení trhu predsa budú členovia stále častejšie narážať na už registrovaných. Tak či tak, tá pyramída (to nehovorím pejoratívne!) bude vždy vyzerať tak, že ten najväčší obrat musia vytvoriť tí čo sú najnižšie, ktorí dostanú najmenej, aby bolo z čoho vyplácať tých hore.
Ja ale tvrdím, že tí čo sú najnižšie majú najmenšiu motiváciu nakupovať. Prečo? Lebo 450 € za 7 až 10 rokov ako píšeš, je podľa mňa veľmi málo.
To nie je biznis, to môžu využiť naozaj len ľudia, ktorí chodia trvale nakupovať len to TESCO, alebo HYPERNOVA preto, lebo by tam chodili či už LY je, alebo nie je. Tí čo chodia do Billa už majú smolu, keďže s LY zmluvu zrušila. To isté sa mimochodom hocikedy môže stať s TESCO, alebo HYPERNOVOU.
Tak či tak, tie peniaze, ktoré si "zarobila" - to sú peniaze, ktoré si fakticky požičala LY a oni ti ich po 7-10 rokoch vrátili.

Ja napríklad trvale nenakupujem v jednom obchode kombinujem všetky možné obchody, pretože ich mám častokrát "po ceste" a nebudem kvôli ušetreniu 30 cenov, chodiť inde, len preto, aby sa mi nazbieralo 450 € za 7 rokov. Rozumieš čo chcem povedať? Jednoducho ak som v meste a mám pred sebou Billu, nebudem chodiť 5 KM do Hypernovy kvôli 30 centom.
Ten čas, ktorý ušetrím tým, že nakúpim v tej Bille mi je vzácnejší než naháňanie 30 centov. Inokedy zase idem len do LIDL a urobím tam už celý nákup, lebo len tam majú omáčku Pesto s bazalkou a olivami, ktorú milujem, za niekoľkonásobne menej peňazí než v LY registrovaných obchodoch.

Jednoducho to nie je také priamočiare a jednoduché ako to na papieri v LY kreslia.

A to nehovorím o NAY, čo je pomaly najdrahší obchod s elektronikou aký poznám. Dávnejšie som kupoval kameru za 19000 SKK cez internet, ktorú mali v NAY za 24000 SKK. Oproti nákupu cez LY som teda okamžite ušetril 5000 SKK - jednu tretinu toho, na čo by LY ľudia čakali 7 rokov...

Ideálny stav by bol možno taký, keby všetky obchody boli v LY - potom by sa šetrilo naozaj pri každom nákupe. Taký stav ale nebude nikdy.

Prevádzkujem internetový obchod - 1% zľavy viem dať klientovi prakticky okamžite, keby o to išlo - nemusím to preháňať cez LY.
Kto vie, nakoniec sa to možno vyvinie tak, že obchody budú vydávať za konkurenčnú výhodu to, že cez LY sa u nich nedá kúpiť a budú ponúkať členom LY zľavu 1% na počkanie mimo LY, aby si ich získali. Vtedy možno pochopia, že vlastne len úverujú LY a zľavy môžu získať okamžite aj bez LY.

oluska_1 Pozri príspevok
Poukážky sa už nemusia vymieňať v minimálnom množstve, vo viacerých mestách máme predajné miesta poukážok, kde si ich naši klienti priamo môžu vymeniť za € v takom množstve, v akom uznajú za vhodné (aj za 5,- €). Predajných miest neustále pribúda a príde čas, že už vôbec nebudú potrebné. Naše spoločenstvo je stavané na evidenciu nákupov pomocou cashback karty.
Toto beriem. Ak to bude len otázka toho, že vyberiem kartu, pokladníčka ju prečíta a zľava sa bude zbierať, nemám s tým najmenší problém. To mi je už potom jedno, kedy mi tie peniaze z nákupu vrátia. Vtedy budem LY používať rád - ale opäť - nie preto, aby som nakupoval v LY obchodoch - stále sa budem správať ako normálny spotrebiteľ - hľadať najlepšiu cenu pri najlepšej kvalite.

oluska_1 Pozri príspevok
Ešte tam bola poznámka o tom, že v každom vidíš klienta spoločnosti. Nikto nie je povinný pomáhať iným, aby aj oni mohli dostať späť peniaze zo svojich nákupov. Nikto nemusí nikoho ďalšieho registrovať.
Problém je ten spôsob videnia, ktorý prezentuješ. Namiesto toho, aby si priznala, že jednoduch existuje určitá obrovská skupina ľudí, pre ktorú je to nevýhodné (ľudia, ktorí sú ďaleko od LY obchodov a ktorí nebudú registrovať, alebo už nemajú koho), tak blahosklonne hovoríš o tom, že "nikto nie je povinný pomáhať". Prosím ťa ako pomôže rodine s napnutým rozpočtom, ktorá nakupuje v miestnom CBA neregistrovanom v LY, to, že si nakúpia poukážky do Tesca vzdialeného 20 KM za polovicu svojho mesačného rozpočtu? To si naozaj myslíš, že je to efektívnejšie?
Problém vidím v tom, že vy jednoducho zatvárate oči pred tým, že pre niekoho je to nevýhodné. Keby ste to priznali, pôsobili by ste dôveryhodnejšie.

oluska_1 Pozri príspevok
Ale momentálne nás je v spoločenstve registrovaných viac ako milión klientov, na Slovensku málo chýba do 150 tisíc klientov, začali sa registrovať klienti v Amerike.
Registrovať ešte neznamená aj nakupovať, ale to ti je predpokladám jasné. Takisto kto nakupoval cez LY pol roka, neznamená, že bude naveky.


oluska_1 Pozri príspevok
Prečo tu stále podsúvate tým, čo tieto výhody využívajú, že ničomu nerozumejú a robia niečo zlé? Myslíte, že všetci, ktorí sú zaregistrovaní, sú "mimo reality" a iba ten Váš názor je ten najsprávnejší?
Ak sa to niekomu opláca, tak nech to využíva, to je prirodzené. Ale je zase prirodzené, že to my mnohí aj kritizujeme, keď vidíme, ako nekriticky pristupujete k LY a považujete ho za prospešný pre všetkých, aj keď to nie je pravda, ako som ukázal.

oluska_1 Pozri príspevok
A prečo si Tesco aj Jednota registrujú svojich zákazníkov sami? Prečo nedajú túto možnosť aj nám? Túto možnosť, že ja pomôžem kamarátovi získať späť peniaze z jeho nákupov a aj ja mám z toho prospech, dáva iba naša spoločnosť.
Podľa mňa to nerobia preto, lebo to z ich pohľadu nemá zmysel. Zľavy sa poskytujú preto, aby si obchody získali viac klientov, ale čo získajú obchody tým, keď dajú tú zľavu LY, ktorá to potom rozdeľuje podľa vlastných princípov? Jednoducho to nemajú pod kontrolou - znižujú si zisk poskytovaním zľavy a ani nevedia prečo. Keby sa všetci zaregistrovali do LY, zrazu by to znamenalo, že ľudia sú zase tam kde boli - je jedno kde budú nakupovať, lebo všade to pôjde cez LY. Obchody sa pripravia o percentá zo zisku v prospech LY a nakoniec zistia, že marketingový efekt je nulový, lebo všetci budú v LY... jednoducho je to len živenie ďalšieho medzičlánku medzi obchodníkom a spotrebiteľom.
nakoniec aj tak budú musieť robiť sami marketing, aby presvedčili ľudí nech u nich kupujú, ale už budú mať na to menej peňazí, lebo 1% dávajú LY.
A tak možno zistia, že bude lepšie LY nechať tak a plošne znížiť ceny o 1%. Ľudia zrazu zistia, že síce inde nakupujú cez LY, ktoré im za x mesiacov vráti pár €, ale tu je nejaký obchod, ktorý im dáva nižšie ceny okamžite, takže LY im je zbytočné.
4 0
marjankaj marjankaj

marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

I am a man
To niesom.
Myslím, že si jej to vysvetlil úplne. Asi by si mal dávať školenia ty. Ale to by l......kom asi nepasovalo.
1 0
milláčikk milláčikk

milláčikk je offline (nepripojený) milláčikk

oluska_1 Pozri príspevok
Ahojte!



Tu prišlo k "hlbokému" nedorozumeniu.
Podiel v našej spoločnosti je dedičný, myslela som iba na dedičstvo podielu v spoločnosti.

Že si ty taká čistotná. Teda aspoň mozog máš dobre vyumývaný !.
Keď tí rodičia celý majetok nechajú potomkom, ale kur.. veľa (možno až 134 €) - "vyhospodárených" u lajošov VYDEDIA = no STRAŠNÉ .

PS
Ale aj tak by ma ten "extra proces vydedenia" zaujímal - v prospech koho ?
Lajošov ???????
Všetkých členov lajošov (alebo iba šéfom ) - to na každého pripadne asi tak nula celá nič centov.

Prepáčte, že som sa neúplne vyjadrila. Nikoho nechcem ničím strašiť.
Akosi som pozabudla, že tu diskutujú väčšinou ľudia, ktorí nemajú úplné informácie a nenapadne ich, že v tomto linku nepíšem všeobecné informácie, iba také, ktoré sa týkajú spoločnosti.
Ale ešte raz sa ospravedlňujem za nedorozumenie.


Šikulka. Ja si netrúfnem fundovane písať ani o egyptských pyramídách, pokiaľ si túto problematiku nenaštudujem.

Tvoj problém je, ako naznačila Xanti, že tomu nerozumieš, ale sa to musíš NABIFĽIŤ.


Preženiem to, lebo nikdy sa nedá presne povedať, kedy sa peniaze (NE)vrátia.

Prečo tu stále podsúvate tým, čo tieto výhody využívajú, že ničomu nerozumejú a robia niečo zlé? Myslíte, že všetci, ktorí sú zaregistrovaní, sú "mimo reality" a iba ten Váš názor je ten najsprávnejší?

Tí na špičke samozrejme - NIE.

Prečo porovnávate jedno percento z Jednoty(a ozaj, ešte tu nebolo spomenuté jedno percento z Tesca), ktoré nikdy nedostaneme v €, ale vždy iba v poukážkach pre daný obchod? A prečo si Tesco aj Jednota registrujú svojich zákazníkov sami?

Lebo NIE SÚ blbí .

A som rada, že s rodičmi máš pekný vzťah, želám to aj im, aj Tebe.

Tvoje dve rozumné vety!
"Blahoslavení chudobní duchom, lebo ich bude kráľovstvo"
0 0
Halli Halli

Halli je offline (nepripojený) Halli

Niesom Pozri príspevok
Ano, myslím presne takých, čo iba nakupujú a na ktorých to celé vlastne stojí (a podľa mňa aj padá). Logicky predsa, nemôžu všetci registrovať nových ľudí. Po určitom nasýtení trhu predsa budú členovia stále častejšie narážať na už registrovaných. Tak či tak, tá pyramída (to nehovorím pejoratívne!) bude vždy vyzerať tak, že ten najväčší obrat musia vytvoriť tí čo sú najnižšie, ktorí dostanú najmenej, aby bolo z čoho vyplácať tých hore.
Ja ale tvrdím, že tí čo sú najnižšie majú najmenšiu motiváciu nakupovať. Prečo? Lebo 450 € za 7 až 10 rokov ako píšeš, je podľa mňa veľmi málo.
To nie je biznis, to môžu využiť naozaj len ľudia, ktorí chodia trvale nakupovať len to TESCO, alebo HYPERNOVA preto, lebo by tam chodili či už LY je, alebo nie je. Tí čo chodia do Billa už majú smolu, keďže s LY zmluvu zrušila. To isté sa mimochodom hocikedy môže stať s TESCO, alebo HYPERNOVOU.
Tak či tak, tie peniaze, ktoré si "zarobila" - to sú peniaze, ktoré si fakticky požičala LY a oni ti ich po 7-10 rokoch vrátili.

Ja napríklad trvale nenakupujem v jednom obchode kombinujem všetky možné obchody, pretože ich mám častokrát "po ceste" a nebudem kvôli ušetreniu 30 cenov, chodiť inde, len preto, aby sa mi nazbieralo 450 € za 7 rokov. Rozumieš čo chcem povedať? Jednoducho ak som v meste a mám pred sebou Billu, nebudem chodiť 5 KM do Hypernovy kvôli 30 centom.
Ten čas, ktorý ušetrím tým, že nakúpim v tej Bille mi je vzácnejší než naháňanie 30 centov. Inokedy zase idem len do LIDL a urobím tam už celý nákup, lebo len tam majú omáčku Pesto s bazalkou a olivami, ktorú milujem, za niekoľkonásobne menej peňazí než v LY registrovaných obchodoch.

Jednoducho to nie je také priamočiare a jednoduché ako to na papieri v LY kreslia.

A to nehovorím o NAY, čo je pomaly najdrahší obchod s elektronikou aký poznám. Dávnejšie som kupoval kameru za 19000 SKK cez internet, ktorú mali v NAY za 24000 SKK. Oproti nákupu cez LY som teda okamžite ušetril 5000 SKK - jednu tretinu toho, na čo by LY ľudia čakali 7 rokov...

Ideálny stav by bol možno taký, keby všetky obchody boli v LY - potom by sa šetrilo naozaj pri každom nákupe. Taký stav ale nebude nikdy.

Prevádzkujem internetový obchod - 1% zľavy viem dať klientovi prakticky okamžite, keby o to išlo - nemusím to preháňať cez LY.
Kto vie, nakoniec sa to možno vyvinie tak, že obchody budú vydávať za konkurenčnú výhodu to, že cez LY sa u nich nedá kúpiť a budú ponúkať členom LY zľavu 1% na počkanie mimo LY, aby si ich získali. Vtedy možno pochopia, že vlastne len úverujú LY a zľavy môžu získať okamžite aj bez LY.



Toto beriem. Ak to bude len otázka toho, že vyberiem kartu, pokladníčka ju prečíta a zľava sa bude zbierať, nemám s tým najmenší problém. To mi je už potom jedno, kedy mi tie peniaze z nákupu vrátia. Vtedy budem LY používať rád - ale opäť - nie preto, aby som nakupoval v LY obchodoch - stále sa budem správať ako normálny spotrebiteľ - hľadať najlepšiu cenu pri najlepšej kvalite.



Problém je ten spôsob videnia, ktorý prezentuješ. Namiesto toho, aby si priznala, že jednoduch existuje určitá obrovská skupina ľudí, pre ktorú je to nevýhodné (ľudia, ktorí sú ďaleko od LY obchodov a ktorí nebudú registrovať, alebo už nemajú koho), tak blahosklonne hovoríš o tom, že "nikto nie je povinný pomáhať". Prosím ťa ako pomôže rodine s napnutým rozpočtom, ktorá nakupuje v miestnom CBA neregistrovanom v LY, to, že si nakúpia poukážky do Tesca vzdialeného 20 KM za polovicu svojho mesačného rozpočtu? To si naozaj myslíš, že je to efektívnejšie?
Problém vidím v tom, že vy jednoducho zatvárate oči pred tým, že pre niekoho je to nevýhodné. Keby ste to priznali, pôsobili by ste dôveryhodnejšie.


Registrovať ešte neznamená aj nakupovať, ale to ti je predpokladám jasné. Takisto kto nakupoval cez LY pol roka, neznamená, že bude naveky.




Ak sa to niekomu opláca, tak nech to využíva, to je prirodzené. Ale je zase prirodzené, že to my mnohí aj kritizujeme, keď vidíme, ako nekriticky pristupujete k LY a považujete ho za prospešný pre všetkých, aj keď to nie je pravda, ako som ukázal.



Podľa mňa to nerobia preto, lebo to z ich pohľadu nemá zmysel. Zľavy sa poskytujú preto, aby si obchody získali viac klientov, ale čo získajú obchody tým, keď dajú tú zľavu LY, ktorá to potom rozdeľuje podľa vlastných princípov? Jednoducho to nemajú pod kontrolou - znižujú si zisk poskytovaním zľavy a ani nevedia prečo. Keby sa všetci zaregistrovali do LY, zrazu by to znamenalo, že ľudia sú zase tam kde boli - je jedno kde budú nakupovať, lebo všade to pôjde cez LY. Obchody sa pripravia o percentá zo zisku v prospech LY a nakoniec zistia, že marketingový efekt je nulový, lebo všetci budú v LY... jednoducho je to len živenie ďalšieho medzičlánku medzi obchodníkom a spotrebiteľom.
nakoniec aj tak budú musieť robiť sami marketing, aby presvedčili ľudí nech u nich kupujú, ale už budú mať na to menej peňazí, lebo 1% dávajú LY.
A tak možno zistia, že bude lepšie LY nechať tak a plošne znížiť ceny o 1%. Ľudia zrazu zistia, že síce inde nakupujú cez LY, ktoré im za x mesiacov vráti pár €, ale tu je nejaký obchod, ktorý im dáva nižšie ceny okamžite, takže LY im je zbytočné.

Klobúk dole ...aj ked niesi.... /Niesom/ tak tu si isto na správnom mieste
2 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

To niesom.
Myslím, že si jej to vysvetlil úplne. Asi by si mal dávať školenia ty. Ale to by l......kom asi nepasovalo.
Ďakujem za zhodnotenie. Niesom nechceš ísť školiť? Možno by si naozaj pochopil niektoré veci inak, ako ich chápeš teraz.

Ano, myslím presne takých, čo iba nakupujú a na ktorých to celé vlastne stojí (a podľa mňa aj padá). Logicky predsa, nemôžu všetci registrovať nových ľudí. Po určitom nasýtení trhu predsa budú členovia stále častejšie narážať na už registrovaných. Tak či tak, tá pyramída (to nehovorím pejoratívne!) bude vždy vyzerať tak, že ten najväčší obrat musia vytvoriť tí čo sú najnižšie, ktorí dostanú najmenej, aby bolo z čoho vyplácať tých hore.
A chceš mi povedať, že keby sme hneď, čiže okamžite, prestali registrovať nových ľudí, že systém na základe toho prestane fungovať? Obrat vytvárame všetci. Tí, ktorí sú registrovaní skôr, neprestali nakupovať, a ich pozície v systéme sú aj prvé, aj posledné, a tak stále dookola. Raz moja pozícia pomôže k naplneniu pozície mnou registrovaného člena, potom jeho pozícia pomôže naplniť tú moju a takto nám pozície neustále "rotujú" v zúčtovacom systéme.

Lebo 450 € za 7 až 10 rokov ako píšeš,
Píšem príklad a už som uviedla, že čas je veľmi "prehnaný".

Tak či tak, tie peniaze, ktoré si "zarobila" - to sú peniaze, ktoré si fakticky požičala LY a oni ti ich po 7-10 rokoch vrátili.
Tomuto absolútne nerozumiem. Keď iba nakupuješ, aké peniaze si fakticky požičal?

Ideálny stav by bol možno taký, keby všetky obchody boli v LY - potom by sa šetrilo naozaj pri každom nákupe
Toto vôbec nie je "ideálny stav, toto absolútne nie je a nemôže byť cieľom spoločnosti. (Ďalšie nepochopenie myšlienky celého projektu.)


Prevádzkujem internetový obchod - 1% zľavy viem dať klientovi prakticky okamžite, keby o to išlo - nemusím to preháňať cez LY
Neberieme obchodných partnerov, ktorí dokážu dať iba jedno percento. Na prerozdelenie klientom potrebujeme viac.
Mimochodom, máme partnerov aj internetové obchody. Pozri si na stránke, ktoré sú v Európe, prípadne i v Amerike, tam začíname práve internetovými obchodmi.

Toto beriem. Ak to bude len otázka toho, že vyberiem kartu, pokladníčka ju prečíta a zľava sa bude zbierať, nemám s tým najmenší problém. To mi je už potom jedno, kedy mi tie peniaze z nákupu vrátia. Vtedy budem LY používať rád - ale opäť - nie preto, aby som nakupoval v LY obchodoch - stále sa budem správať ako normálny spotrebiteľ - hľadať najlepšiu cenu pri najlepšej kvalite.
Toto je konečným cieľom spoločnosti. Aby bola karta použiteľná u všetkých našich partnerov a aby si klient mohol vyberať, kde chce nakúpiť.

Problém je ten spôsob videnia, ktorý prezentuješ. Namiesto toho, aby si priznala, že jednoduch existuje určitá obrovská skupina ľudí, pre ktorú je to nevýhodné (ľudia, ktorí sú ďaleko od LY obchodov a ktorí nebudú registrovať, alebo už nemajú koho) tak blahosklonne hovoríš o tom, že "nikto nie je povinný pomáhať". Prosím ťa ako pomôže rodine s napnutým rozpočtom, ktorá nakupuje v miestnom CBA neregistrovanom v LY, to, že si nakúpia poukážky do Tesca vzdialeného 20 KM za polovicu svojho mesačného rozpočtu? To si naozaj myslíš, že je to efektívnejšie?
Problém vidím v tom, že vy jednoducho zatvárate oči pred tým, že pre niekoho je to nevýhodné. Keby ste to priznali, pôsobili by ste dôveryhodnejšie
Nikdy a nikde som netvrdila, že cieľom spoločnosti je registrovať každého. Naopak, LY nie je pre každého. Stačí, ak dosiahneme 5percent registrovaných obyvateľov v jednotlivých štátoch a systém bude veľmi dobre fungovať. Ak si niekto myslí, že stať sa členom spoločnosti je pre neho nevýhodné, nie je povinný sa registrovať.
Kedy som napísala také niečo, že každý musí byť členom spoločnosti?

Ak sa to niekomu opláca, tak nech to využíva, to je prirodzené. Ale je zase prirodzené, že to my mnohí aj kritizujeme, keď vidíme, ako nekriticky pristupujete k LY a považujete ho za prospešný pre všetkých, aj keď to nie je pravda, ako som ukázal.
Jednoducho sa tu ozývali ľudia, ktorí sú členmi spoločenstva a sú spokojní, potom ich netreba presviedčať o opaku a potom sa tu ozývali ľudia, ktorí mali nejaký problém a snažila som sa im v rámci mojich možností pomôcť (zrušenie posielania správ a pod.).

Väčšinou ste reagovali na príspevky, kde niekto niečo napísal v tom zmysle, že je so spoločnosťou spokojný, tým spôsobom, že ste ho presviedčali, že nemá pravdu, lebo to tak nemôže byť. Preto som sa snažila niektoré veci vysvetliť z mojich skúseností zo sedemročného členstva v tejto spoločnosti. (A verte mi, že za tých sedem rokov som dostala tých vyhospodárených pozícií oveľa viac, ako bola tá jedna uvedená v "katastrofickom scenári".)

Podľa mňa to nerobia preto, lebo to z ich pohľadu nemá zmysel. Zľavy sa poskytujú preto, aby si obchody získali viac klientov, ale čo získajú obchody tým, keď dajú tú zľavu LY, ktorá to potom rozdeľuje podľa vlastných princípov? Jednoducho to nemajú pod kontrolou - znižujú si zisk poskytovaním zľavy a ani nevedia prečo. Keby sa všetci zaregistrovali do LY, zrazu by to znamenalo, že ľudia sú zase tam kde boli - je jedno kde budú nakupovať, lebo všade to pôjde cez LY. Obchody sa pripravia o percentá zo zisku v prospech LY a nakoniec zistia, že marketingový efekt je nulový, lebo všetci budú v LY... jednoducho je to len živenie ďalšieho medzičlánku medzi obchodníkom a spotrebiteľom.
nakoniec aj tak budú musieť robiť sami marketing, aby presvedčili ľudí nech u nich kupujú, ale už budú mať na to menej peňazí, lebo 1% dávajú LY.
A tak možno zistia, že bude lepšie LY nechať tak a plošne znížiť ceny o 1%. Ľudia zrazu zistia, že síce inde nakupujú cez LY, ktoré im za x mesiacov vráti pár €, ale tu je nejaký obchod, ktorý im dáva nižšie ceny okamžite, takže LY im je zbytočné.
Celá táto problematika je riešená v programe spoločnosti pre malých a stredných obchodníkov, obchodníci vedia, prečo poskytujú rabaty, ako sa rabaty delia, aj aké majú oni výhody z partnerstva so spoločnosťou.

Naozaj som sa snažila seriózne odpovedať na otázky, ktoré boli v tomto fóre položené. Myslela som si, že toto fórum navštevujú odborníci z oblasti ekonomiky, ale po tomto príspevku
Citát: Milláčikk

Pôvodca textu príspevku: oluska_1
Ahojte!



Tu prišlo k "hlbokému" nedorozumeniu.
Podiel v našej spoločnosti je dedičný, myslela som iba na dedičstvo podielu v spoločnosti.

Že si ty taká čistotná. Teda aspoň mozog máš dobre vyumývaný !.
Keď tí rodičia celý majetok nechajú potomkom, ale kur.. veľa (možno až 134 €) - "vyhospodárených" u lajošov VYDEDIA = no STRAŠNÉ .

PS
Ale aj tak by ma ten "extra proces vydedenia" zaujímal - v prospech koho ?
Lajošov ???????
Všetkých členov lajošov (alebo iba šéfom ) - to na každého pripadne asi tak nula celá nič centov.

Prepáčte, že som sa neúplne vyjadrila. Nikoho nechcem ničím strašiť.
Akosi som pozabudla, že tu diskutujú väčšinou ľudia, ktorí nemajú úplné informácie a nenapadne ich, že v tomto linku nepíšem všeobecné informácie, iba také, ktoré sa týkajú spoločnosti.
Ale ešte raz sa ospravedlňujem za nedorozumenie.


Šikulka. Ja si netrúfnem fundovane písať ani o egyptských pyramídách, pokiaľ si túto problematiku nenaštudujem.

Tvoj problém je, ako naznačila Xanti, že tomu nerozumieš, ale sa to musíš NABIFĽIŤ.


Preženiem to, lebo nikdy sa nedá presne povedať, kedy sa peniaze (NE)vrátia.

Prečo tu stále podsúvate tým, čo tieto výhody využívajú, že ničomu nerozumejú a robia niečo zlé? Myslíte, že všetci, ktorí sú zaregistrovaní, sú "mimo reality" a iba ten Váš názor je ten najsprávnejší?

Tí na špičke samozrejme - NIE.

Prečo porovnávate jedno percento z Jednoty(a ozaj, ešte tu nebolo spomenuté jedno percento z Tesca), ktoré nikdy nedostaneme v €, ale vždy iba v poukážkach pre daný obchod? A prečo si Tesco aj Jednota registrujú svojich zákazníkov sami?

Lebo NIE SÚ blbí .

A som rada, že s rodičmi máš pekný vzťah, želám to aj im, aj Tebe.

Tvoje dve rozumné vety!


"Blahoslavení chudobní duchom, lebo ich bude kráľovstvo"
už naozaj nemienim ďalej plýtvať svojim časom aj časom tých, ktorí na fóre diskutujú a navzájom sa neurážajú.

Nedá mi však nedoplniť jednu z poznámok predchádzajúceho citátu, ktorá je pravdivá:

Lebo NIE SÚ blbí , aby sa delili so zákazníkmi o zisk. Takáto "blbá",je iba naša spoločnosť. Lenže my to nepovažujeme za blbosť.
0 0
milláčikk milláčikk

milláčikk je offline (nepripojený) milláčikk

oluska_1 Pozri príspevok

Nedá mi však nedoplniť jednu z poznámok predchádzajúceho citátu, ktorá je pravdivá:

Lebo NIE SÚ blbí , aby sa delili so zákazníkmi o zisk. Takáto "blbá",je iba naša spoločnosť. Lenže my to nepovažujeme za blbosť.

Mám pocit, že my dvaja sme chodili do úúúúúplne rozdielnych základných škôl , ak z tohoto :
" Prečo porovnávate jedno percento z Jednoty(a ozaj, ešte tu nebolo spomenuté jedno percento z Tesca), ktoré nikdy nedostaneme v €, ale vždy iba v poukážkach pre daný obchod? A prečo si Tesco aj Jednota registrujú svojich zákazníkov sami?

Lebo NIE SÚ blbí . ""

si pochopila :
"Takáto "blbá",je iba naša spoločnosť"

Vôbec som ani len nenaznačil, že lajoši sú BLBÍ (teda tí hore). Oni sú skôr "vychc..í " = ak v štáte oblbnú 5% obyvateľov - môžu sa vykašľať , aby niečo produktívne robili.
Veď im stačí .

PS

Špeciál pre teba dopoviem :
(
Lebo NIE SÚ blbí), aby zo zľavy dávali časť zbytočnému (PRÍŽIVNÍCKEMU ) medzičlánku, ktorý nič nevkladá, ale chcel by cudzie rozdeľovať , ako "kcúr v čižmách":
Jedno tebe / jedno mne
0 0
Niesom Niesom

Niesom je offline (nepripojený) Niesom

oluska_1 Pozri príspevok
A chceš mi povedať, že keby sme hneď, čiže okamžite, prestali registrovať nových ľudí, že systém na základe toho prestane fungovať? Obrat vytvárame všetci. Tí, ktorí sú registrovaní skôr, neprestali nakupovať, a ich pozície v systéme sú aj prvé, aj posledné, a tak stále dookola. Raz moja pozícia pomôže k naplneniu pozície mnou registrovaného člena, potom jeho pozícia pomôže naplniť tú moju a takto nám pozície neustále "rotujú" v zúčtovacom systéme.
Netvrdím, že to prestane fungovať.
Určite budeš súhlasiť s tým, že čím menej ľudí nakupuje, tým "pomalšie" celý systém funguje. Ktorých ľudí je v systéme najviac? Tých, čo majú najviac pozícií, alebo tých, čo majú pozícií menej?
Ja si myslím, že tých, ktorí ich majú menej. A to je podľa mňa tá skupina, ktorá keď prestane nakupovať, alebo teda výrazne obmedzí nakupovanie, tak sa celý systém veľmi spomalý.

Aby si ma ale chápala správne ja netvrdím, že to určtie skrachuje ani nič podobné. Len si myslím, že ušetriť na nákupoch sa dá oveľa viac inými spôsobmi okamžite, než cez ******* v dlhej dobe. A toto keď zistia ľudia, ktorí tých pozícií až tak veľa nemajú, tak sa to spomalí. Ale to hovorím o "ideálnom svete". Oni to nezistia, lebo chodia na LY meetingy a sú LY komunitou tlačený len na nakupovanie cez LY.
Ako som spomínal - ich správanie sa tým deformuje, nakupujú cez LY s vidinou napĺňania pozícií, kým vedľa v obchode, ktorý nie je v LY by už dávno nakúpili oveľa lacnejšie (zjednodušene povedané).

Tomuto absolútne nerozumiem. Keď iba nakupuješ, aké peniaze si fakticky požičal?
Tým som chcel povedať len toľko, že každý, kto nakupuje cez LY, nedostáva peniaze naspäť okamžite, ako sa tvrdí v reklame. Musia počkať kým sa naplniť pozícia. To pri chudobnejšej rodine môže trvať aj niekoľko mesiacov. Pravda je teda taká, že človek cez LY musí zaplatiť pri nákupe plnú sumu. Obchodník dáva tú zľavu LY, nie samotnému klientovi. Tú zľavu mu, po prehnaní cez celý systém, dá až *******. A nedá ju mu hneď, dá mu ju až keď splní podmienky - naplnenie pozície. Za ten čas LY má tie peniaze u seba. Ozaj - ako s nimi disponuje? Vypláca ich tým hore, ktorým už pozície dozreli? Alebo ich úročí na termínovaných vkladoch?
Tým som myslel úverovanie - človek niečo kúpi, ale jeho zľava trčí v LY.

oluska_1 Pozri príspevok
Toto vôbec nie je "ideálny stav, toto absolútne nie je a nemôže byť cieľom spoločnosti. (Ďalšie nepochopenie myšlienky celého projektu.)
Ja som ani nepovedal, že to je cieľom, len som nahlas rozmýšľal, kedy by bol pre LY ideálny stav z môjho hľadiska, ako človeka, ktorý nakupuje. Určite uznáš, že je jednoduchšie nakupovať cez LY, keď je LY obchodov veľa, než keď je menej.

oluska_1 Pozri príspevok
Neberieme obchodných partnerov, ktorí dokážu dať iba jedno percento. Na prerozdelenie klientom potrebujeme viac.
To je OK. My predávame okrem iného aj elektroniku, kde sú mimochodom také nízke marže, že dať LY 7% znamená robiť v podstate zadarmo.
Chápem, že Nay tie zľavy dať môže, keď má rabať v desiatkach percent.

oluska_1 Pozri príspevok
Toto je konečným cieľom spoločnosti. Aby bola karta použiteľná u všetkých našich partnerov a aby si klient mohol vyberať, kde chce nakúpiť.
Super, to je výborné. Ja kartu mám a nosím ju stále pri sebe. Žiaľ nemal som to šťastie ju použiť ani raz. Pravda je, že mal som asi 2 príležitosti, ale zistil som to neskoro. :-)

oluska_1 Pozri príspevok
Nikdy a nikde som netvrdila, že cieľom spoločnosti je registrovať každého. Naopak, LY nie je pre každého. Stačí, ak dosiahneme 5percent registrovaných obyvateľov v jednotlivých štátoch a systém bude veľmi dobre fungovať. Ak si niekto myslí, že stať sa členom spoločnosti je pre neho nevýhodné, nie je povinný sa registrovať.
Kedy som napísala také niečo, že každý musí byť členom spoločnosti?
Ale veď to som ja ani nikdy netvrdil, že tvrdíš, že každý MUSÍ byť členom. Trošku si to prekrútila. Ja som povedal, že vy tvrdíte, že každému sa nakupovanie cez LY oplatí. Uviedol som príklady, kedy to vôbec nie je pravda.

oluska_1 Pozri príspevok
Naozaj som sa snažila seriózne odpovedať na otázky, ktoré boli v tomto fóre položené. Myslela som si, že toto fórum navštevujú odborníci z oblasti ekonomiky, ale po tomto príspevku
už naozaj nemienim ďalej plýtvať svojim časom aj časom tých, ktorí na fóre diskutujú a navzájom sa neurážajú.
Ak ti môžem poradiť, urážky ignoruj. Potom utíchnu. Ak som ťa niečom urazil ja, tak sa ospravedlňujem. Niekedy možno píšem ohnivejšie ale nikdy nie s nenávisťou.

oluska_1 Pozri príspevok
Celá táto problematika je riešená v programe spoločnosti pre malých a stredných obchodníkov, obchodníci vedia, prečo poskytujú rabaty, ako sa rabaty delia, aj aké majú oni výhody z partnerstva so spoločnosťou.
...

Nedá mi však nedoplniť jednu z poznámok predchádzajúceho citátu, ktorá je pravdivá:

Lebo NIE SÚ blbí , aby sa delili so zákazníkmi o zisk. Takáto "blbá",je iba naša spoločnosť. Lenže my to nepovažujeme za blbosť.
Otázka je, či sa treba čakať na rozdeľovanie zisku, alebo len stačí nakupovať lacnejšie.
Je to jednoduchá matematika - obchodník, u ktorého kupíš najlacnejšie, sa s tebou sám delí o najväčiu časť zisku svojim najnižším rabatom. A môžeš to mať hneď, nemusíš čakať na LY.
0 0
milláčikk milláčikk

milláčikk je offline (nepripojený) milláčikk

oluska_1 Pozri príspevok

Naozaj som sa snažila seriózne odpovedať na otázky, ktoré boli v tomto fóre položené. Myslela som si, že toto fórum navštevujú odborníci z oblasti ekonomiky, ale po tomto príspevku
už naozaj nemienim ďalej plýtvať svojim časom aj časom tých, ktorí na fóre diskutujú a navzájom sa neurážajú.
No medzi nimi by si mohla byť riaditeľkou = riadila by si kancelárie (metlou a handrou).
A to ťa neurážam, iba hovorím svoj názor podľa tvojich "odborných" príspevkov a mojich skúseností.
0 0
Dawe Dawe

Dawe je offline (nepripojený) Dawe

tento systém je výhodný pre tých "hore". tam mimochodom patrí aj jedna aktívna obhajkyňa na tomto fore. Ostatní môžu čakať a snívať (a nakupovať).
0 0
milláčikk milláčikk

milláčikk je offline (nepripojený) milláčikk

Dawe Pozri príspevok
tento systém je výhodný pre tých "hore". tam mimochodom patrí aj jedna aktívna obhajkyňa na tomto fore. Ostatní môžu čakať a snívať (a nakupovať).
Nehambi sa = daj (aspoň 80 % písmen z) nicka.
0 0
Laco-monter Laco-monter

Laco-monter je offline (nepripojený) Laco-monter

milláčikk Pozri príspevok
No medzi nimi by si mohla byť riaditeľkou = riadila by si kancelárie (metlou a handrou).
A to ťa neurážam, iba hovorím svoj názor podľa tvojich "odborných" príspevkov a mojich skúseností.

Niektorí to "riadenie" zobrali vážne ,

mrkni na www.riadime.sk

riaditeľky s vysávačom, kýbĺom a handrami.
0 0
oluska_1 oluska_1

oluska_1 je offline (nepripojený) oluska_1

tento systém je výhodný pre tých "hore". tam mimochodom patrí aj jedna aktívna obhajkyňa na tomto fore. Ostatní môžu čakať a snívať (a nakupovať).
Neviem to určite, ale asi sa to týka mňa.
Máš pravdu v tom, že všetci, ktorí iba čakajú a snívajú, môžu iba čakať a snívať. Tí, ktorí aspoň nakupujú, si zabezpečia do budúcnosti dodatočný príjem. A to, či je niekde niekto úspešný, nezáleží na tom, či bol niekde prvý, ale na tom, koľko práce urobil. Poznám ľudí, ktorí sú v systéme oveľa kratší čas ako ja a sú úspešnejší.

Predpokladám, podľa Tvojich slov, že sa poznáme, možno sa mi niekedy niekde prihovoríš a môžeme si niektoré stanoviská vyjasniť.
Naposledy upravil oluska_1 : 23.06.10 at 23:57
0 0
papson papson

papson je offline (nepripojený) papson

Šeckých velice pekne zdravím.
Nechce sa mi citat cela diskusia k LY a tak sem napisem len par slov...
Som v LY a dokonca som kupil pozicie (co teraz lutujem), takze nejde o niekoho, kto o tomto systeme nic nevie...
- Uroven skoleni je podla mna velmi slaba
- LY je na Slovensku uz xxx rokov a doteraz tam nie je vobec tolko ludi a firiem ako si predstavovali... aj napriek obcasnym pokusom o zviditelnenie pomocou reklamy a inych kampani..
- pre ludi je velmi neprakticke objednavat si, pripadne ist si zakupit na niektore specialne miesto seky do obchodov, kde si zane mozu nakupit
- pri registracii mi tvrdili, ze mi bude karta dorucena do 3 tyzdnov a prisla po dvoch mesiacoch!!! nehovorim, ze si ludia musia svoju docasnu kartu vytlacit z internetovej stranky (vela ludi toto nezvladne alebo su taki, ktori nemaju chut behat s kusom papiera)
- Tesco a pod., kde nemaju citacky na karty od LY sa tymto ani nezaobera a ani nebude... maju svoje seky a to im staci, pritom Tesco investuje dost vela financii do rozvoja a reklamy...
- zaregistroval som pod seba kamarata, ktory vlastni restauraciu s tym, ze sa mu ozvu z LY kvoli zmluve do dvoch tyzdnov atd. (na stretnuti bola so mnou skusena LY skolitelka).. nikto sa mu neozval a nejaky cas na to mi ani nezvihal telefon... to je ich korektnost, spolahlivost a zaujem o klientov!
- ludom sa nechce takymto sposobom pouzivat tieto LY "vyhody"
- skuste si pozriet niektore z LY videi, ktore natacaju pri ich velkolepych akciach v rakusku apod. .. ved to je ako na zjazde neakej sekty, kde sa ludia chovaju ako zmyslov zbaveni a je to len velka sou - nic viac... a este k tomu si za to celkom dost zaplatia...

to asi na teraz vsetko, co ma napadlo...

chcem peniaze (preddavky) od LY spat ale jedina cesta ako ich ziskat je ist kupit nieco drahe, pouzit pri tom kartu LY a za dva dni to vratit ako nepouzity tovar a oni mi vratia paniaze...
3 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať