Zavrieť

Porady

POdpora v nezamestnanosti

Dobry den, tento rok mam 30 rokov, do Bc.som studovala externe, a nasledne ze Ing. sa uz nedalo studovat externe, ale len denne, taksom nastupila na denne studium na STU v Bratislava. Ale popri tom pracujem na TPP od svojich 19-tich rokov doteraz. Momentalne som v 2.rocniku inzinierskeho studia, a chcela by som dat vypoved. Budem mat narok na podporu v nezamestnanosti?? i napriek tomum, ze som student denneho studia? pocas celej doby TPP moj zamestnavatel odvadzal za mna vsetky odvody aj do zdravotnej, aj do socialnej poistovne. Len hacik je v tom, ze nato,aby som mohla dostavat podporu, musim byt evidencii, lenze ako denny student nespadam pod evidenciu. Neviem co s tym..
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Andyke je offline (nepripojený) Andyke

    Andyke
    Nemôžeš byť uchádzačom o zamestnanie , lebo si študentom denného štúdia.
    Ale keď dovŕšiš vek 30 rokov, tak už nebudeš poistencom štátu na zdravotné poistenie. Budeš samoplatiteľom (pokiaľ ukončíš prac.pomer.)
    Čítaj tu : http://www.vszp.sk/poistenci/pre-stu...-poisteni.html
    Leona Kaliňáková i napriek tomu, ze uz vyse 9 rokov stale pracujem nonstop na TPP? takze moj zamestnavatel stale plati za mna vsetky odvody... len chcem zmenit robotu, a samozrejme kym si nenajdem by som rada poberala podporu...