Zavrieť

Porady

EUROPODVOD=EUROVAL

Remeselník,stavbár.
Pred pár rokmi som sa z € tešil , ako malé decko.Pritom to od samáho začiatku je len nástroj na to ,aby mohli byť bohatší ,ešte bohatšími a chudobnejší chudobnejšími.Odopierajú nám náš vlastný názor ,odmietnuť toto svinstvo.Nemôžeme vysloviť a mať svoj názor .
Sulíkovi teraz nezávidím .Musí to byť obrovský tlak, ktorý musí znášať.A to len preto ,že má názor, ako absolútna väčšina rozmýšľajúcich ekonomicky vzdelaných ľudí a nebojí sa ho povedať nahlas.Ide o našich 14 mld €,ktorými máme prispieť.Pre ilustráciu táto suma je väčšia ako suma za ,ktorú sme predali plynárne,elektrárne,všetky banky,plus celá malá privatizácia zo Slovnaftom a rozkradnutými miliardami nebankovkami.Ak s tým nebudeme súhlasiť budú nás aj strieľať?
Snažím sa zachovať apolitickosť.K založeniu tejto témy ma dohnalo toto video.


http://www.topky.sk/cl/1000048/1288681/Takto-rozputalo-Grecko-krizu-v-Europe--Klamstva--podvody-a-natlak-
Usporiadat
Téma je uzavretá.
2009 2009

2009 je offline (nepripojený) 2009

Hm. Nikdy mi SaS ako taká sympatická nebola A som mizerný volič lebo už dávno nevolím a ani asi voliť nebudem. Je to stále o tom voliť menšie zlo. Ale snímam klobúk pred Sulíkom. Dôvod?? Je v prílohe. Sľuby by sa mali dodržiavať. BODKA
  • File Type: pdf hm.pdf (2.03 MB, 119 videní)
2 0
Pikoška Pikoška

Pikoška je offline (nepripojený) Pikoška

marleau Pozri príspevok
"Nie je možné, aby malý, päťmiliónový národ Európu uvrhol do bankovej krízy, proti ktorej bola predošlá kríza len prechádzkou," komentovali nemecké noviny Rheinische Post.

Tak nakoniec sme vyvolali najnovšiu krízu my a Barossko je zrazu čistý???Postavte ho predo mňa .....
Keď bolo u nás referendum o tom, či chceme do Európy a či chceme Euro, mali sme právo slobodnej voľby. Ja som hodila lístok s mojou voľbou, že nechcem ani jedno ani druhé. /A ešte som nechcela SaS, lebo.../. Ja prekvapená nie som.
Tú bandu amerických a európskych úžerníkov neprezrel len ten, čo život žil s ružovými okuliarmi na nose.
0 0
mona091 mona091

mona091 je offline (nepripojený) mona091

2009 Pozri príspevok
Hm. Nikdy mi SaS ako taká sympatická nebola A som mizerný volič lebo už dávno nevolím a ani asi voliť nebudem. Je to stále o tom voliť menšie zlo. Ale snímam klobúk pred Sulíkom. Dôvod?? Je v prílohe. Sľuby by sa mali dodržiavať. BODKA
ja nesnimam, vysledok je/bol tak ci tak isty, k comu to viedlo?
0 0
Pikoška Pikoška

Pikoška je offline (nepripojený) Pikoška

2009 Pozri príspevok
Hm. Nikdy mi SaS ako taká sympatická nebola A som mizerný volič lebo už dávno nevolím a ani asi voliť nebudem. Je to stále o tom voliť menšie zlo. Ale snímam klobúk pred Sulíkom. Dôvod?? Je v prílohe. Sľuby by sa mali dodržiavať. BODKA
No veď o to ide. Tiež pred ním smekám. Že neuhol. Ale vo voľbách sme mali právo povedať, či chceme jeho turbulencie.
0 0
Sarxify Sarxify

Sarxify je offline (nepripojený) Sarxify

Sa pýtam ako môžu chcieť niekoľko stoviek eur od každého občana SR na podporu eurovalu keď sa slováci bijú o cestoviny a múku s potravinovej pomoci lebo sú už tak zúfalí ?
1 0
2009 2009

2009 je offline (nepripojený) 2009

Pikoška Pozri príspevok
No veď o to ide. Tiež pred ním smekám. Že neuhol. Ale vo voľbách sme mali právo povedať, či chceme jeho turbulencie.

Nuž a ak to vyhrá Fico tak bude Euroval nech to znamená čokoľvek. A on vari voličov nesklame? Volili ho asi hlavne chudobný tak??
priloha.png  
priloha1.png  
priloha2.png  
1/1
0 0
KoxXxo KoxXxo

KoxXxo je offline (nepripojený) KoxXxo

Aká náhoda!!!!!!!!
0 0
KoxXxo KoxXxo

KoxXxo je offline (nepripojený) KoxXxo

Televízie a rádiá už masírujú mozgy.
0 0
lubko6394 lubko6394

lubko6394 je offline (nepripojený) lubko6394

Strojár
Mňa napadlo čosi iné. Médiá a politici nás budú odsudzovať, že sme euroval nepodporili. Lenže sa môže stať, že na základe týchto informácíí začnú nad tým rozmýšľať viacerí európania a vyjdú do ulíc v hojnejšom počte a zhodia súčasných politikov Islandským spôsobom. Však aj nežnej predchádzala sviečková. A Angeliku zase reprízujú...
0 0
enad enad

enad je offline (nepripojený) enad

Od samého začiatku nesúhlasím s EUROVALOM. Bola som aj tento rok v Grecku na dovolenke. Povedala som si, že im radšej takto prispejem ako nejakej globálnej organizácii... Žiaľ, stretla som sa s veľmi nepriateľským postojom Grekov voči Slovákom :-( A to som tam nebolo prvý krát (takže mám s čím porovnávať)....ale naposledy.... Absolútne súhlasím s postojom SaS-ky. Ostala im chrbtová kosť. Prečo Fico nazahlasoval za Euroval vo včerajšom hlasovaní a vyceruje sa, že ak padne vláda, tak potom zahlasuje... to čo je za vydieranie... to nemá nič spoločné s názorom na Euroval.... No bude ešte "veselo" :-(
0 0
Pikoška Pikoška

Pikoška je offline (nepripojený) Pikoška

marleau Pozri príspevok
To je celkom jasné,kto to všetko režíroval a kto bol dramaturg.Ivetka si može teraz letieť do Bruselu vysvetľovať,čo sa to stalo,že neposlúchla nadriadených.
Pozerať a načúvať nemienim,doteraz sme pozerať nemohli a len sme načúvali.Kam nás to dostalo?
No prepáč, ja som netušila, že si jasnovidka. A ktože je ten režisér a dramaturg? Že by Fico? Lebo on za všetko doteraz mohol. Keď pôjdeš pred parlament kričať, oznám to včas. Pôjdem s Tebou.
P.S. A prečo si mlčala? Mohla si kričať, aj tu na Porade. Aj tu tieklo šampanské po voľbách, len akosi skyslo.
0 0
harctom harctom

harctom je offline (nepripojený) harctom

SLOVA SDKU PRED VOLBAMI:

Voľby 12. júna 2010 budú zároveň aj referendom
o pomoci Grécku. Máme možnosť rozhodnúť sa,
akou cestou sa nasledujúce štyri roky budeme uberať.
Dôsledky populistických a nezodpovedných
vlád, rovnako ako dôsledky žitia na dlh, vidíme
na kríze celej eurozóny. Voľby 2010 budú zároveň
otázkou, či súhlasíme, aby si Slovensko bralo pôžičky
kvôli Grécku a skladalo sa na život bohatých,
zatiaľ čo my budeme ďalej chudobnieť a pripravíme
sa o možnosti vlastného rastu. Môžeme si však
vybrať aj zodpovednú vládu a istotu, že sa nebudeme
ďalej zadlžovať a neskončíme v bankrote ako
Grécko. SDKÚ–DS považuje voľby do NR SR za
referendum o pôžičke pre Grécko. Hlasovaním vo
voľbách si vyberieme, či chceme isť aj my Slováci
gréckou, či maďarskou cestou, či chceme mať ďalej
vládu, ktorá nám hovorí, že krajinu nezadlžuje,
pričom čísla ukazujú presný opak.
12. júna si budeme môcť vybrať svoju vlastnú
úspešnú slovenskú cestu. SDKÚ-DS je za zdravé
financie, za silnejšiu strednú vrstvu a moderné Slovensko.

PANI PREMIERKA HANBITE SA !!!!
Oklamali ste voličov a ešte Vy máte navrch....
0 0
Pikoška Pikoška

Pikoška je offline (nepripojený) Pikoška

enad Pozri príspevok
Od samého začiatku nesúhlasím s EUROVALOM. Bola som aj tento rok v Grecku na dovolenke. Povedala som si, že im radšej takto prispejem ako nejakej globálnej organizácii... Žiaľ, stretla som sa s veľmi nepriateľským postojom Grekov voči Slovákom :-( A to som tam nebolo prvý krát (takže mám s čím porovnávať)....ale naposledy.... Absolútne súhlasím s postojom SaS-ky. Ostala im chrbtová kosť. Prečo Fico nazahlasoval za Euroval vo včerajšom hlasovaní a vyceruje sa, že ak padne vláda, tak potom zahlasuje... to čo je za vydieranie... to nemá nič spoločné s názorom na Euroval.... No bude ešte "veselo" :-(
Ale Fico nie je onuca na utierane nosa. To jeho je určite menšie vydieranie, ak už si tomu prifárala taký názov ako sa vydierali koaličníci.
Keď sa svet ocitne v klamstve, každá pravda je revolučným činom, som kdesi čítala od nejakého múdreho. To len aby si sa nezľakla, že tou múdrou, čo túto múdrosť objavila - som ja.
0 0
harctom harctom

harctom je offline (nepripojený) harctom

I. RADIČOVÁ: máme solidaritu postavenú na hlavu
“Pokiaľ naďalej budeme platiť za nezodpovednosť vlád, za nezodpovednosť európskych
inštitúcií, za nezodpovednosť ratingových agentúr a za nezodpovedné
správanie sa bánk, potom máme solidaritu postavenú na hlavu, kedy zodpovední
a chudobnejší sa skladajú na nezodpovedných a bohatých. Ak by sme takto pokračovali
a nezastavili tento morálny hazard v Španielsku, Portugalsku, Taliansku,
ako sa to potom skončí? Potom Grécko požičia Portugalsku? Dostaneme sa do
absurdnej situácie.
Podmienkou vstupu do EÚ bolo, že skonsolidujeme verejné financie, že ozdravíme
bankový sektor. Inak by sme nemohli byť členom EÚ. Grécko sa stalo členom a
neplní takéto záväzky. Napriek tomu SDKÚ-DS je za solidárnosť. Prispievame do
fondov a zároveň na pôžičky Medzinárodného menového fondu. Takto sme pomáhali
Maďarsku, Lotyšsku, Estónsku, Rumunsku a pomôžeme cez Medzinárodný
menový fond a sme ochotní pomáhať aj Grécku, ale to, čo sa spúšťa teraz, je nad
štandard.

Iveta Radičová
volebná líderka SDKÚ-DS

Pani PREMIERKA STRATILI STE PAMAŤ ?????????????
0 0
sito sito

sito je offline (nepripojený) sito

Však to aj Mikloš, tiež priznal, ale momentálne lepšieho nieť. Treba brať kým je! Ale komu?
1 0
trisestri trisestri

trisestri je offline (nepripojený) trisestri

sito Pozri príspevok
Však to aj Mikloš, tiež priznal, ale momentálne lepšieho nieť. Treba brať kým je! Ale komu?
tak to je jednoduche u nas ze komu brat-ludom v hmotnej nudzi, dochodcom, studentom, zamestnancom z minimalnou mzdou,zdravotne postihnutym, zivnostnikom, tak ako je to uz 20 rokov-azda nebudu brat tym co maju a tym co cez zlodejinu a podvody ryzuju na statnych a verejnych zdrojoch,alebo neuberu na byrokracii a na transferoch financnym zralokom a pod.
0 0
marleau marleau

marleau je offline (nepripojený) marleau

Pikoška Pozri príspevok
No prepáč, ja som netušila, že si jasnovidka. A ktože je ten režisér a dramaturg? Že by Fico? Lebo on za všetko doteraz mohol. Keď pôjdeš pred parlament kričať, oznám to včas. Pôjdem s Tebou.
P.S. A prečo si mlčala? Mohla si kričať, aj tu na Porade. Aj tu tieklo šampanské po voľbách, len akosi skyslo.
Nitky od našich (ne)vládnych bábkových panáčikov vedú úplne mimo naše hranice.Ja som nemlčal,aj na Porade mám kopec príspevkov s mojimi názormi.Ja Ficovi nič nevyčítam,čo sa týka €valu.Zatiaľ....,lebo som si istý,že ho ratifikuje a za odmenu bude tam,kde chce.Ono (do)terajšej premiérke išlo najviac o €val a hneď za tým na poslednom mieste aj o Slovensko.
0 0
marleau marleau

marleau je offline (nepripojený) marleau

harctom Pozri príspevok
I. RADIČOVÁ: máme solidaritu postavenú na hlavu
“Pokiaľ naďalej budeme platiť za nezodpovednosť vlád, za nezodpovednosť európskych
inštitúcií, za nezodpovednosť ratingových agentúr a za nezodpovedné
správanie sa bánk, potom máme solidaritu postavenú na hlavu, kedy zodpovední
a chudobnejší sa skladajú na nezodpovedných a bohatých. Ak by sme takto pokračovali
a nezastavili tento morálny hazard v Španielsku, Portugalsku, Taliansku,
ako sa to potom skončí? Potom Grécko požičia Portugalsku? Dostaneme sa do
absurdnej situácie.
Podmienkou vstupu do EÚ bolo, že skonsolidujeme verejné financie, že ozdravíme
bankový sektor. Inak by sme nemohli byť členom EÚ. Grécko sa stalo členom a
neplní takéto záväzky. Napriek tomu SDKÚ-DS je za solidárnosť. Prispievame do
fondov a zároveň na pôžičky Medzinárodného menového fondu. Takto sme pomáhali
Maďarsku, Lotyšsku, Estónsku, Rumunsku a pomôžeme cez Medzinárodný
menový fond a sme ochotní pomáhať aj Grécku, ale to, čo sa spúšťa teraz, je nad
štandard.

Iveta Radičová
volebná líderka SDKÚ-DS

Pani PREMIERKA STRATILI STE PAMAŤ ?????????????
Kdeže pamäť,zdravý rozum.To vieš,keď nekvapká ale leje,vtedy sa dejú s ľudskou hlavou divné veci.
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

Pikoška Pozri príspevok
Ale Fico nie je onuca na utierane nosa. To jeho je určite menšie vydieranie, ak už si tomu prifárala taký názov ako sa vydierali koaličníci.
Keď sa svet ocitne v klamstve, každá pravda je revolučným činom, som kdesi čítala od nejakého múdreho. To len aby si sa nezľakla, že tou múdrou, čo túto múdrosť objavila - som ja.
Existuje väčšie alebo menšie vydieranie?

Ja stále počúvam, že poslanci hlasujú podľa vlastného svedomia a zodpovednosti - byť za euroval a nehlasovať? hmmmm

Dám sa do spolku s niekým, sme v ňom štyria ale navonok sme povinní vystupovať ako celok.... traja sú za a jeden proti.... že by to malo znamenať, že Tí traja vydierajú jedného? hmm... - preto, že to spojila premiérka s dôverou vlády.... a čo mala urobiť, keď nemala podporu ani vo vlastných radoch, to akože by ďalej existovali? Urobila krok, ktorý by urobil máloktorý z tých chlapov ..... aj keď to znamená, že som sklamaná a veľmi a s politikou som skončila .
Naposledy upravil evina : 12.10.11 at 15:48
1 0
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
K eurovalu sa nevyjadujem, som sklamaná ....avšak som znechutená , alebo zhnusená z prístupu poslancov , že rokovacia sála bola pri rozprave prázdna (bolo tam zopár jedincov ).......a čo ma ešte viac štve, že za toto dostávajú tak slušné peniaze. Neberiem im to , ale nech sa chovajú, ako sa na poslancov patrí, že vykonávajú svoju prácu v mene občanov ......či už v dobrom, alebo v zlom .
9 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať