Zavrieť

Porady

Súhrnný výkaz DPH podaný elektronicky

Dobrý deň, potrebujem poradiť so stiahnutím certifikátu. Klientsku elektronickú značku sa mi podarilo stiahnuť bez problémov, ale serverovskú elektronickú značku neviem stiahnuť. Už som bola aj v rubrike Podmienky využívania AES a v bode H som si prešla aj technické predpoklady na strane klienta a tam som si stiahla ajInštalačné súbory aplikácie D.Signer/XAdES. Ale nepomohlo mi to. Vie mi niekto technicky zdatnejší s tým pomôcť? Podľa mňa je to všetko strašne komplikované. Trápim sa stým už druhý deň. Ďakujem
Naposledy upravil Dav : 06.04.10 at 19:00
Usporiadat
Téma je uzavretá.
domenico.office domenico.office

domenico.office je offline (nepripojený) domenico.office

Konateľ spoločnosti
Dievčatá, aj ja mám ten súhrnný výkaz za sebou, haf......
Naposledy upravil domenico.office : 15.04.10 at 17:59
Axi.jpg  
0 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
http://www.zive.sk/slovenski-danovni...7/default.aspx
3 0
cathyc cathyc

cathyc je offline (nepripojený) cathyc

akože bezproblémová prevádzka drsr pokračuje a Vy daňovníci trápte sa ako viete. Ak sa ešte niekomu stále zdá, že do 89-teho sme tu mali totalitu, tak čo je potom toto?
16.04.2010 nedá sa pripojiť na drsr.jpg  
1 0
31Jankal 31Jankal

31Jankal je offline (nepripojený) 31Jankal

Dobrý den, mi sme začali vyrábať topánky pre taliana a teraz neviem či máme podávať mesačný alebo štvrťročný výkaz. Je to služba a suma nám nepresiahne ani za štvrťrok 100tis. Dakujem za odpovede
0 0
Barky1 Barky1

Barky1 je offline (nepripojený) Barky1

halmir Pozri príspevok
Dal by som do pozornosti poslednú vetu. Dnes na DU som dostal informáciu,že v prípade, že sa mi nepodarí odoslať SV elektronický budem musieť preukázať,že som sa o to pokúšal a problém nie je na mojej strane ale na strane portálu DU. Ako by som to mal urobiť presne nešpecifikovali.
Ak pri podpísaní dokumentu sa objaví "chybové hlásenie", odporúčam nastaviť sa s myšou na čas (v pravom dolnom roku lišty) objaví sa dátum, hneď kliknite na PRINT. Otvorte si prázdny hárok vo Worde a stlačte súčasne CTRL V. Takto skopírujete celú obrazovku. Ja to tak urobím (aj s časovým odstupom ) a mám doklad, že na vine je DR.
7 0
MarcelkaT MarcelkaT

MarcelkaT je offline (nepripojený) MarcelkaT

Ani dnes nefunguje portál DR, teraz som tam bola. Je tam akurát ospravedlnenie.
0 0
liba2 liba2

liba2 je offline (nepripojený) liba2

Barky1 Pozri príspevok
Ak pri podpísaní dokumentu sa objaví "chybové hlásenie", odporúčam nastaviť sa s myšou na čas (v pravom dolnom roku lišty) objaví sa dátum, hneď kliknite na PRINT. Otvorte si prázdny hárok vo Worde a stlačte súčasne CTRL V. Takto skopírujete celú obrazovku. Ja to tak urobím (aj s časovým odstupom ) a mám doklad, že na vine je DR.
dobrá myšlienka, až na to, že aj dátum aj hodina sa dajú v PC nastaviť tak ako nám to vyhovuje .
0 0
cathyc cathyc

cathyc je offline (nepripojený) cathyc

liba2 Pozri príspevok
dobrá myšlienka, až na to, že aj dátum aj hodina sa dajú v PC nastaviť tak ako nám to vyhovuje .
Presne to mi napadlo, keď som si to fotila, ale aký už máme iný dôkaz? Hádam len to, že aj pracovníčky DU sú z toho na nervy, lebo musia ľuďom vysvetlovať nevysvetlitelné, pričom prístup na portál momentálne nemajú ani registrátori DU. Tomuto ja vravím obyčajný teror. Stále máme viac a viac práce, stále viac a viac sa od nás očakáva. Dnes už účtovníčka bude musieť byť vzdelná aj v IT technológiách, aby dokázala vykonávať svoju prácu.
0 0
azla azla

azla je offline (nepripojený) azla

31Jankal Pozri príspevok
Dobrý den, mi sme začali vyrábať topánky pre taliana a teraz neviem či máme podávať mesačný alebo štvrťročný výkaz. Je to služba a suma nám nepresiahne ani za štvrťrok 100tis. Dakujem za odpovede
Hodnota služby sa nesleduje.
Sleduje sa iba hodnota tovarov. Ak nepresiahneš hranicu, stačí kvartálny výkaz.

http://www.porada.sk/1292055-post207.html
1 0
MarcelkaT MarcelkaT

MarcelkaT je offline (nepripojený) MarcelkaT

Pozrite si portál DR - je to veľmi zaujimavé. Náhradné riešenie.......
1 0
Machulka Machulka

Machulka je offline (nepripojený) Machulka

:-)
MarcelkaT Pozri príspevok
Pozrite si portál DR - je to veľmi zaujimavé. Náhradné riešenie.......
Aspoň niečo ako nič. Ja som už urobila cez tento núdzový režim súhrnný výkaz, už len čakať na telefonát z daňového úradu. Len neviem, či ešte aj posielať krycie listy, keď elektronicky som nič neodosielala, alebo len prvú stranu tlačiva.
0 0
Blankake Blankake

Blankake je offline (nepripojený) Blankake

Machulka Pozri príspevok
Aspoň niečo ako nič. Ja som už urobila cez tento núdzový režim súhrnný výkaz, už len čakať na telefonát z daňového úradu. Len neviem, či ešte aj posielať krycie listy, keď elektronicky som nič neodosielala, alebo len prvú stranu tlačiva.
Krycí list = Vyhlásenie o podaní písomnosti elektronickou formou... keďže v tomto núdzovom režime sa neposiela cez elektronickú komunikáciu, tak teraz stačí poslať len tie dokumenty, ktoré majú momentálne na stránke.
1 0
cathyc cathyc

cathyc je offline (nepripojený) cathyc

Machulka Pozri príspevok
Aspoň niečo ako nič. Ja som už urobila cez tento núdzový režim súhrnný výkaz, už len čakať na telefonát z daňového úradu. Len neviem, či ešte aj posielať krycie listy, keď elektronicky som nič neodosielala, alebo len prvú stranu tlačiva.
A nefunguje, klasika. Snažila som sa poslať SV mailom a vracia sa mi späť, volala som na callcentrum a teta celá vystresovaná sa mi ospravedlňovala, že už zaznamenali, že tie adresy nie sú zatiaľ funkčné. Takže treba skúšať.
0 0
Dav Dav

Dav je offline (nepripojený) Dav

cathyc Pozri príspevok
A nefunguje, klasika. Snažila som sa poslať SV mailom a vracia sa mi späť, volala som na callcentrum a teta celá vystresovaná sa mi ospravedlňovala, že už zaznamenali, že tie adresy nie sú zatiaľ funkčné. Takže treba skúšať.
Preposielajte doručené správy (FAILED) na callcentrum@drsr.sk.
Tá adresa je funkčná. Zatiaľ.
3 0
bea bea

bea je offline (nepripojený) bea

Vďaka :-)
0 0
ekopo ekopo

ekopo je offline (nepripojený) ekopo

JA
napísal som aj v podobnej téme:

drsr môže mať takéto "náhradné" riešenie?
Zákon o DPH § 80 ods.9 neplatí pre všetkých?
alebo sa všetko dá z jednej strany prispôsobovať???
0 0
cathyc cathyc

cathyc je offline (nepripojený) cathyc

Skúšala som to z rôznych mailov, hotmail, inmail, gmail ani z jedného to neprešlo, podľa všetkého aj tu platí, že iba outlock to bude tolerovať. Žiaľ mne outlock nefunguje, takže ??? Nie sú schopní ani len núdzové riešenie prispôsobiť na všetky využívané maily.
0 0
cathyc cathyc

cathyc je offline (nepripojený) cathyc

ekopo Pozri príspevok
napísal som aj v podobnej téme:

drsr môže mať takéto "náhradné" riešenie?
Zákon o DPH § 80 ods.9 neplatí pre všetkých?
alebo sa všetko dá z jednej strany prispôsobovať???
nie neplatí. My sme tí na ktorých sa palica nájde.
0 0
cathyc cathyc

cathyc je offline (nepripojený) cathyc

Dav Pozri príspevok
Preposielajte doručené správy (FAILED) na callcentrum@drsr.sk.
Tá adresa je funkčná. Zatiaľ.
ďakujem za dobrý tip. Spravila som tak ako si radila. Z callcentra mi odpísali, že môj problém odstránili, ak by však pretrvával mám sa ozvať. Poslala som opäť sv a zatiaľ sa nevrátil späť. Tak sa len modlím aby to bolo ok.
0 0
AnnaK AnnaK

AnnaK je offline (nepripojený) AnnaK

cathyc Pozri príspevok
Skúšala som to z rôznych mailov, hotmail, inmail, gmail ani z jedného to neprešlo, podľa všetkého aj tu platí, že iba outlock to bude tolerovať. Žiaľ mne outlock nefunguje, takže ??? Nie sú schopní ani len núdzové riešenie prispôsobiť na všetky využívané maily.
Skúšaj to posielať, mne to tiež nešlo ani z outlocku, stále mi ukazovalo, že zlyhal server a spojenie s mojou mailovou schránku. Teraz sa zdá, že posledný mail na sv@drsr.sk prešiel, tak sa modlím, aby sa mi to nevrátilo ako nedoručené. Dnes na tom pracujem od rána až doteraz.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať