Zavrieť

Porady

Mám nárok na odstúpenie od zmluvy pri 3. reklamácii a vrátenie peňazí?

Dobrý deň,

chcel by som sa opýtať, či mám nárok na vrátenie peňazí ( odstúpenie od zmluvy), ak sa teraz bude jednať už o 3. reklamáciu notebooku. Pri prvej reklamácii mi boli uznané a reklamované 3 chyby, akonáhle mi prišiel notebook domov, tak som zistil nedostatky v reklamácii a dal som ho opäť reklamovať (reklamácia na reklamáciu), takže mi uznali a reklamovali 2 chyby ( 1 už druhýkrát a ďalšiu novú). Teraz posielam už 3.krát notebook na reklamáciu v priebehu 3 mesiacov, lebo na sa ňom vyskytli ďalšie dve, iné než predchádzajúce, chyby. Notebook už mám rok a pol a doteraz sa na ňom nevyskytli žiadne chyby a zrazu takáto smršť. Celkovo sa mi začal kaziť a ja potrebujem plne fungujúce zariadenie k štúdiu.
Mám nárok na odstúpenie od zmluvy alebo nie?

Ďakujem za odpovede.
(za chyby považujem vykonané servisné opravy zaškrtnuté v protokole)
Naposledy upravil tomassa : 25.02.14 at 06:39 Dôvod: Spresnenie
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

    alaya1
    Ak chces odstupit od zmluvy, musia sa pocas zarucnej doby objavit 3 x rovnake chyby.
    tomassa Takze ak mi raz vycistili ventilator, potom mi ho uplne vymenili, tak staci, ze ho este raz budem musiet dat vycistit a mam narok na vratenie penazi? berie sa vycistenie ventilatora ako chyba?
    misoft Vyčistenie ventilátoru sa za chybu nepovažuje - skôr to ja považujem za šlendriánstvo používateľa, ktorý nemá poriadok okolo NB. Vyčistenie je údržba.
    Ale prečítaj si toto: http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9 - hneď pochopíš.....

    Bednarova J je offline (nepripojený) Bednarova J

    Bednarova J
    Podla Občianskeho zákona. § 623 ...mate pravo odstupit od zmluvy,ak ide siceo odstranitelne vady,ak vsak kupujuci nemoze pre opatovne vyskytnutie sa vady po oprave alebo vacsi pocet vad vec riadne uzivat.
    Ak ste sa rozhodol zrusit zmluvu,ide o jednostranny prejav vole.Predavajucemu vraciate uz pouzivanu vec,tento nema pravo na nahradu za znehodnotenie sposobene uzivanim veci.
    Nemoznost riadne vec uzivat treba rozumiet pripad,ked kupujuci sa v dosledku opakovane sa vyskytujucej vady alebo pre vacsi pocet odstanitelnych vad pomerne dlhy cas nemoze uzivat vec. Taketo vady treba klast naroven neodstranitelnym.
    Kazdy pripad je specificky a posudzuje sa samostatne.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    tomassa Takze podla vas mam narok alebo mam opat cakat az mi pride a opat sa nieco pokazi?
    Bednarova J A nemozete ho riadne uzivat dlhsiu dobu? Ak nie tak mate narok,presne podla vyssie uvedeneho.
    tomassa A co je dlhsia doba? Toto je tretia reklamacia za posledne 3 mesiace, to vypovedá o všetkom.
      zbaliť

    Mám nárok na odstúpenie od zmluvy pri 3. reklamácii a vrátenie peňazí?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.