Zavrieť

Porady

1 0
Preplatenie reklamácie služby cez ERP - ako účtovať? (05.03.15)
Ahojte, chcem sa opýtať, ako by ste zaúčtovali preplatenie reklamácie za služby cez registračnú pokladnicu. Nenašla som k tomuto prípadu žiadne smernice. V prípade uznanej reklamácie tovaru sa spomína...
1 0
Zauctovanie vyskladnenia nepouzitelneho tovaru po reklamacii (20.01.15)
0 odpovedí Otázka od maartin Účtovníctvo a dane Reklamácie
Uznali sme reklamaciu a preplatili zakaznikovi plnu cenu. Vratil nam tovar, ale nakolko je uz otvoreny a pouzity, nevieme ho predat dalej. Vystavili sme dobropis a tovar vratili na sklad prijemkou....
1 0
Treba uviesť do súhrnného výkazu náklady za reklamácie? (29.12.14)
Ahojte, chcela by som sa opýtať zahraničnému partnerovi fakturujeme náklady za nevybavené reklamácie, treba to dať do súhr. výkazu a do daňového priznania nie alebo ako?
1 0
Chybajuci reklamacny listok (04.04.14)
0 odpovedí Otázka od martm001 Podnikanie Reklamácie
Ahojte, potrebujem poradit ci moze byt problem ak pri reklamacii mnou predaného tovaru nemam podpisaný reklamacny listok od zakaznika (nemam ziadny doklad ze som od zakaznika tovar prevzal, ale nema h...
1 0
Opakovaná reklamácia u zákazníka. (03.04.14)
Ahojte, chcem vás požiadať o pomoc keďže táto oblasť nie je pre mňa to pravé orechové. Jeden môj klient má problém so zákazníkom, ktorý opakovane reklamuje závadu na tovare, ktorý mu bol namontovaný, ...
1 0
Rezerva na reklamácie - čerpanie, rušenie, tvorba a úprava ZD (20.03.14)
Som zmagorená. Rok 2012 tvorená rezerva na reklamácie 1500,- ( pripočítané k ZD ) Rok 2013 čerpanie reklamácie 684,35 EUR ( účtované 323/321 ) zrušenie nedočerpanej rezervy 815,65...
1 0
nespokojnost s reklamaciou (27.12.13)
0 odpovedí Otázka od Numberos Reklamácie Právo
Zdravim, chcem sa poradit ako postupovat pri nespokojnosti s reklamaciou. Z urciteho internetoveho obchodu som si zakupil xperiu z1, ktoru som nasledne odoslal na reklamaciu s jasnym popisom vady, ze...
1 0
Výhra a záruka (02.12.13)
Chceme dať do tomboly mobilný telefón. Ako máme postupovať pri preberaní ceny... stačí vypísať preberací protokol a záručný list k MT, alebo je potrebné vystaviť mu doklad (faktúru, bloček) na cenu MT...
Sleduj témy Reklamácie
na hlavnej stránke Porada.sk