Ja som pracovala v Pohode, v omege, alfe, olympe, teraz robím v mrp. Predchádzajúce sú zložitejšie na vstupné zadávanie info, teda pohoda asi najviac, ale potom robia za vás veľa vecí. Výhodou mrp je, že nemusíte využívať všetky časti programu, čo sa v pohode, alefe, omege nedá. Jediné, čo mi vadí na mrp je to, že nemôžem účtovať v denníka a odtiaľ si sťahovať úhrady faktúr napr. alebo do jednej položky sťahovať dve a viac faktúr, keď sú uhradené jednou sumou. Zatiaľ som ešte neprišla nato, či sa to dá. Ďalšia vec, čo ma hnevá je, že zatiaľ som ešte neprišla nato, ako urobiť zálohovú faktúru a potom ju vyrovnať vyúčtovacou faktúrou tak, aby mi uviedlo na vyúčtovacej faktúre, že časť bola zaplatená zálohou a už je potrebné doplatiť len zostavajúcu sumu. Ak ste na to niekto prišli, dajte vedieť, ak sa to vôbec dá. :-D